וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוודר או הסריג מגרד לכם? הטריקים הבאים יפתרו לכם את הבעיה

30.11.2019 / 0:57

מומחה הבדים קיגן קימבול חשף מספר טיפים יעילים לטיפול בסוודרים מגרדים שממש לא בא לכם להיפטר מהם רק כי הם לא נעימים לכם על הגוף - החל מהשרייתם בחומץ ועד אחסנתם במקפיא

צילום מסך

בווידיאו: צפו בסריגים בתצוגה היפה של פנדי לאביב-קיץ 2017 בשבוע האופנה במילאנו

הוצאתם כבר את הסריגים והסוודרים מהקומה העליונה בארון? יופי, כי החורף כבר כאן ואין דבר נעים יותר מלצאת לסיבוב בעיר או אפילו להתכרבל בספה בסלון כשאתם לבושים בסוודר רך ונעים. אממה? בעוד שחלק מהסוודרים אכן מחממים ונעימים למגע, חלקם עשויים לגרד אתכם למוות. מומחה הבדים קיגן קימבול משירותי הניקוי היבש LaundryHeap לונדון, חשף בפני ה"דיילי מייל" את הטיפים הסודיים שלו לשמירה על רכות הסריגים.

תחילה, כשאתם קונים סוודר חדש, תמיד קיראו את התווית שלו, כדי להבטיח שאתם יודעים בדיוק מה אתם קונים. קיגן מזהיר כי רבים מהסוודרים אינם עשויים מ-100 אחוז צמר אלא מעורבבים בסיבים כמו ניילון, כותנה ואקריליק. תמיד נסו לבחור בסיבים הטובים והאיכותיים ביותר כמו כותנה, קשמיר וצמר.

אם כבר יש לכם סוודר מועדף שמגרד לכם ת'צורה בכל פעם שאתם לובשים אותו, קיגן טוען שמומלץ להשרות אותו בחומץ לבן ומים למשך כ-20 דקות ואז לתלות אותו לייבוש באוויר הפתוח. "במקרה שהחומץ לא מצליח לפתור את הבעיה", מסביר קיגן, "נסו לעסות את הבד במרכך שיער ואז לשטוף אותו במים קרים ולייבשו כדי שהוא יצא רך כמו השיער שלכם".

גיף סוודרים. Giphy
נמצא הפתרון לסוודר המגרד שלכם?/Giphy

למי שמוכן לנקוט באמצעים נואשים, לקיגן יש גם פתרון קיצוני עוד יותר - הקפאת הבגדים. "זה אולי נשמע קצת מטורף, אבל נסו להכניס את הסוודר המגרד שלכם למקפיא למשך הלילה", הוא אמר, "פעולה כזו נועלת את הסיבים במקומם כדי שהם לא יתפזרו וינעצו בכם".

עבור טיפול יומיומי, המומחה ממליץ לכבס את הסוודר בשקית רשת עם חומר ניקוי עדין. השקיעו בכמה קולבי סריגים איכותיים כדי למנוע ממתיחת הסריגים שלכם בעת תלייתם. אם הסוודרים שלכם נראים מתוחים מדי כדי ללבוש אותם, קיגן אומר שסיבוב במייבש הכביסה מושלם לתיקון בד מתוח, אך יש להרטיב את האזורים "הנגועים" לפני כן. אתם גם יכולים תמיד להיעזר במכונת גילוח לאריגים כטאץ' אחרון לסוודר המגרד.

אם כל הטיפים האלו לא הצליחו לכם או שמא התייאשתם בדרך, לקיגל יש פתרון נוסף: "אתם תמיד יכולים פשוט ללבוש חולצה מתחת לסוודר ולשים קץ לגירודים. זה אולי לא הפתרון המושלם אבל לפעמים אין ברירה אלא לנקוט בקיצורי דרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully