וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא יכול להמשיך עוד": הדוגמן והשחקן גודפרי גאו מת במהלך תכנית ריאליטי

27.11.2019 / 13:29

במהלך משימה מאתגרת בתכנית ריאליטי סינית נפל הדוגמן גודפרי גאו, איבד את ההכרה והובהל לבית החולים. שעתיים לאחר מכן כבר קבעו את מותו - דום לב טרגי בגיל 35

גודפרי גאו. GettyImages
גודפרי גאו, מת במהלך תכנית ריאליטי/GettyImages

היום (ד'), בשעות הבוקר המוקדמות, התמוטט השחקן והדוגמן גודפרי גאו על סט הצילומים של תכנית הריאליטי הסינית Chase Me. גאו, בן 35, השתתף בתכנית האתגרית שדורשת יכולות פיזיות מרשימות ובמהלך משימה רץ, נפל לקרקע ואיבד את ההכרה. צוות החירום שהיה על הסט פינה אותו מיידית לבית החולים, ולאחר שעתיים של ניסיונות בלתי פוסקים מצד הצוות הרפואי, בית החולים הודיע רשמית כי הוא "מת מדום לב".

הרגע הדרמטי בו צעק גאו "אני לא יכול להמשיך עוד", והתמוטט דקות ספורות לאחר מכן, היה נראה בתחילה כמו עוד סצינה חזקה שתשרת נהדר את הפקת הריאליטי, אך אף אחד לא תיאר לעצמו שכך זה יסתיים: "ההפקה נמצאת באבל כבד ויגון בלתי נתפס", נמסר בהודעה לתקשורת.

לעוד חדשות אופנתיות:
שלמות הבריאה: רוזי הנטינגטון וויטלי על שער הארפר'ס בזאר
הגולשים לא מפסיקים לטנף: מלניה טראמפ מתכוננת לחג המולד בקימונו פרחוני

עקבו אחרי וואלה! אופנה באיסנטגרם

גודפרי גאו. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
האסייאתי הראשון שהצטלם ללואי ויטון. גאו/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

גאו נולד בטאייוואן אך עבר לקנדה עם משפחתו כבר בשנים הראשונות לחייו. בשנת 2004 הוא שב לטאייוואן והחל לטפח את קריירת הדוגמנות שלו, כשב-2011 הגיע לאחד השיאים המרשימים כשנבחר להיות הדוגמן האסייאתי הראשון שכיכב בקמפיין של לואי ויטון.

בשנת 2013 השתתף לראשונה גאו בסרט אמריקאי "בני נפילים: עיר של עצמות", לצד השחקנית לילי קולינס, שם שיחק את הדמות הבדיונית מגנוס ביין. ב-2016 קיבל את ההכרה המשמעותית בקרב האוכלוסיה האסייאתית כששיחק בדרמה הטלוויזיונית הסינית Remembering Lichuan והפך לכוכב נוער נערץ.

בדף האינסטגרם שלו שמונה מעל 513 אלף עוקבים הגיבו העוקבים והחברים המזועזעים: "בבקשה תחזור אלינו!", כתבה מעריצה, ועוד קולגה הוסיפה: "תודה על כמה שעזרת לילדים מעוטי יכולת ברחבי העולם, נוח על משכבך בשלום".

עוד בוואלה!

קשה לצפייה: דוגמן מעד על המסלול בשבוע האופנה - ומת במקום

לכתבה המלאה
גודפרי גאו. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
אחרי שעתיים של טיפולים, קבעו כי גאו מת מדום לב/צילום מסך, אינסטגרם רשמי
  • עוד באותו נושא:
  • דוגמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully