וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודל לחיקוי וגם פנטזיה: הדוגמנית הדיגיטלית הכי חזקה בעולם האופנה

22.12.2019 / 6:48

הכירו את נונורי, דוגמנית דיגיטלית שנוצרה במחשב ולא מתיימרת להיות הדבר האמיתי. זה לא מפריע לה לקטוף קמפיינים, לככב על שערי מגזינים, לפרסם מוצרים, ללבוש בגדים של מעצבי על ולהצטלם עם האנשים הכי מובילים בתעשייה

נונורי. אינסטגרם, צילום מסך
לובשת טומי הילפיגר וחיה את החלום. הדוגמנית הדיגיטלית נונורי/צילום מסך, אינסטגרם

טרנד הדוגמניות הווירטואליות צבר תאוצה מטורפת בשנה האחרונה. אחרי שדוגמניות וירטואליות כבשו קמפיינים בולטים כמו זה של בלמיין או של פנטי ביוטי ואחרי שישראל הצטרפה לחגיגה והשיקה דוגמנית וירטואלית משלה, עכשיו מתברר כי יש עוד מגמה בולטת שמשתלטת על התעשייה. תשכחו מדוגמניות וירטואליות - והפנו את הזרקור לדוגמניות דיגיטליות. ההבדל דק מאוד, שתיהן בדיוניות לחלוטין אבל בעוד שדוגמניות וירטואליות מתיימרות להיראות כמו הדבר האמיתי, דוגמניות דיגיטליות נראות בצורה מובהקת כמו תוצר של עבודת מחשב ולא מנסות להיות משהו שהן לא, וזה כבר גורם לנו לחבב אותן יותר.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אחת מהבולטות בתחום היא הדוגמנית הדיגיטלית הבינלאומית נונורי. היא לכאורה בת 19, יש לה כבר 335 אלף עוקבים באינסטגרם וברזומה שלה עבודה עם מותגי על כמו ורסצ'ה, דיור ומארק ג'ייקובס. כמו כן, היא "הצטלמה", אם אפשר לקרוא לזה ככה, עם קים קרדשיאן, נעמי קמפבל וטומי הילפיגר. אין ספק שמדובר בדמות עסוקה למדי. היא נוצרה ב-2017 על ידי יורג זובר, מעצב גרפי גרמני ממינכן, שחלם להפיח בדמות כזו חיים כבר לפני שבע שנים ובשנים שחלפו מאז מיצבה את מעמדה כאחת הדוגמניות העסוקות בתעשייה.

נונורי מזכירה בנראות שלה בובת בראץ עם נגיעות מהמזרח הרחוק. יש לה עיניים גדולות, ראש גדול וגוף שעונה על אידיאל היופי הישן. לפי זובר, הגובה שלה הוא 1.50, לא לגמרי דוגמנית מסלול - אבל זה לא מנע ממנה לקבל קמפיינים מצולמים. יש לה צבע עור בהיר ושיער כהה והיא מתלבשת לפי טרנדים מובילים ובבגדים של בתי אופנה יוקרתיים כמו ולנטינו, פנדי, ז'יבנשי, סן לורן, מוסקינו ויקטוריה בקהאם ונוספים. היא מככבת על שערי מגזינים ומצטלמת עם מעצבים, משפיענים ודוגמניות. היא משתתפת בקמפיינים, בפרסומות ומקדמת בעצמה מוצרים. כמו כן, היא מתאפרת, מטיילת בעולם, יוצאת לבלות ועושה כל מה שמשפיענית אינסטגרם בת 19 עושה, חוץ מהעובדה שהיא לא אמיתית.

עוד בוואלה! אופנה

מצטרפים לטרנד: יש לנו דוגמנית וירטואלית ישראלית ראשונה - והיא רותחת

לכתבה המלאה

נונורי היא דמות פרסומית לכל דבר, שעיקר העשייה שלה היא קידום מוצרים ומותגים, אבל מה שהופך אותה לקצת אחרת הוא היותה מקדמת אג'נדות חברתיות חשובות. כך למשל, היא מצהירה על עצמה שהיא טבעונית, פועלת להעלאת המודעות לבדיקות מקדימות לסרטן השד, נמנעת מללבוש פרוות (כן, גם אם הן וירטואליות) ומנסה להנחיל ערכים של קיימות באופנה. היוצר שלה, זובר, אמר בעבר שחשוב לו לקדם את תפיסות העולם שלו דרך דמותה של נונורי. "חשוב לי שלנונורי יהיה מסר חברתי. לצערי, הרבה משפיעני רשת לא משתמשים בפלטפורמה כדי להשפיע ולשנות. אולי זו הסיבה שמותגי אופנה גדולים אוהבים לעבוד עם נונורי, היא גם מודל לחיקוי וגם פנטזיה".

  • עוד באותו נושא:
  • דוגמניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully