וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת מוטרדת: מה גוון סטפני עשתה לפנים שלה?!

29.1.2020 / 8:23

"הפנים שלה הן 99 אחוז פלסטיק ו-1 אחוז עור": ברשת מבקרים את הזמרת גוון סטפני בת ה-50 בטענה שעברה הליכים קוסמטיים בפניה שהפכו אותן ל"בלתי ניתנות לזיהוי" ו"קפואות למראה"

מתיחת פנים - איך השתנתה גוון סטפני?/וואלה! סלבס

הזמרת המוערכת גוון סטפני מתמודדת עם ביקורת קשה מצד המעריצים שמתעקשים שהיא נראית היום לגמרי שונה מאיך שהם מכירים אותה. זאת לאחר שהיא הופיעה בלוק מפתיע בטקס פרסי הגראמי ה-62 שנערך בליל ראשון האחרון והזכירה את המהפך שעברה רנה זלווגר אי שם ב-2014, כשהופיעה באירוע של מגזין Elle כשפניה לא ניתנות לזיהוי.

זמרת ההולבאק גירל בת ה-50 הגיעה לשטיח האדום של טקס הגראמי כשהיא לבושה בשמלת מיני של דולצ'ה וגבאנה שנתפרה עבורה ומגפיים גבוהים. היא צעדה על השטיח האדום לצד בן זוגה, הזמר בלייק שלטון, רק שבמקום לשים את השפתון האדום והאייליינר הכהה המזוהים איתה, היא הגיעה לאירוע באיפור טבעי יותר למראה - ושום דבר אחר טבעי שנראה לעין. פניה נראו קפואות וכלל בלתי ניתנות לזיהוי. שימו לב להבדלים:

ככה אנחנו זוכרים אותה:

גוון סטפאני. AP
ספק: AP/AP

וככה היא נראית בטקס:

גוון סטפני בטקס הגראמי. GettyImages
גוון סטפני בטקס הגראמי/GettyImages

המעריצים המודאגים פנו לטוויטר כדי לבדוק מה לעזאזל עבר על הפנים של גוון סטפני? "היי, גוון סטפני, תפסיקי עם הניתוחים הפלסטיים/בוטוקס שאת עושה לפנים היפות (שהיו) לך! את מתחילה להיראות מזויפת כמו מדונה!", כתב אחד ואחר כתב: "גוון סטפני... מה לעזאזל היא עשתה לפנים שלה? לא ניתנת לזיהוי. עצוב". עוד משתמש כתב: "מה גוון סטפני עשתה לפנים שלה? ואל תגידו לי שהיא השתמשה בקרמים טבעיים לאנטי אייג'ינג כי מה שקורה פה הוא לא טבעי".

גוון סטפני ובלייק שלטון בטקס הגראמי. GettyImages
גוון סטפני ובלייק שלטון בטקס הגראמי/GettyImages
גוון סטפני בטקס הגראמי. GettyImages
גוון סטפני בטקס הגראמי/GettyImages

רבים מהמבקרים טענו כי פניה "הצעירות" של כוכבת הפופ נראו ממש קפואות, מה שמוכיח שהיא עברה ניתוחים פלסטיים. "היא לא מצליחה להזיז את הפנים שלה. אני לא אוהב את זה", כתב אחד ואחר הוסיף: "העובדה שהפנים היפות של גוון סטפני לא זזות יותר עושה אותי עצוב". עוד משתמש כתב: "הפנים של גוון סטפני הן 99 אחוז פלסטיק ו-1 אחוז עור". משתמש נוסף כתב: "הפנים של גוון סטפני נראות כה הדוקות שזה כואב".

גוון סטפני בטקס הגראמי. GettyImages
החליפה שמלה להופעה בטקס הגראמי/GettyImages
גוון סטפני ובלייק שלטון בטקס הגראמי. GettyImages
ועוד שמלה לקהל/GettyImages

זו לא הפעם הראשונה שהמעריצים הביעו את תסכולם ברשת החברתית על ההליכים הקוסמטיים הברורים שעשתה גוון. באפריל שעבר מבקריה טענו שהיא שיפצה את עצמה ב'הזרקות לשפתיים' ו'ניתוחים פלסטיים' כשהופיעה במראה מפתיע בטקס בפרסי ה-ACM.

עד כה גוון לא הגיבה לביקורות. היא הופיעה בטקס הגראמי ב-4 אאוטפיטים שונים במהלך הלילה. אחרי ההליכה על השטיח האדום, היא השאירה את השפתון האדום והחליפה לשמלת טול משי של דולצ'ה וגבאנה המעוטרת בללבות וורדים לביצוע הדואט שלה עם בלייק לשיר "Nobody But You". בהמשך הערב היא נצפתה בקהל לבושה בשמלה בסגנון יווני בצבעי ירוק מנטה ואפור. עבור הלוק האחרון שלה היא הלכה על מראה יותר קז'ואל עם ג'קט שחור ומכנסי ג'ינס אותם לבשה מעל טייץ שחור מודפס בסטייל פאנקי.

גוון סטפני. GettyImages
"בלתי ניתנת לזיהוי". גוון סטפני/GettyImages

כך היא נראתה בטקס ה-ACM:

ובהופעה בטקס הגראמי

וככה אנחנו זוכרים אותה - Gwen Stefani - Hollaback Girl

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully