וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאילו אין בושה בעולם: ג'ניפר לופז משתזפת בחזיית תחרה

ג'ניפר לופז והארוס, אלכס רודריגז, חגגו במיאמי את יום הולדתה של בתו בצל הקורונה ואז העניינים התחילו להתחמם. משחק כדורגל, פלוס הלחות של מיאמי - לפניכם התוצאות

ג'ניפר לופז מתכוננת לסופרבול/אינסטגרם: כריס אפלטון

בווידאו: ג'ניפר לופז במופע הסופרבול

מי מאיתנו לא מכירה את הרגע בו אנחנו מבינות כי התלבשנו יתר על המידה והחולצה שבחרנו ממש לא תואמת את מזג האוויר באותו היום. על אף גלי החום, סביר להניח כי רובנו לא נעז סתם ככה לפשוט את החולצה המחניקה, במיוחד אם לא הצטיידנו בבגד הלבשה תחתונה שיכול להתפרש כטופ לגיטימי בפני עצמו. אבל ג'ניפר לופז לעומת זאת, כשחם לה - אז חם לה! וממש לא מטריד אותה אם יש צלמי פפראצי בנמצא.

לעוד חדשות אופנתיות:
חדות הקרן, התפקדו: את הטרנד הזה אתן יכולות ליישם בחינם
קליינטה! סופיה ורגרה רותחת בקמפיין חדש

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

הבוטילישסית בת ה-50 חגגה עם הארוס, אלכס רודריגז, את יום הולדתה של בתו בת ה-12 במיאמי, כמובן שהילולה לא הייתה לאור המצב, אך לפי התמונות נראה שהיו כמה דונמים טובים להתפרש עליהם. לופז לבשה מכנסי דגמ"ח קצרצרים בגזרה גבוהה, את הסניקרס האהובות עליה של אלכסנדר מקווין בלבן עם נגיעה מוזהבת בגב הנעל ובחרה בסריג גולף דק בגוון שמנתי. השיער נאסף במין קוקו פרוע שרק עליה יכול להיראות טוב, עגילי חישוק ענקיים ודקיקים, שתי שרשראות נופלות בזהב ומשקפי שמש קלאסיים עם עדשות סגולות.

העניינים התחילו להתחמם, משחק כדורגל, פלוס הלחות של מיאמי ולופז הבינה שהסריג הזה פשוט טו מאצ' - אז היא הורידה אותו ועברה למוד של חזיית תחרה בגוון ניוד. לזכותה נציין כי היא הניחה את הסריג בנונשלנטיות על הכתפיים בכדי לאזן מעט את החשיפה. אבל בכל זאת - חזיית תחרה היא לא בגד ים ובטח שלא טופ ספורטיבי. הרגע המביך נרשם כשהאקסית של רודריגז, סינתיה, אמה של ילדת יום ההולדת, נכחה במקום, אבל כשאת ג'יי לו - את עושה מה שבראש שלך.

עוד בוואלה!

עם לוק כזה רותח, אף אחד לא מסתכל על הנעליים: ג'יי לו בג'וב חדש

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully