וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער ראשון לווג בגיל שנתיים: סטורמי וקיילי ג'נר מצטלמות מהבית

סטורמי וובסטר הקטנה רושמת הישג מרשים עם שער ראשון לווג צ'כיה בצילומים מתוקים מהבית לצד אימא קיילי. סט כירבולים ונשיקות מהמיטה באחוזה המפוארת בלוס אנג'לס

קיילי ג'נר/אינסטגרם

קיילי ג'נר וסטורמי וובסטר הן הכוכבות על שער ווג צ'כיה בגיליון החדש. זה אומנם לא השער הראשון של סטורמי למגזין נחשב, נרשמה כבר דריסת רגל בהארפר'ס בזאר לצד אימוש וסבתא קריס, אבל זוהי ההופעה הראשונה של הקטנטונת למגזין שהפך לשם דבר בתעשיית האופנה, חלומה של פאשניסטה. סטורמי, שרק לאחרונה חגגה שנתיים, כבר הספיקה להתנסות במיטב המעצבים בעולם, מחליפה שנפתרה במיוחד למידותיה של ראלף אנד רוסו, תיקים של לואי ויטון, סט מטקות ממותג של שאנל ותכשיטי יהלומים מכל טוב, סך הכל מגיעה די מוכנה לאחד הימים החשובים עד כה בציר הזמן האופנתי שלה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

אווירת הסגר דווקא שיחקה לטובתה של סטורמי שהצטלמה מהאחוזה המפוארת החדשה לבוס אנג'לס, לייתר דיוק מהמיטה של אימא והרגישה בשיא הנינוחות לצילומי השער שנקרא 'בד טיים סטורי'. סטיילינג מפואר לא היה שם, רק סינכרנון מושלם בין האם לבת שהצטלמו דרך האייפון בשיחת פייס טיים עם הצלמים לוקה ואלסנדרו מורלי. אם כבר פרסומת סמויה לנפלאות אפל - אז ככה.

"לכבוד הוא לנו בתקופה זו של שינוי גלובלי, לחשוף את השער הראשון שלנו שנעשה בריחוק חברתי", כתבו צמד הצלמים האחים כשהם מודים לקיילי וסטורמי ומתפעלים מההישג המרשים אליו הגיעו תוך כדי הנחיות וירטואליות.

על אף היציאה מהסגר ברחבי העולם, תעשיית האופנה עדיין לא חזרה לעבוד ב'פול פאוור', ונראה כי היא אף מצליחה ליהנות מהאילוצים העומדים בפניה. בלה חדיד כבר הספיקה להצטלם להפקת אופנה סקסית בשיא ההתפרצות של הווירוס לווג איטליה דרך הפייס טיים, בעלה של אשלי גרהאם תפס אותה בסט צילומים נהדר בחווה למגזין הארפר'ס בזאר וז'קמוס גייס את מיטב הדוגמניות ואפילו את סבתו להשיק את הקולקציה החדשה ברשתות החברתיות. סביר להניח כי כולם מתגעגעים לדינמיקה המחשמלת על סט צילומים, אבל המציאות מראה שאפשר גם אחרת.

עוד בוואלה!

נפתחה עונת הרחצה: קיילי ג'נר עובדת על פסי השיזוף

לכתבה המלאה
View this post on Instagram

my forever

A post shared by Kylie ? (@kyliejenner) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully