וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית ספורטס אילוסטרייטד נשבעה לאמה שתצטלם בבגד ים שלם - ומצאה פתרון יצירתי ונועז כדי לעמוד בהבטחה

28.7.2020 / 0:01

היילי קליל, מתמודדת לשעבר בתחרות מיס ארה"ב שנבחרה להשתתף בגיליון בגדי הים הנחשק של הספורטס אילוסטרייטד, הבטיחה לאמה שתסכים להצטלם רק בבגד ים שלם - אך ברגע האמת היא התחרטה ונאלצה למצוא פתרון יצירתי שלא יכעיס את אמא

חמש עובדות על בגדי ים/מערכת "אסור לפספס"

הדוגמנית היילי קליל בת ה-27 הבטיחה לאמה שתשמור על צניעות ותצטלם רק בבגד ים שלם. ברגע האמת, לאחר שהוזמנה להופיע בגיליון בגדי הים של מגזין ספורטס אילוסטרייטד, הבינה שלא תוכל לעמוד בהבטחתה וניסתה למצוא פתרון יצירתי שלא יכעיס את אמא. בסופו של דבר, היא אכן מצאה דרך לעמוד בהבטחה שלה - אך לא בטוח שאמא שלה תקבל את "הפתרון היצירתי" הזה ברוח טובה.

היילי קליל, שבעברה התמודדה בתחרות היופי מיס ארה"ב, השתתפה לאחרונה בצילומים לגיליון בגדי הים של הספורטס אילוסטרייטד והודיעה מראש שתאלץ להצטלם אך ורק בבגד ים שלם לאור דרישת אמה. בפוסט שפרסמה באינסטגרם, היילי סיפרה כי אמה השביעה אותה שתלבש בגד ים מלא לצילומי המגזין. היילי נאלצה לעמוד בהבטחתה ובחרה בגד ים לבן מלא לצילומים. עם זאת, הדוגמנית מצאה דרך לכופף במעט את החוקים כשחשפה בסרטון איך נראה החלק האחורי של בגד הים שלה.

שימו לב:

בסרטון מיום הצילומים, היא מציגה את החזית של בגד הים שלה שנראית בהחלט תמימה וצנועה. בסרטון היא אומרת: "הכלל היה שאלבש בגד ים שלם, אז...". ברגע זה, היא מסתובבת למצלמה וחושפת את החלק האחורי של בגד הים שלה - שאין בו כלום מלבד 2 רצועות דקות של בד על הגב ו-2 רצועות חוטיני זעירות במיוחד. טכנית, היילי עמדה בהבטחה שלה והצטלמה בבגד ים מלא, אך כפי שציינו, לא בטוח שאמה תהיה מרוצה מהתוצאה. היילי כתבה בפוסט: "כשאמא שלך אומרת לך שהיא מרשה לך להצטלם רק בבגד ים שלם... אמא, טכנית זה בגד ים שלם".

העוקבים שלה התלהבו מהפתרון היצירתי. אחד כתב: "קורע מצחוק. אם 'עסקים מקדימה, מסיבה מאחור' היה בגד ים". אחר כתב: "נו, מעולה, בגד ים שלם. הבחורה עמדה בהבטחתה. יופי". משתמש נוסף כתב: "מה קרה לחלק האחורי של בגד הים הזה? לאן הוא נעלם?". אחרים כתבו שזה כמו "חוט דנטלי" ושמאחור זה נראה כאילו היא עירומה.

היילי הגיבה לחלק מהתגובות והתבדחה שהיא "בעצם מאלט מהלכת" וכי בגד הים שלה היה "נוח להפליא". היא גם עדכנה כי לכל המעוניין, בגד הים הוא של מותג LOLA & LAMAR.

בפוסט נוסף היילי שיתפה תמונה אחת מהגיליון וסיפרה ש"פרצה בבכי" כשגילתה שהם רצו אותה לצילומים. היא כתבה: "העולם רואה את התמונות היפות האלה... אבל מה שהם אולי לא רואים זה את הרגעים בין הצילומים ששינו את חיי ואת החיים של אינספור דוגמניות אחרות". היא הוסיפה: "מעולם לא הרגשתי יותר בנוח בגוף שלי. הייתה על הסט אנרגיה חיובית גדולה מאוד".

ואת זה אמא לא תראה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully