וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באה למוטט: קאיה גרבר נופשת עם החבר בביקיני שובב

הדוגמנית קאיה גרבר נמצאת בתחילתה של מערכת יחסים עם השחקן האוסטרלי ג'ייקוב אלרודי ואין כמו חופשה במקסיקו בכדי לעלות שלב בקשר. צלמי הפפראצי היו שם לתעד כל רגע והטופ מודל שלפה את הביקיני הלוהט

סינדי קרופורד ובתה קאיה גרבר, פריז, ספטמבר 2017/Splash

איך את יודעת שהזוגיות החדשה שלך היא משהו רציני ולא איזה 'פלינג'? ברגע שאת מציעה לצמוד להצטרף לחופשה טרופית עם ההורים שלך. קאיה גרבר היא לא מאלו שיחרישו מאימא את הבויפרנד, להפך, לצד טיפים על בסיס יומי של ניסיון בעולם הדוגמנות, אימא סינדי גם צריכה לתת חותמת לאהבה החדשה בחיי בתה - השחקן האוסטרלי ג'ייקוב אלרודי.

לעוד חדשות אופנתיות:
גלאם, למרות הכל: האורחות בטקס האמי שיחקו אותה בענק
מדהימה על הקולב, אבל יותר יפה על הגוף: השמלה הנכונה לרכוש כשיתקרר


עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

קאיה גרבר. splash
קאיה גרבר בביקיני הלוהט של טרופיק אוף סי/splash

קאיה, ג'ייקוב, סינדי ואבא רנדי גרבר טסו כולם לחופשה משגעת בלוס קאבוס, מקסיקו, וצלמי הפפראצי עטו על הטרף. קאיה בת ה-19 דפקה את סצינת המרפסת כשהיא יוצאת מבית הנופש החלומי שלהם בביקיני קטנטן - חזיית משולשים ותחתונים ברזילאיים עם קשירה בצדדים. בגד הים באפקט טאי דאי בשחור וירוק הנקרא 'מיסטיק גרין' שייך למותג טרופיק אוף סי של הדוגמנית קנדיס סוונפול ונמכר כעת בעלות של 150$ לשני החלקים.

את בגדי הים המצוינים של סוונפול, לכאלה שחובבות מעט בד ברביצה על החוף, ניתן לרכוש גם בארץ בפקטורי 54, ואותו ביקיני מגיע גם באופציית קשירת איקס על הבטן - ורסיה שגרבר פחות העדיפה. את לוק החוף שלה איבזרה בכובע קש רגוע, משקפי שמש אוברסייז וניתן גם מילה טובה לגברבר החדש בחייה שהציג פיגורה מהפנטת לא פחות משלה.

קאיה גרבר ווג יפן. אינסטגרם, צילום מסך
במידה ושכחתם - קאיה גרבר על שער ווג יפן/צילום מסך, אינסטגרם

עוד בוואלה!

צרחות: שער העירום הלוהט של קאיה גרבר

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • קאיה גרבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully