וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשוטות עם טוויסט: כך תשדרגו את מדי הקורונה

4.11.2020 / 10:00

רגע אחד אנחנו תקועות בבידוד עם בינג' שלא נגמר וברגע אחר אנחנו קופצות לדינר בבית של חברים. לדפוק הופעה זה עדיין מעט מגוחך, אז חשבנו - מה יכול להקפיץ מעט את מדי הקורונה? לפניכן הפתרון האולטימטיבי

ריהאנה בטקס פרסי האופנה הבריטיים 2019

אחרי כמה חודשים טובים שחליפות טרנינג התקבעו כסטייטמנט הלגיטימי של התקופה, אין יותר טבעי מחזרתה של מגמת הטרנינג-עקבים אל חיינו. הרעיון לשלב מכנסי טרנינג עם נעלי עקב לא חדש לעולם האופנה. לפני עשור בערך היה נראה שמדובר בהברקת סטיילינג חדשנית, שהחלה עם מכנסי אוברסייז בגימור הדק בקרסול יחד עם נעלי פאמפס, ותורגמה על ידי פאשניסטות מסוימות למכנסי פוטר בגזרת סקיני רפוי.

לעוד חדשות אופנתיות:
קוראת אדוקה: אלזה הוסק לובשת את כל ההמלצות שלנו
נלחמת על הקולות: מלניה טראמפ בשני לוקים של מעצבים אמריקניים

קסטרו. יחצ,
החליפה הנכונה של קסטרו עם סנדלי עקב/יחצ

כשאנחנו מדברות על טרנינג, יש לציין שאין הכוונה לסמרטוטים הישנים שנשמרו ללבישה לא מתועדת בבית. יותר לבגדי הלאונג' וחליפות הפוטר שהפכו למדי ה"קורונה-שיק" באדיבות הצורך האנושי לסגנן את שגרת הסגרים, ונערות האינסטגרם שמדגימות איך עושים את זה בסטייל.

וסטייל, כידוע, הוא סטטוס שאינו קופא על שמריו אלא מושג שנמצא בתהליך תמידי עם היגיון אבולוציוני. ומה יותר הגיוני מטרנינג ועקבים בשגרת קורונה? רגע אחד אנחנו תקועות בבית עם בידוד, בינג'ים, ספורט וזומים, ורגע אחרי אנחנו קופצות לדינר בבית של חברים. ובא לנו להתלבש יפה, אבל לדפוק הופעה ממש זה קצת מגוחך.

עוד נוסיף את העובדה שזה מחמיא, בין אם בהיבט הויזואלי שמנציח גזרת שעון חול, ובין אם בהיבט הנונשלנטי שחורט לנו על המצח 'איי'מ קול גייז'. יתרון נוסף: אין צורך לפתוח כפתור אחרי האוכל. מי שחתומות כבר כמה שנים על הג'אנר הן אמילי רטאייקאוסקי, קים, היילי, קיילי ג'נר וריהאנה, שדוגלות או בסווטשירט ללא חלק תחתון ועקבים או במכנסי טרנינג, טופ חושף בטן ועקבים. לגבי הבטן החשופה אנחנו דיכוטומיות, אבל ז'קט מחויט מעל יכול לסדר פה את הסיפור בקלאס לא רע. על בגד גוף, עם או בלי בלייזר, אנחנו חותמות בעיניים עצומות.

עוד בוואלה!

מזוברות: הפרינט הזה פשוט לא עומד להיעלם

לכתבה המלאה
אלכסנדר וונג, פקטורי 54. יחצ,
ככה תעשו את זה בטוטאל לוק לבן - טרנינג של אלכסנדר וונג לפקטורי 54 ב-799 שקלים/יחצ
זארה. יחצ,
זארה הלכו על מכנסי טרנינג מסאטן עם סנדלים קלאסיים. לא לימים גשומים/יחצ
עדיקה. יחצ,
אפשר לזרוק איזה בלייזר על הטופ, הא? טרנינג ב-129 שקלים בעדיקה/יחצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully