וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כזה עוד לא ראינו: הזמינה ברשת שמלה בשווי 200 דולר - ואתם לא תאמינו מה היא קיבלה

14.1.2021 / 23:49

משתמשת טיקטוק בשם אנה דין שיתפה סרטון שלה בשמלה החדשה שהזמינה ברשת - רק שהיא רחוקה שנות אור ממה שהובטח לה. הסרטון הפך לויראלי, כשעובדי חנויות בגדי נשים לאירועים טענו שישתמשו בו כדי להסביר ללקוחות מדוע לא כדאי להם לרכוש שמלות ברשת

השמלה כפי שנראתה בחנות לא דומה למציאות/annadinh/Tiktok

כשמדובר בקניות ברשת, תמיד קיים סיכון שהמוצר אותו הזמנתם לא יעמוד בציפיות שלכם. אחת הדרכים להבטיח שתקבלו בדיוק את הפריט שהזמנתם היא לבצע מחקר קטן, כלומר לבדוק המלצות על החברה, לבחון האם המחיר נשמע ריאלי למה שהזמנתם ולקרוא את ביקורת המוצר. עם זאת, גם לאחר שתעשו את כל זה, אתם עדיין עשויים בסופו של דבר לקבל פריט שלא עומד בציפיות שלכם. משתמשת הטיקטוק אנה דין שיתפה תמונה שלה בשמלה "מפוארת" שרכשה, רק שהמציאות רחוקה שנות אות מהמקור. זו אמנם לא הפעם הראשונה שאנחנו נתקלים בתמונות "לפני ואחרי" של פריטי לבוש שהוזמנו ברשת, אך אין ספק שהבדל כזה משמעותי מהתמונה למציאות עוד לא ראינו.

אנה דין רכשה ברשת שמלה כחולה ונוצצת ב-200 דולר וקיבלה תחפושת שששוה אולי 30 שקל. היא שיתפה סרטון בו היא מציגה את השמלה המקורית והמהממת שהזמינה לעומת השמלה השקופה והמכוערת שקיבלה. היא כתבה: "לעולם לא אוכל לסמוך יותר על הזמנת שמלות ברשת, נשבעת".

זו השמלה שאנה דין הזמינה ברשת:

זו השמלה שאנה דין הזמינה ברשת. annadinh/Tiktok, צילום מסך
זו השמלה שאנה דין הזמינה ברשת/צילום מסך, annadinh/Tiktok

וזו השמלה שהיא קיבלה:

זו השמלה שאנה דין קיבלה. annadinh/Tiktok, צילום מסך
זו השמלה שאנה דין קיבלה/צילום מסך, annadinh/Tiktok

מאז שהסרטון פורסם בטיקטוק הוא צבר כמעט שני מיליון צפיות ומעל 350,000 לייקים. אחת הצופות ההמומות השיבה: "אחותי, נפלה לי הלסת". אחרת כתבה: "זה מביך כי זה אפילו לא קרוב". משתמשת נוספת שאלה: "מאיפה הזמנת - שאני אדע לא לעשות את אותה טעות?".

עובדי חנויות בגדי נשים התייחסו גם לסרטון שלה. אחד כתב: "אני עובד בחנות בגדים לאירועים מיוחדים ואנחנו אומרים ללקוחות שלא כדאי להם להזמין אונליין, אבל הם לא מאמינים לנו והדברים האלה קורים כל הזמן". דובר חנות כלות כתב בתגובה: "כבוטיק כלות, תודה ששיתפת את הסרטון הזה. זה יקטין את כמות הפעמים שהיה עלי להסביר לאנשים שהמקום ממנו אתה מזמין לא מצלם בעצמו את התמונה".

צפו בסרטון המלא:

@annadinh

can't ever trust ordering dresses online smh ??‍♀️##greenscreen ##NBAIsBack ##needtoknow ##PerfectGifts

♬ original sound - Madeline

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully