וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטארט אפ אמריקאי משווק תחתונים שמנקים את עצמם - בלי צורך לכבס במשך חודשים

23.2.2021 / 0:03

בקרוב לא תצטרכו יותר להחליף תחתונים: סטארט אפ אמריקאי משווק תחתונים בעלי יכולת ניקוי עצמי, כך שבכל בוקר הם יריחו כאילו הרגע יצאו מכביסה. על פי החברה, גם אם לא תכבסו אותם שלושה חודשים - הם עדיין יריחו טוב

פרסומת לתחתונים שמנקים את עצמם/HercLéon

שאנחנו לא נחליף תחתונים? גועל! טוב... מתברר שמה שמגעיל אדם אחד, הופך אדם אחר למיליונר. הסטארט אפ האמריקאי פורץ הדרך HercLéon משווק תחתוני הייטק בעלי יכולת ניקוי עצמי הארוגים בסיבי במבוק ונחושת, כך שלא תצטרכו שוב להחליף תחתונים מדי יום. החברה מתארת אותם כ"תחתונים הנקיים ביותר בעולם, כאלה שניתן ללבוש במשך ימים, שבועות ואפילו חודשים בלי להסריח".

החברה, שבסיסה במינסוטה, פיתחה בד חסין חיידקים שלטענתה רק לעתים רחוקות, אם בכלל, זקוק לכביסה - והם משווקים אותו לסדינים, חולצות, גרביים ועכשיו גם לתחתונים. באתר של מותג התחתונים של HercLéon, "קריבי", כותבת החברה: "אנו מאמינים שעתיד הבגדים הוא ללא צורך בכביסה ואנו שמחים להוביל את המין האנושי לעבר הדרך הנקייה, הידידותית יותר לסביבה והפחות מבזבזת זמן יקר".

תחתונים שמנקים את עצמם. HercLéon, אתר רשמי
התחתונים שמנקים את עצמם/אתר רשמי, HercLéon
תחתונים שמנקים את עצמם. HercLéon, אתר רשמי
הוא לא החליף תחתונים כבר חודשיים - ואתם?/אתר רשמי, HercLéon

הבד המהפכני, אותו מכנה החברה "הרקפייבר", מיוצר מתערובת של במבוק, אקליפטוס, אשור ונחושת. לטענת היצרנים, התערובת הייחודית של מרכיבים אנטיבקטריאליים אלו מאפשרת שתוכלו ללבוש את תחתוני הקריבי במשך ימים בלי להחליף אותם, אלא פשוט להשרות אותם בכל פעם מחדש כדי להחזיר להם את הרעננות ואת ניחוח ה"הרגע כיבסתי". "בין אם אתם מתכננים לצאת לטיול למשך כל היום, לטיולי קמפינג בסוף השבוע, או אפילו פשוט ללכת לחדר הכושר ואז לבר כדי לשתות עם חברים. תחתוני הקריבי שלכם ישמרו על תחושת רעננות וריח טוב", מתעקשת החברה.

תחתונים שמנקים את עצמם. HercLéon, אתר רשמי
היא לא כיבסה תחתונים כבר שבועיים וחצי/אתר רשמי, HercLéon
תחתונים שמנקים את עצמם. HercLéon, אתר רשמי
למה להחליף תחתונים אם אפשר שלא?/אתר רשמי, HercLéon

זו לא הפעם הראשונה שהחברה מייצרת מוצרים לניקוי עצמי. כל המודל העסקי שלהם מבוסס על פריטים שלא רואים מכונת כביסה במשך שבועות ואף חודשים, כולל סדינים המיועדים לגברים. בין המוצרים היותר עדכניים של HercLéon ניתן למצוא גם סוג חדש של מסכת פנים אנטי-קורונה עם תכונות אנטיבקטריאליות השומרות על עור הפנים. בחברה מדווחים כי הם כבר חושבים על הדבר הבא, מאחר שהחיסון צפוי להוריד את השימוש במסכות. הם מתכננים לשווק "חולצה חיה" שפרטיה יימסרו בהמשך.

מייסד החברה, וונצלאוס (וון) מוניי, הופיע גם בתכנית "הכרישים" האמריקאית, שם זכה לשבחים מהמשקיעים על הרעיון שלו. באתר החברה נכתב כי הרעיון לביגוד המנקה את עצמו צץ כשוון טייל באיסלנד: "במהלך המסע ארז וון רק תיק גב אחד עם בגדים ומהר מאוד הבין כי תרמיל הגב שלו לא יספיק. הוא גילה שבגדים מסוימים מריחים רע אחרי שנלבשו פעם אחת - וגרמו גם לבגדים האחרים בתיק להריח בהתאם. בהיותו סקרן מטבעו, כשחזר הביתה הוא התחיל ללמוד טקסטיל ולמד על התהליך שעובר הבגד עד שהוא מריח רע".

צפו בהצגת המוצר בתוכנית "הכרישים"

עוד מוצר של החברה - סדינים לגברים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully