וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנתח פלסטי חושף מי הסלבס שעברו ניתוחים פלסטיים - על אף שהן מכחישות זאת

18.2.2021 / 0:01

מנתח פלסטי מבוורלי הילס חושף שהסלבריטאיות שטוענות כי מעולם לא עברו ניתוחים פלסטים למעשה משקרות. בסרטוני טיקטוק ויראליים הוא חושף אילו שינויים הן עשו על פי חוות דעתו הרפואית וברשימה שלו תמצאו את בנות משפחת קרדשיאן, אריאנה גרנדה, בלה חדיד ודמי מור

רופא פלסטי חושף איזה ניתוחים פלסטיים עשו הכוכבות/@drlee90210

למרות שהמנתח הפלסטי ד"ר צ'ארלס ס. לי מעולם לא טיפל בכוכבות עליהן תקראו בכתבה הזו, הוא בחר "לנתח" אותן בסרטוני טיקטוק ולחשוף בדיוק אילו ניתוחים פלסטיים הן עברו בסודיות - על אף שלא פעם הן הכחישו כל קרבה לסכין המנתחים. לדברי ד"ר לי, יש לו את המומחיות לגלות מתמונות "לפני ואחרי" אילו הליכים פלסטיים עברו קורבנותיו, החל ממתיחות פנים ושאיבות שומן ועד ניתוחי אף ומילויים שונים. בעמוד הטיקטוק שלו תמצאו את בנות משפחת קרדשיאן, אריאנה גרנדה, בלה חדיד ודמי מור. כל אלו טענו לא פעם שמעולם לא עברו ניתוחים פלסטיים, אך ד"ר לי מתעקש שכן. הנה לכם ניתוח ממצאיו:

המנתח הפלסטי ד"ר צ'ארלס ס. לי. Tiktok/drlee90210, צילום מסך
המנתח הפלסטי ד"ר צ'ארלס ס. לי קובע מה הסלברטאיות ניתחו בסתר/צילום מסך, Tiktok/drlee90210

קיילי ג'נר

@drlee90210

Disclaimer: I am not her surgeon. Just my opinion. Can we agree she looks amazing?! ? ##OriginalMusic ##plasticsurgery ##fyp ##foryou ##ImmuneUpVapeDown

♬ Monkeys Spinning Monkeys - Kevin MacLeod

לדעתו של ד"ר לי, קיילי ג'נר, בת ה-23, עשתה הרבה יותר ממילוי השפתיים המפורסם שלה. "אני חושב שקיצרו את סנטרה, הסירו שומן מהלחיים שלה, הרימו לה את הרקות (באמצעות הרמת מצח וגבות), הצרו את האף בניתוח וביצעו הזרקות לשפתה העליונה", הוא אמר. הסרת שומן מהלחי - במיוחד לאורך קו הלסת - הוא הליך פופולרי, לפי דבריו של ד"ר לי.

על אף טענותיו כי קיילי ביצעה את כל ההליכים הכואבים הללו, היא מתעקשת כי הדבר היחיד שעשתה הוא מילוי: "אנשים חושבים שעברתי הליכים דרסטיים ושיחזרתי לחלוטין את הפנים שלי. זה שקרי לחלוטין", אמרה למגזין Paper בשנת 2019, "אני מפחדת. לעולם לא אעשה את זה. הם לא מבינים ששיער, איפור ומילוי יכולים להביא לשינויים משמעותיים בפנים", הוסיפה ואישרה שוב שעשתהרק מילוי בשפתיים. בראיון אחר עם Grazia בשנת 2015, קיילי ציינה שהיא התפרסמה כשהייתה ילדה וכי פנים של אנשים רבים משתנים באופן טבעי בבגרותם. "לא עברתי ניתוחים פלסטיים. מעולם לא הייתי מתחת לסכין המנתחים. אנשים משווים אותי לתמונות שלי כשהייתי בת 12 ואומרים 'קיילי כל כך שונה", אבל איך אני יכולה להיראות אותו דבר כשהייתי בת 12 ועכשיו כשאני בת 18?", שאלה.

בלה חדיד

@drlee90210

Reply to @gmgossip Disclaimer: I am not her surgeon. Just my opinion. She looks stunning! ##fyp ##foryou ##foryoupage ##DoItBold

♬ Monkeys Spinning Monkeys - Kevin MacLeod

על בלה חדיד בת ה-24 גם היה לד"ר לי הרבה מה לומר. "אני חושב שהיא עברה ניתוח אף, ניתוח עפעפיים, שאיבת שומן בצוואר, הסרת שומן ממרכז הלחיים ומילוי בלחיים ובמצח", הוא אמר.

גם במקרה שלה, היו ספקולציות רבות האם חדיד עברה מקצה שיפורים בפניה, ויש כאלה שהתעקשו שהיא נראית בלתי ניתנת לזיהוי לעומת איך שנראתה כנערה - והצביעו על כך שהשינוי ניכר ביותר באף שלה. בריאיון ל-InStyle שפורסם ב-2018, חדיד הכחישה בתוקף: "אנשים חושבים שעברתי את כל הניתוחים האלה, ואתם יודעים מה? אתם מוזמנים לעשות סריקה לפנים שלי, יקיריי. אני מפחדת להכניס חומרי מילוי לשפתיים. לא הייתי רוצה להרוס לעצמי את הפנים".

אריאנה גרנדה

@drlee90210

A popular request, Ariana Grande! Disclaimer: I am not her plastic surgeon, this is just my opinion ?

♬ Monkeys Spinning Monkeys - Kevin MacLeod

באשר לאריאנה גרנדה, בת ה-27, ד"ר לי השווה תמונה שצולמה לאחרונה לאחת של אריאנה כשהייתה בת 15 וכיכבה בברודווי. לדבריו, הוא חושב שהיא עברה "הרמת גבות, ניתוח הרמת עפעפיים, ניתוח אף וסנטר" והוסיף: "אני אוהב את איך שהיא נראתה לפני".

כמו האחרות, גם אריאנה הכחישה שעברה ניתוחים פלסטיים ואמרה כי כל השינויים שחלו בפניה וגופה הם רק סימני התבגרות מאחר שגם היא התפרסמה בגיל צעיר. בסרטון משנת 2014 היא אמרה: "על שער מגזין כלשהו הם אמרו: 'אה, אריאנה גרנדה: ניתוח חזה, הרמת גבות, קיצור לחיים, מילוי שפתיים'. הסתכלתי על זה ואמרתי: 'אתם משווים תמונה שלי מגיל 14 לתמונה שלי בת 21? באמת? אה ואני לובשת חזיית פוש אפ". בשנת 2019, היא הגיבה שוב לשמועות שעברה ניתוח אף וצייצה: "היי זה האף שלי מלידה, מה לעזאזל ראיתי היום? תמיד היה לי אף חמוד".

קלואי קרדשיאן

@drlee90210

Beautifully done! Disclaimer: I am not her surgeon this is just my opinion ? #fyp #foryou #foryoupage #khloekardashian #plasticsurgery #zodiacsign

♬ Lobby Music (Original Soundtrack) - Kahoot!

ד"ר לי השווה תמונות "לפני ואחרי" של קלואי קרדשיאן, 36, ופירט - לדעתו בלבד - את ההליכים הפלסטיים שעברה. הוא ציין שזו הסלבריטאית שעברה הכי הרבה פעמים מתחת לסכין המנתחים אך הוסיף כי "היא נראית מדהים". לדבריו, היא עברה הליך פלסטי במצחה (שתלים במצח), ניתוח ליכסון עיניים, כולל הרמת הרקות והרמת פינת העפעפיים, הסרת שומן בלחיים, שאיבת שומן באזור הצוואר והסנטר, ניתוח עצם לאורך הלסת והסנטר, ציפוי שיניים, מילוי שפתיים וניתוחי אף מרובים.

קלואי גם הוטרדה מזה שנים משמועות על ניתוחים פלסטיים - כמו גם האשמות כי היא מסתמכת רבות על פוטושופ. על אף שלרוב ניסתה להתעלם מהשמועות, היא כן הכחישה שעברה ניתוח אף בשנת 2013, אם כי הודתה שאמה רצתה שהיא תעשה זאת מאז שהייתה ילדה. "מילים הן הנשק החזק ביותר. הן יכולות להשאיר בך צלקות לנצח. היא (אמא) לא התכוונה לפגוע, אבל כשהייתי בת תשע שמעתי אותה אומרת לחברה שלה שאני זקוקה לניתוח אף", סיפרה לקוסמופוליטן בריטניה, "הייתי בהלם. אפילו לא חשבתי על זה. התרגלתי לפנים שלי, אבל היו לי גם מאפרים שאמרו לי: 'את צריכה לעבור ניתוח אף'. אני כל כך שמחה שמעולם לא עשיתי את זה".

קלואי התייחסה גם לעובדה שאפה נראה לפעמים שונה בתמונות מאחר שהיא משתמשת באיפור ייעודי לכך. בראיון היא גם נשבעה שמעולם לא עברה ניתוח בגופה, אף שהוסיפה שאין לה עמדה נחרצת נגדם. "אני גאה שירדתי במשקל כשרציתי ואף פעם לא עשיתי ניתוחים. אני לא נגד זה - יום אחד כנראה אעשה את זה, אבל זה יהיה בתנאים שלי. אני לא אתן לרשתות החברתיות או למישהו אחר לדחוף אותי לזה. אני אוהבת את הגוף שלי ותמיד אהבתי".

עוד בוואלה!

7 וחצי אלף דולר לתוספות שיער ו-10 אלף דולר למאמן אישי: כמה יעלה לכם להיראות כמו הקרדשיאנז?

לכתבה המלאה

דמי מור

בסרטון טיקטוק שפרסם בינואר, דן ד"ר לי סיפר על מתיחת הפנים שעברה לכאורה דמי מור - דבר אליו שמו לב המעריצים לאחר שהופיעה על המסלול בתצוגה של פנדי בשבוע אופנת הקוטור פריז. "יש לה קווי ג'וקר קלאסיים שנוצרו לאחר מתיחת פנים", הוא אומר ומצביע על תמונת המסלול החשודה.

אף על פי שדמי, בת ה-58, לא התייחסה ישירות לטענות שהיא נראית "בלתי ניתנת לזיהוי" באירוע, היא הכחישה בעבר שעברה ניתוחים פלסטיים. "זה שקרי לחלוטין - מעולם לא עשיתי את זה", אמרה בשנת 2009 והוסיפה: "אבל לעולם לא אשפוט את אלה שעשו. אם זה מה שהם רוצים, אני לא רואה בזה בעיה. מצד שני, אני לא אוהבת את אלה שעוברים ניתוחים כדי לעכב את תהליך ההזדקנות - זו דרך להילחם בנוירוזה שלך. האזמל לא יעשה אתכם מאושרים יותר".

בשנת 2019 היא הודתה בפני Elle UK שעברה כמה ניתוחיים פלסטיים - אבל לא בפניה. "אתם יודעים מה? אולי יום אחד אמצא עצמי מתחת לסכין", הוסיפה, "זה פשוט מרגיז אותי שאנשים כל הזמן אומרים כמה כסף בזבזתי על ניתוחים פלסטיים".

קנדל ג'נר

@drlee90210

Reply to @iluvf8 Disclaimer: I am not her surgeon this is just my opinion? #fyp #foryou #PupPeroniShuffle #kendalljenner #plasticsurgery

♬ Monkeys Spinning Monkeys - Kevin MacLeod

קנדל ג'נר היא החברה האחרונה בשבט קרדשיאן-ג'נר שהרופא שיתף סרטון אודותיה. הוא אמר: "מכאן אני יכול לראות שהיא עברה הרמת גבות, אולי חלק מהליך ליכסון עיניים, כולל פינות העפעפיים התחתונות. מה שאני רואה גם שיש לעפעף העליון שלה קצת יותר פלטפורמה, כך שזה יכול להיות תוצר לוואי של הרמת גבות, או ניתוח נוסף של העפעפיים".

"לגבי האף, מה שאני רואה זה שיש לה כאן קריסת שסתום פנימית", הוא הוסיף והצביע על תמונות 'הלפני' שלה, "אני מבחין ברוחב ובעגלגלות הקטנה שבאזור קצה האף, שנראה טוב יותר בתמונת האחרי, אז היא עברה ניתוח אף". "יש לה שיניים יפות", הוא ממשיך. "אני חושב שהיא הוסיפה חומרי מילוי בשפתיים, וכנראה גם קצת בוטוקס ומילויים אחרים. אבל בלי קשר, אני בהחלט מסכים שהיא הקרדשיאן הכי טבעית".

בשנת 2017 גם קנדל, בת ה-25, הכחישה שעברה ניתוחים. "כדוגמנית, מדוע שאשפץ את הפנים שלי? זה אפילו לא נשמע הגיוני", אמרה למגזין People.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully