וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ינג'ית לוהטת: ג'יג'י חדיד חוזרת למסלול בפעם הראשונה לאחר הלידה

עודכן לאחרונה: 7.3.2021 / 11:13

ורסצ'ה השיקו את קולקציית סתיו-חורף 2021 במינימליזם מפתיע, אך כמו תמיד גייסו את השמות הגדולים לצעוד. בלה חדיד, אירינה שייק וגם ג'יג'י בשיער ג'ינג'י מהפנט בהופעה ראשונה על המסלול מאז הלידה. המונוגרמה, הצבעוניות, הטופ מודלס - הנה כל הפרטים

ורסצ'ה - סתיו-חורף 2021 בשבוע האופנה בפריז

כשבוע לאחר סיום סבב התצוגות במילאנו, בית האופנה האיטלקי ורסצ'ה השיק את הקולקציה לסתיו-חורף הבאים. האיחור, מסתבר, היה סופר-אופנתי, ועל אף הפורמט הדיגיטלי דונטלה הצליחה להרים את רמות הגלאם והסטייל למחוזות חדשים ומפתיעים.

זה התחיל עם הטופ מודלס שמזוהות עם הווייב הסקסי של הלייבל, בראשן ג'יג'י חדיד (25) שהשיקה רשמית את חזרתה למסלול לאחר חופשת לידה קלאסית של חצי שנה בשיער ג'ינג'י עוצמתי בהשראת "גמביט המלכה" (לא סתם היא פופרצה בכובעי צמר בלבד בימים האחרונים). כזכור, חדיד ילדה את בתה קאי בספטמבר האחרון ולפני כחודש זכתה לראשונה להתנוסס סולו על שער ווג ארצות הברית. חדיד קיבלה את הכבוד לפתוח ולסגור את התצוגה, כשלצידה צעדו אחותה בלה חדיד ואירינה שייק הלוהטות לא פחות.

לעוד חדשות אופנתיות:
מקישוט נשי לסמל של מחאה: הסיפור מאחורי חולצת ה"פוסי בואו"
תמיד תהיה לנו את פריז: היילי ביבר נופשת בשלושה לוקים מתוחכמים

האוסף החדש חשף גישה נועזת ומרעננת שהיוותה תפנית מרשימה בסגנון המוכר של בית האופנה מבלי לוותר על מילימטר אחד במדד הגלאם המתבקש. מרכז תשומת הלב ניתנה לדפוס המונוגרמה המשודרג, עיבוד מתוחכם למוטיב הגרקה האייקוני (לוגו האות היוונית) שפורק והורכב מחדש לתבנית גיאומטרית אלכסונית. הלוק המשופר של ה-Greca הוא בעל מראה סופר-מודרני ומיישר קו עם מגמת מורשת המונוגרמות שהפכה פופולרית בעונות האחרונות באדיבות בתי האופנה החזקים ביותר, ביניהם דיור, ברברי, בלמיין, גויארד וסטלה מקרטני.

לצורך הבלטת הלוגומניה שפומפמה באלגנטיות שאינה מובנת מאליה בעליל, הבגדים עצמם היו סולידיים יחסית שלא לומר מינימליסטיים. מחויטים במידה ובעיקר פרקטיים וקלים ללבישה, בטח ובטח בהשוואה למה שהכרנו עד היום בוורסצ'ה. על המסלול נראו בעיקר צלליות סבנטיז מעודנות, חלקן במראה היפסטרי עם טאץ' פוטוריסטי, שהחלו מגוון שחור ועברו לסקאלת חום-אבן-חאקי, התפתחו בהדרגתיות לצבעוניות מחשמלת של אדום, צהוב, פוקסיה, זהב וכתום, ולבסוף התכנסו שוב לשחור. אלו נתנו את הבמה לתבנית המונוגרמה הרפטטיבית שהופיעה על תיקים, כפפות, מטפחות, גרבונים וצעיפים, כמו גם על טוטאל לוקים שלמים מכף רגל עד ראש.

עוד בוואלה!

אימא ג'יג'י, דודה בלה: החדידיות בהופעה פומבית ראשונה עם התינוקת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully