וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזו בובה: אלה הנעליים שאתן צריכות לעונת המעבר

עודכן לאחרונה: 10.3.2021 / 8:44

האביב בפתח וזה הזמן להצטייד בנעליים מתאימות. נעלי הבובה הקלאסיות, שמתממשקות בול עם מזג האוויר, רלוונטיות ונכונות כבר שנים ומי שמחוברת לסגנון - תמצא מגוון רחב העונה. עם שפיץ סקסי, אף בלרינה או פפיון מתוק - אלו הדגמים הכי יפים בחנויות

זארה נעלי בובה. יח"צ חו"ל,
סוג של "מאסט-הב" לעונת מעבר. נעלי בובה של זארה, 259 שקלים/יח"צ חו"ל

באופק כבר אפשר לחוש את הפסח, מה שאומר שהאביב מגיע ועונת המעבר מתחילה. אולי עוד יהיו כמה ימים גשומים עד הקיץ, אבל אלו רק שאריות של העונה הקרה. כשחושבים על מלתחה לעונת המעבר, ישר קופצים כמה פריטי "מאסט-הב", כמו סוודרים דקיקים, בגדים שיכולים ליצור מראה של שכבות ושמלות אווריריות עם שרוולים ארוכים. אבל מה בגזרת הנעליים? התשובה לשאלה הזו, כמעט תמיד, היא נעלי בובה שטוחות, נוחות ועל-זמניות. כאלה שאפשר להתחדש בהן עכשיו, ולהיות בטוחות שהן תמיד יהיו רלוונטיות. כן, גם בשנה הבאה.

יש מי שקוראות להן נעלי בלרינה, אחרות מעדיפות נעלי סירה ויש את אלו שנצמדות לנעלי בובה. השם משתנה בהתאם לדקויות הגזרה, אבל בסך הכול מדובר באותו רעיון של נעל - בצורה ובנראות. בעוד שאפשר למצוא את נעלי הבובה גם עם עקבים גבוהים, בחסות מגיפת הקורונה שהובילה אותנו להעדיף נוחות - היינו ממליצות להתארגן על כאלה שטוחות.

עוד חדשות אופנתיות:
קראו להם - צמודונים: ככה אתן צריכות ללבוש את מכנסי הטייטס שלכן עכשיו
כבר ניקינו מספיק השנה: לא חלמנו שהאקססורי המפוקפק הזה יחזור לחיינו
ה'קרפ' הוא המיקרו טרנד החדש וזו הסיבה שהוא כל כך בעייתי

נעליים של שאנל נעלי בובה. GettyImages
הדגם האייקוני של שאנל - רק משודרג. מאז 1957 ועד היום/GettyImages

נעלי הבובה מלוות את המלתחה שלנו כבר הרבה שנים, מה שמוכיח שהן כאן כדי להישאר. החל מג'יין בירקין בשנות ה-70, דרך קייט מוס בשנות ה-2000 ועד עצם היום הזה, כשהשנה אף חוגג המותג המוביל לנעלי בובה פריטי בלרינס עשור בישראל. רק בחודש שעבר הצטלמה אנג'לינה ג'ולי לשער מגזין ווג הבריטי עם נעלי בובה ואמרה כי היא "פשוט בוחרת זוג איכותי, ונועלת אותן עד המוות". אך למעשה, נעלי הבובה נולדו הרבה קודם במאה ה-16, ושימשו גברים ונשים כאחד. בתקופתה של מארי אנטואנט הן יצאו מהאופנה וחזרו אליה רק לאחר מכן כשהקאמבק הגדול היה בשנות ה-50, ותודה לקוקו שאנל. ב-1957 השיק בית האופנה שאנל את אחד מדגמי נעלי הבובה המפורסמים ביותר - בצבע בז' עם סיומת בשחור. מאז הן זכו לשלל וריאציות ושדרוגים, הן בתוך בית האופנה עצמו והן מחוצה לו.

את נעלי הבובה אפשר לשלב בלוק רומנטי, בוהמייני או קלאסי, הכול תלוי בגזרה האהובה עליכן ובצבעוניות משתנה שמגיעה העונה בכל צבעי הקשת. אחרי תקופה ארוכה של שלטון הסניקרס, אפשרו לעצמכן להתחדש בדגם יותר קליל ומעודן. אספנו לכן כמה אופציות מומלצות.

עוד בוואלה! אופנה

בייסיק - אבל עם טוויסט: סריגי מעטפת יפים

לכתבה המלאה
נעלי בובה. יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
כל הצבעים, כל הגזרות. נעלי בובה לאביב-קיץ 2021/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ

1. בגוון שמפניה - טורי ברץ' לפקטורי 54 ב-929 שקלים. 2. שחור קלאסי עם פפיון - אלדו ב-329 שקלים. 3. נוצצות עם אף מחודד - ג'ימי צ'ו לפקטורי 54 ב-2,390 שקלים. 4. קש בגוון שמנת - בלאק אנד וויט ב-199 שקלים. 5. צהוב קיצי - פרפואה ב-89.90 שקלים. 6. שחור לבן נקודות עם פפיון ורוד - פריטי בלרינס ב-749 שקלים.

נעלי בובה. יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
נכונות לכל לוק - נעלי הבובה/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ

7. פודרה עם אף מחודד ושרשרת חומה - פריטי בלרינס ב-899 שקלים. 8. לבן קלאסי - פול אנד בר ב-129.90 שקלים. 9. כחול מרענן - גולף ב-99 שקלים. 10. אדום נועז - זארה ב-259 שקלים. 11. שחור קלאסי - ריזרבד ב-69.90 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully