וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאות הזדהות? ג'יל ביידן לובשת את שמלת הלימונים של מייגן מרקל

עודכן לאחרונה: 10.3.2021 / 10:20

הגברת הראשונה של ארצות הברית לבשה שמלת לימונים נהדרת של אוסקר דה לה רנטה באירוע לרגל יום האישה. לפני כחודש לבשה מייגן מרקל את אותה השמלה והכול בתזמון מדויק עם הריאיון המרעיש אצל אופרה ווינפרי. ככה נראית סולידריות

בווידאו: ג'יל ביידן עם הכלבים בבית הלבן/מתוך הטוויטר של הגברת הראשונה של ארה"ב

כבר דשנו לא מעט בסוגייה כי נשים בעמדות מפתח משתמשות בבגדים שלהן בכדי להעביר מסרים. מלניה טראמפ הייתה אשפית בתחום עם חולצת ה'פוסי בואו' שבאה להתריס בבעלה, נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, ואיך אפשר לשכוח את מעיל הפארקה של זארה עם הכיתוב - "ממש לא אכפת לי. ולך?", אותו לבשה מלניוש כשהגיעה לבקר את ילדי המהגרים בטקסס. גם קמלה האריס ירדה אל העם באולסטאר של קונברס וכעת, הפירסט ליידי החדשה של ארצות הברית, ד"ר ג'יל ביידן (69), נואמת בשמלה של אוסקר דה לה רנטה שעל פי ההשערות נבחרה בכדי להביע סולידריות באישה הכי מדוברת בעולם בימים אלו.

לעוד חדשות אופנתיות:
איזו בובה: אלה הנעליים שאתן צריכות לעונת המעבר
מותגי יוקרה במחירים נגיש: בוטיק הווינטג' הישראלי שרוצה לעשות מהפכה

לדברים חמים שקורים רק ברשתות החברתיות כנסו לאינסטה של וואלה! אופנה

ג'יל ביידן בשמלת הלימונים של אוסקר דה לה רנטה

מי שעדיין לא צפה בריאיון של מייגן מרקל והנסיך הארי עם אופרה ווינפרי, כן, אותו ריאיון ששלשל לכיסה של ווינפרי מיליוני דולרים ולדוכסים לשעבר אף לא סנט (כך מדווחים) כבר מבין את גודל הפצצה שהוטלה. מודות כי רף הטינופים היה די מאופק, אך בכל זאת, מדובר בבית המלוכה הבריטי, והסטנדרטים הם אחרים משלנו.

לפני כחודש, אחרי הכרזת ההיריון השני של הזוג, שחשפו לאחרונה כי גם בת בדרך, מרקל לבשה לאירוע זום של ספוטיפיי שמלת לימונים של אוסקר דה לה רנטה בעלות 3,490 דולר הנקראת 'פרי הדרים פרימוורה'. השמלה בגוון תכלת עם עיטורי לימונים המטפסים עד לצווארון, באורך מידי ובגזרת A מחמיאה עם חגורה דקיקה באיזור המותן.

מייגן מרקל בגרסת הגופייה

השבוע, בתזמון מחושב לרגל יום האישה, יום אחרי שפורסם הריאיון עם מרקל, לבשה ד"ר ג'יל לנאום באירוע המכבד נשים מכל העולם לרגל יום האישה הבינלאומי, את שמלת הלימונים של דה לה רנטה רק בגרסת השרוול הקצר. ג'יל הוסיפה סטילטו בצהוב לימוני ומסיכה תואמת מבד השמלה כשעלות השמלה הפעם עומדת על 2,890 דולר, והיא עדיין זמינה לרכישה באתר המעצב, בניגוד לזו של מייגן שכבר עודכנה לסטטוס סולד אאוט.

"יש כאן נשים שהעבירו את כל חייהן במלחמה אחר המטרה". נאמה ג'יל, "אחרות מתחילות במסע שהן אפילו לא ייחלו לו, הן נלחמות עבור חייהן וחיי ילדיהן". "אומץ לא באמת נמצא", היא הוסיפה, "הוא לא מעלה באוב את ספקותינו. זו החלטה מכוונת". ואכן, נראה כי גם הבחירה האופנתית של ביידן מכוונת מטרה וכפי שהבטיחה כשנבחר בעלה לנשיאות היא מסורה לשרת, לתרום ולהעצים נשים בכל העולם.

עוד בוואלה!

"מעריצה אותה": ג'יל ביידן נראתה באקססורי שנוי במחלוקת - והרשת מפרגנת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully