וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית החדשה של ויקטוריה בקהאם עומדת במרכז שערורייה רצינית

עודכן לאחרונה: 15.3.2021 / 7:01

ויקטוריה בקהאם ליהקה דוגמנית צעירה עם רזומה מרשים לקמפיין החדש שלה. על פניו, היא אמורה להיות השם החם הבא של התעשייה, אבל מבקרי האופנה וגולשים ברשת קטלו אותה ואת בקהאם: "היא בת 20, אבל לא נראית יום מעל 14"

קווין אלין מורה מדגמנת עבור ויקטוריה בקהאם. ויקטוריה בקהאם, אתר רשמי
"תשכחו מ'הירואין שיק', עכשיו הקטע זה סטייל של ילדים". קווין אלין מורה לוויקטוריה בקהאם/אתר רשמי, ויקטוריה בקהאם

ויקטוריה בקהאם מצאה את עצמה במרכזה של שערורייה בעקבות ליהוק של דוגמנית די מתחילה, שלפי כל התחזיות צפויה להיות השם החם הבא בתעשיית האופנה. אז מי סיבכה אותה? הכירו את קווין אלין מורה, דוגמנית אמריקנית בת 20, שבטוח לא צפתה את מה שקרה רגע אחרי שדגמנה לבקהאם. מתברר כי הנראות הצעירה של מורה לא באה טוב בעין למבקרי האופנה ולגולשים ברשת שהגיבו על הליהוק וטענו כי הוא אינו ראוי, תוך שהם לחלוטין משפילים את הדוגמנית מבלי לשים לב.

"תשכחו מ'הירואין שיק', עכשיו הקטע זה סטייל של ילדים", נכתב על דמותה של מורה שדגמנה עבור בקהאם. אחרים טענו כי "היא בת 20, אבל לא נראית יום מעל 14" וחיצי הביקורת שהופנו כלפי ויקי תהו - "מדוע המותג שלה שמיועד לנשים חזקות בגיל העמידה, מציג נערות צעירות שנראות משמעותית פחות? הן הרי לא יכולות להרשות לעצמן את השמלות של בקהאם, לא פלא שבקהאם חוותה ירידה במכירות".

עוד חדשות אופנתיות:
השטיח הכתום של פרסי הילדים: גל גדות זורחת, היילי ביבר מפשלת
האחות הגדולה והמגניבה של הוורוד: צבע הלק הכי טרנדי לאביב הקרוב
הרגעים הגדולים משבוע האופנה בפריז

ויקטוריה בקהאם או מישהו מטעם המותג שלה סירבו להגיב, אך אפשר להניח שעבור מורה הצעירה זה לא מזיק כלל. קווין אלין מורה היא דוגמנית צעירה בתחילת דרכה, אבל יש לה כבר לא מעט הישגים. היא אמנם מחזיקה בפחות מעשרת אלפים עוקבים באינסטגרם, אבל ברשימת העוקבים שמות גדולים כמו נעמי קמפבל, קאיה גרבר וג'ייסון וו. במידה מסוימת, אפשר לטעון שהיא אפילו מזכירה מעט את קאיה גרבר, שקטנה ממנה בשנה - ולא ספגה את ההערות הפוגעניות האלה.

ברזומה של מורה אפשר למצוא עבודה עם שאנל, קלואה, מיו מיו, ולנטינו, סטלנה מקרטני, בוטגה ונטה איזבל מארה, לנוון ועוד ועוד. היא צעדה על המסלולים הכי נחשבים בשבועות האופנה החודש במילאנו ובפריז, דיגמנה לקמפיינים וגם כיכבה במגזינים בולטים כמו שער לווג פריז, שער ל-M מגזין והפקה ל-I_D. כן, יש לה נראות צעירה, אבל לא כזו שלא ראינו על מסלולים קודם לכן. למעשה, אפשר לומר שהיא נראית בדיוק כמו שהתעשייה נהגה לדרוש מדוגמניות עד ממש לאחרונה, ברקע המאמץ לשינוי אידיאל היופי. וכאמור, אם אפשר להמר - היא לחלוטין צפויה להיות השם החם והגדול הבא, במיוחד בזכות הפרסום הנוכחי שנתן לה בוסט פרסומי נחוץ אחרי כמה שנים של עבודה קשה על המסלולים בלי הכרה ראויה.

עוד בוואלה! אופנה

הענק הירוק: המשפיעניות לא מניחות לבלייזר הזרחני הזה

לכתבה המלאה

חשוב לציין כי המאבק לשינוי אידיאל היופי הוא חשוב מאין כמותו, אך בחסות אותו מאבק אי אפשר להדיר נשים שעונות על הקריטריונים של אותו אידיאל יופי שרוצים להכחיד. ההחלטה לפגוע, להשמיץ או לנסות למדר נשים רזות וגבוהות, כדרישות האידיאל הישן, היא לא פחות מפלה ופוגענית מאי הקבלה של נשים שנראות אחרת. הטענה ש"אישה אמיתית" היא רק כזו מעל מידה 40 עם קימורים לא משיגה את המטרה של שינוי אידיאל היופי, אלא יוצרת אידיאל חדש שמדיר נשים במידה 34. בשם המאבק, אסור להפלות אישה רזה עם מראה צעיר כמו מורה. הביקורות כלפיה וכלפי המותג של ויקטוריה בקהאם הן מסוג הביקורות שעושות עוול למאבק הצודק והאמיתי, ועל כן חשוב להרים דגל אדום כשאלו נשמעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully