וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית שהפכה מאחות במחלקת קורונה לכוכבת ספורטס אילוסטרייטד

עודכן לאחרונה: 17.3.2021 / 7:59

בזמן שטיפלה בחולי קורונה כאחות מוסמכת בניו יורק, מגי רולינס קיבלה טלפון מהסוכן שלה שעדכן אותה כי נבחרה לככב במגזין בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטסד. בריאיון לניו יורק פוסט היא מספרת על המהפך בחייה: "הראש שלי עדיין עם הצוות הרפואי. הווירוס לא הסתיים עבורם"

האחות והדוגמנית מגיר רולינס בקליפ לשיר Crush של A - Mase Feat. Sharliz/YOUTUBE - Z Deep Music

למגי רולינס בת ה-28 מדרום קרוליינה יש שתי משרות: אחות ודוגמנית. מאז שסיימה את לימודיה, היא מג'נגלת ביניהן. אולם, רולינס גילתה עד כמה מדובר בשני עולמות נפרדים כשעבדה כדוגמנית ובמקביל התגייסה במרץ 2020 לטפל בחולי קורונה במוסד רפואי בניו יורק, ואז שוב בדצמבר האחרון כשנקראה לפשוט את המדים והמסיכות ולחזור לדגמן - הפעם עבור גיליון בגדי הים הנחשק של ספורטס אילוסטרייטד. המהפך הזה בחייה לא היה פשוט עבורה, אך רולינס מספרת בריאיון לניו יורק פוסט שהיא אפילו לא חשבה פעמיים כשנקראה לסייע בעת המגפה וכעת, כשחזרה לדגמן, היא מתכוונת לנצל את ההזדמנות כדי לעורר מודעות לקשיים שחווים עמיתיה, עובדי שירותי הבריאות: "הראש שלי עדיין איתם. הקוביד לא הסתיים עבורם".

רולינס הפכה למלכת הביקיני של ספורטס אילוסטרייטד חודשים ספורים אחרי שעבדה במוסד רפואי בקווינס כאחות מוסמכת בשיאה של מגפת הקורונה. היא נענתה לביקוש לאחיות בסוף מרץ 2020: "עבדתי בלוס אנג'לס והזמנתי טיסה חזור (לדרום קרוליינה) ואז פתאום הגיעה השיחה. מיד טסתי לניו יורק כדי לסייע לצוות הרפואי", אמרה רולינס, שדגמנה בזמנו עבור מותג ההלבשה התחתונה אינטימיסימי והבטיחה לעצמה את שער אוקטובר של "אל" קרואטיה. היא הוסיפה: "יש לי את המיומנות כאחות וזו הייתה אחריות חשובה יותר מכל דבר אחר. היו הרבה מכשולים בדרך אבל זה לא עצר אותי".

ביום דוגמנית בספורטס אילוסטרייטד:

ובלילה אחות במחלקת קורונה:

רולינס, שגובהה 1.70 מטרים, לא התרגשה שעמיתיה מעולם הדוגמנות יגלו על המשרה השנייה שלה כאחות, בעיקר בימי המגיפה. בגיל ההתבגרות, רולינס התנסתה בדוגמנות אך רצתה ללכת בעקבות סבתה ולהיות אחות. היא עבדה כאחות המטולוגית אונקולוגית בדרום קרוליינה כשהתקשרו אליה מסוכנות דוגמנות במיאמי. "בהתחלה חשבתי שעובדים עליי, אבל מנהלת המחלקה שלי אמרה לי ללכת על זה. היא אמרה לשמור על הרישיון שלי פעיל ואם אני לא אוהב את זה, תמיד אוכל לחזור", היא אמרה.

הנה היא בצילומים למגזין ספורטס אילוסרטייטד 2021:

במהלך עבודתה כדוגמנית, רולינס סייעה בהתנדבות ל-OneWorld Health, ארגון ללא מטרות רווח, כדי לשמור על התעודה שלה. היא נסעה למדינות כמו אוגנדה וניקרגואה, שם עבדה כאחות לפני שחזרה לסייע במחלקת קורונה בשיא המגיפה בניו יורק. זה היה בדצמבר כשקיבלה את השיחה המפתיעה מ"ספורטס אילוסטרייטד". רולינס שחזרה: "לא היה לי מושג שאני אפילו נמצאת תחת הרדאר שלהם. קיבלתי טלפון מהסוכן שלי שסיפר לי שאני מועמדת לזה ואז שעתיים לאחר מכן הוא התקשר ואמר 'קיבלת אישור לספורטס אילוסטרייטד ואת מוזמנת לצילומים בעוד שלושה שבועות". הדוגמנית הנשואה באושר לחבר ילדותה נאלצה לחזור במהירות לכושר מכיוון שהיא התמסרה לפינוקים שונים, כמו יין אדום ושוקולד. "עשיתי הרבה פילאטיס בבית ואימוני אירובי עם מייגן רופ", סיפרה רולינס. את הבמה של המגזין היא מקווה לנצל להעלאת המודעות של עובדי שירותי הבריאות. "אני רוצה להדגיש שהייתי שם רק שלושה שבועות וזה כלום בהשוואה למה שעמיתיי נאלצו ונאלצים עדיין להקריב".

צפו בה מספרת על חייה כאחות במחלקת קורונה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully