וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאה את הקול הפנימי: אחותה של מיילי סיירוס יוצאת לדרך אופנתית חדשה

16.3.2021 / 8:00

אחותה הצעירה של מיילי סיירוס הצליחה להפתיע בענק עם לוק מדויק ומסקרן בטקס הגראמי. אחרי שרשרת אסונות היא החליטה לצאת לדרך חדשה ולהפסיק לגנוב בגדים טראשיים מהארון של אחותה. אבולוציית המלתחה של נואה סיירוס

מיילי סיירוס/אינסטגרם

אל טקס הגראמי שהתקיים אתמול הגיעה נואה סיירוס בת ה-21 במטרה לזכות בפרס האמן החדש הטוב ביותר. הראפרית מייגן די טליון אמנם קטפה את הפרס, אבל הסטייט אוף מיינד איתו הגיעה סיירוס נשאר. אחרי שנים בצלה של אחותה הגדולה, מיילי סיירוס, נואה עושה עכשיו את הצעדים הראשונים אל קדמת הבמה כאמנית בפני עצמה ולא רק "אחות של". ההוכחה לתחילתו של המייקאובר האופנתי שמלווה את המהפך הגיעה בצורת שמלה של סקיפארלי שנבחרה עבור השטיח האדום של הגראמי. לפי ביקורות האופנה - השמלה הזו עוד צפויה להיחרט עמוק בתודעה שלנו.

עוד חדשות אופנתיות:
הדוגמנית החדשה של ויקטוריה בקהאם עומדת במרכז שערורייה רצינית
הענק הירוק: המשפיעניות לא מניחות לבלייזר הזרחני הזה

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

נואה סיירוס. GettyImages
השמלה שמוכיחה על תחילתו של שינוי. נואה סיירוס לובשת סקיפארלי/GettyImages

הסטייליסט ברט נלסון, שהלביש את סיירוס הצעירה לאירוע, סיפר למגזין אינסטייל עוד לפני הגראמי כי השמלה שנבחרה עבורה "תאיר אותה באור אחר". "משפחת סיירוס היא משפחה אגדית בתעשיית המוזיקה". הוסיף נלסון, "רצינו לבחור עבורה שמלה מקורית ואייקונית, משהו שמתקשר לאומנות".

ואכן, הפיס המדהים שייך לבית האופנה סקיפארלי, שמיצב את עצמו כשם נרדף לאומנות. זו שמלה בגוון שנהב עם מחשוף לב עמוק ואלמנט בד מוגבה שהקיף אותה, מה שיצר הרגשה קצת של צדפה שבתוכה נמצאת נואה. "אני אובססיבית ללוק הזה", אמרה נואה סיירוס על השטיח האדום. "דניאל רוזברי, המעצב של סקיפארלי, הוא גאון וכבוד עבורי ללבוש את היצירה הזו שלו. אבא שלי אמר לאימא שלי שאני נראית כמו מלאך". לא סתם נואה מזכירה את הוריה. על השטיח היא צעדה לצד אמה, השחקנית טיש סיירוס, ובקטגוריה שבה הייתה מועמדת, אביה בילי ריי סיירוס, היה מועמד שבע שנים לפני שנולדה.

עוד בוואלה! אופנה

שמלת עור צמודה ושיער משגע: הלילה הגדול של ביונסה

לכתבה המלאה
נואה סיירוס. GettyImages
"אבא שלי אמר לאימא שלי שאני נראית כמו מלאך". נואה ואמה טיש סיירוס/GettyImages

ההתלהבות מהלוק של סיירוס אינה מקרית. יש סיבה שהלוק המדויק והמסקרן הזה גרף משך כל כך הרבה תשומת לב. בשנים האחרונות נואה קצת גיששה את דרכה באפלה, ניסתה להגדיר את הסטייל שלה ונמשכה אל עולמות טראשיים ולא מסוגננים יתר על המידה. שיערה השחור הארוך והחלק הפך סימן היכר מחמיא ומדויק, אבל אליו היא ציוותה שלל בגדים שיוצרים לוקים מבולגנים. נראה שעכשיו, כיאה לעצמאות המוזיקלית, נואה סיירוס מחפשת גם להגדיר את עצמה אופנתית וליצור בידול מאחותה הגדולה.

לסיירוס שישה מיליון עוקבים באינסטגרם. נבירה בהיסטוריית הסטייל שלה מעלה תמונות לא קלות. היא נעה בין סקסיות מוגזמת לבין סטריט סטייל גראנג'י, ונראה שהיא לא לגמרי הצליחה לשים את האצבע על סגנון אחד שאליו היא יותר מחוברת. מחד, לוקים חשופים מאוד, עירום חלקי יש לומר, הלבשה תחתונה, מיני, רשתות ושסעים. מאידך, טרנינגים גדולים, ג'ינסים רחבים וחולצת וסוודרים אוברסייז, כמה שיותר רחוקים מהגוף.

נואה סיירוס. GettyImages
סובלת מסקסיות יתרה - ולא בקטע טוב. נואה סיירוס/GettyImages

הצורך למצוא את הייחודיות שלה מורגשת במיוחד כשבהרבה מהתמונות היא דומה מאוד לאחותה מיילי, ולא תמיד בתקופות הטובות. כמובן שיש בין השתיים דימיון פיזי שאי אפשר לפספס, אבל במקום לבדל את עצמה, נואה הרבה פעמים שאבה השראה מאחותה הגדולה ואולי אף פשפשה לה בארון והחרימה כמה פריטים. רשתות חושפות חזה, טופים קטנטנים, הלבשה תחתונה נוצצת וכל מה שלא אהבנו בארון של מיילי, מצא את עצמו גם אצל נואה.

הצעד האסטרטגי בלוק הגראמי נראה מבטיח. אפשר למצוא אפילו נקודות משיקות לליידי גאגא בלוקים הגדולים והנכונים שלה. אם היא תצליח לזנוח את הלוקים הסקסיים המוגזמים, להיפטר מסטייל לא מעודכן ותיצמד לבשורות אופנתיות מעניינות ומרגשות, היא תצליח להיות היא - ואולי בשנה הבאה לצאת מהגראמי גם עם פרס אמיתי, או לפחות עם טייטל "המתלבשת הטובה" מאיתנו.

נואה סיירוס. GettyImages
לזנוח לוקים משעממים ולמצוא את הקול הייחודי שלה/GettyImages
נואה סיירוס. GettyImages
יכולה להיות המתלבשת הטובה של שנה הבאה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully