וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה לא ראינו את זהבה בן לאורך כל העונה של "האח הגדול"

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 12:03

המנצחת הגדולה של עונת "האח הגדול" חזרה אל זירת הפשע פחות מ-24 שעות אחרי שיצאה ממנה. לזכותה ייאמר, שהלוק שבחרה ללבוש בחזרה אל הבית הוא היפה והמדויק ביותר שראינו עליה לאורך כל העונה

בווידאו: זהבה בן זוכת האח הגדול/מערכת וואלה!

העונה של "האח הגדול" הסתיימה לפני יומיים עם גמר בהפתעה שהוביל למצעד פיג'מות ונעלי בית מבדר ביציאה החוצה. אך נראה שהקהל וערוץ 13 עדיין לא היו מוכנים להיפרד מהדיירים ולכן הוחלט להחזיר אותם ליום שידורים נוסף שנקרא "חוזרים לבית". בין אם אפשר היה לקחת הפסקה של כמה ימים ובין אם לא, אנחנו רק יכולות להגיד תודה על השידור הזה, שהוציא מהזוכה הגדולה, זהבה בן, את המיטב. בן ירדה שוב במדרגות פנימה אל הבית, אחרי שערב קודם האח הגדול סגר עליה את האור, בלוק מחמיא עם צבעוניות נכונה.

לעוד חדשות אופנתיות:
סורבה אביבי: 12 בלייזרים משגעים בצבעי פסטל
הדוגמנית החדשה של ויקטוריה בקהאם עומדת במרכז שערורייה רצינית
בוקס בבטן: התמונה של אמילי רטאייקאוסקי עיצבנה את העוקבים

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

על זהבה בן אפשר להרעיף שפע של מחמאות - היא מרגשת, כובשת, מוכשרת וטובת לב, אבל לאורך העונה לא זכינו לראות ממנה הרבה רגעי סטייל. אל פרק החזרה לבית הגיעה זהבה בן לבושה בחליפה טרנדית בצבע הכי נכון של הרגע בגזרה מחמיאה, שהעניקה לה מראה מרשים במיוחד. מדובר בחליפה בצבע בז' של המעצבת אורטל אלחדד, שגם הלבישה אותה בכניסה לבית עם בלייזר בכפתור כפול, מחשוף מדויק ומכנסיים מחויטים בגזרה ישרה. אל החליפה הוסיפה בן עקבי סטילטו בצבע שחור, תכשיטים זהובים עדינים והקפידה על איפור-שיער מלא גלאם של גילי אלגבי.

כזכור, לוק הכניסה לבית של זהבה היה מעין חליפת חלוק בצבע לבן סאטני מבריק שסיפק לה לוק רשמי ונכון לכניסה לבית, אבל אחרי ההכרות בזכות 108 ימים בבית "האח הגדול", אפשר חד-משמעית לקבוע שהחליפה הבז'ית העבירה את הפרסונה שלה בצורה הרבה יותר נאמנה.

עוד בוואלה! אופנה

לא דופקת חשבון: גל גברעם סגרה עונה בג'ינס סקסי וטופ משגע

לכתבה המלאה
זהבה בן האח הגדול. גילי אלגבי,
צבע טרנדי, גזרה מדויקת. בקרוב על הבמות/גילי אלגבי

מלבד בן, גם דיירות נוספות של בית "האח הגדול" השתתפו בפרק החזרה. אנחנו מדברות על גל גברעם, שקשה להתחרות עם לוק הגמר המצוין שלה, וקארין עליה, מלכת היופי לשעבר ופיינליסטית העונה. גברעם חזרה לבית "האח הגדול" בחצאית מיני צבעונית, חולצת טי לבנה ונעלי העקב הוורודות של מייקל קורס שנעלה ערב קודם. קארין עליה בחרה בלוק נוצץ יותר עם שמלת מעטפת סקסית באפור מבריק. בכל זאת יצאה בטרנינג וכפכפים - חיוני להשלים פערים.

זהבה בן גל גברעם האח הגדול. אינסטגרם, צילום מסך
בסטיז חדשות בביצה. זהבה וגל/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully