וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקרת בית נוצצת: גל גדות שברה שיאים בחלוק בית

עודכן לאחרונה: 25.3.2021 / 14:49

הכוכבת הבינלאומית שלנו חורשת אירוע אחרי אירוע, גם אם באופן וירטואלי, ופעם אחר פעם מפתיעה אותנו עם לוק מדויק. הפעם גל גדות בחרה בשמלת חלוק ונעלי בית של מיו מיו לטקס פרסי גילדת המפיקים - ותיבלה עם יהלומים

גל גדות בשמלת סיכות הביטחון של ורסצ'ה/צילום: אינסטגרם אליזבת' סטיוארט

עונת הפרסים המאוחרת בעיצומה, כשכל העיניים נשואות אל טקס האוסקר שיתקיים בחודש הבא. בינתיים, גופים שונים מגישים פרסים על ימין ועל שמאל, מה שדורש ממי שהוציא סרטים השנה להיות בהיכון עם צוות הגלאם שלו לכל אירוע שרק מגיע. במקרה הזה, אנחנו מדברות על גל גדות שחורשת את השטיחים האדומים והטקסים הווירטואליים, לפעמים כדי להגיש פרסים ולפעמים כדי לאסוף אותם. אתמול (ד') היה זה טקס פרסי גילדת המפיקים של אמריקה שגרם לגדות לבלות עם הגלאם טים שלה ולהיראות, שוב, כמו המנצחת הגדולה של הערב.

עוד חדשות אופנתיות:
הצעת הגשה: זה שילוב הצבעים הכי נכון לקיץ
כמו שציירנו בגן: כולנו צריכות את הפרחים האלו בארון העונה

הסטייליסטית הצמודה של גדות, אליזבת סטיוארט, שיתפה את הלוק שנבחר עבור הכוכבת הבינלאומית לטובת הגשת הפרס בטקס. "רק חלוק ונעלי בית", כתבה סטיוארט לצד הלוק המנצח - ואז הוסיפה: "וכמה יהלומים". גדות אכן לבשה חלוק ונעלי בית, אבל זה רחוק לחלוטין מלוק בית מוזנח שמתקשר אסוציאטיבית לצמד המילים הללו, והוא למעשה הכי קרוב לגלאם שראינו בזמן האחרון.

עוד בוואלה! אופנה

השטיח הכתום של פרסי הילדים: גל גדות זורחת, היילי ביבר מפשלת

לכתבה המלאה

מדובר בשמלת חלוק בגזרת מיני של מיו מיו עשויה קטיפה ומשובצת קריסטלים עם חגורת סאטן וסיומת פרנזים בקצה השרוולים. את השמלה של מיו מיו הציגו בבית האופנה בגזרת מקסי, אבל גדות הלכה על הגרסה הקצרה, מה שמתאים לה הרבה יותר. גם אם בהשתתפות הווירטואלית שלה בטקס לא רואים את הגוף, רק בשביל תמונת הטוטאל לוק שהופצה - הבחירה באורך הקצר היא נכונה יותר עבורה.

הכפכפים גם הם של מיו מיו, פעם נוספת שבהם גדות ההריונית בוחרת לנעול שטוח על פני עקבים, ותכשיטי היהלומים הם של טיפאני איתם גדות משתפת פעולה באופן קבוע. שיערה נאסף לאחור והאיפור הנבחר הוא שחור-מעושן, אבל עדין. מדובר בעוד לוק מוצלח לאוסף הלוקים הנכונים של גדות לאחרונה, ולנו רק נותר לספור את הימים אל השטיח האדום של האוסקר הנכסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully