וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה המושלמת: שלי גפני נופשת ומצאנו מאיפה בגדי הים המטריפים שלה

עודכן לאחרונה: 4.4.2021 / 13:13

הדוגמנית והמאפרת שלי גפני נופשת בקוסטה ריקה מה שמוביל לשפע תמונות בגדי ים בפיד. כמו תמיד - הכול בקלאס, טוב טעם ובבלונד זוהר שלא ידהה גם בשמש הקופחת של חופשה אקזוטית. אז מאיפה ארסנל בגדי החוף? הנה כל הפרטים

הדוגמנית והמאפרת שלי גפני היא מסוג הנשים בביצה המקומית שחוקי הטבע פחות חלים עליהן. ואז חשבנו - אם הלנה כריסטינסן, אל מקפירסון וסינדי קרופורד מתחזקות גנטיקה מופלאה וסטייל משובח, ואנחנו כאן כדי לתעד כמובן, אין שום סיבה מוצדקת להתעלם מאחת הדוגמניות המשובחות מייד אין יזראל, שלי גפני בת ה-49.

לעוד חדשות בנושא:
האם נמצאה חזיית המשולשים הקטנה בעולם?
מה זה סגר בכלל? עדן פינס מרימה למותג מקומי בביקיני קטנטן

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

על הפיגורה המהפנטת והבלונד הזוהר אין מה להוסיף יותר מידי, אבל בחופשה הנוכחית של גפני בקוסטה ריקה בחיק המשפחה והחברים, הייתה גם נוכחות מכובדת של בגדי ים קלאסיים ומנצחים בשילוב בגדי חוף שהצליחו להעצים את התפאורה המושלמת.

גפני בהעדפה ברורה לבגדי ים שלמים עם גזרות מנצחות ולא מתחכמות כמו הטרנדים שפוקדים אותנו בשנים האחרונות, קשירות בבטן, משולשים הפוכים ושות'. ניתן לראות כתפיות ספגטי, מחשוף סטרפלס, או מחשוף וי מעודן עם איקסים בגב. הצבעוניות גם כן מאופקת - כחול ים, לבן ושחור והייתה גם נגיעה של צהוב שמשי שמתכתב עם הבלונד המשגע.

עוד בוואלה!

נטע אלחמיסטר שוב שרפה את המסלול בביקיני

לכתבה המלאה

בגדי הים כולם של Mel, מותג מקומי בבעלות חברתה הטובה מליסה כשבגד הים השחור בעלות 500 שקלים, והסטרפלס (שמגיע גם בשחור) - 488 שקלים. על בגדי הים זרקה גפני מספר עליוניות - פראו מזובר בשחור לבן ועוד קימונו בגוון טבעי עם פרנזים בסיומת וחגורת קשירה ב-570 שקלים מניקה ריזורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully