וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע שהיה: היילי ביבר הפכה לברבי, אירינה שייק מוותרת על מכנסיים

עודכן לאחרונה: 30.4.2021 / 7:50

היילי ביבר החליטה לשחק אותה ברבי ליום אחד עם טוטאל לוק ורוד בוהק, קיילי ג'נר יצאה לבלות במחשוף בלתי אפשרי ואירינה שייק יצאה ליום סידורים בלי מכנסיים - אבל עם חולצה שכל כולה מחווה מרגשת. אלו הלוקים שפספסתם השבוע

היילי ביבר. Backgrid, בקריד
מתקפת בוטגה ונטה בצבע ורוד. היילי ביבר יוצאת לדינר/בקריד, Backgrid

הברבי האולטימטיבית: היילי ביבר בשמלה ורודה של בוטגה ונטה

ביבר יצאה לדינר בלוס אנג'לס כשהיא לובשת שמלת מיקרו מיני קצרצרה של בוטגה ונטה שעולה 2,190 דולרים מקולקציית סלון 01. מעל היא הוסיפה ז'קט תואם שעולה 2,500 ולהשלמת החגיגה אחזה בידה תיק עם ידית משולש באותו הפרינט והצבע של הלוק, גם הוא של בוטגה ונטה, עם תג מחיר של 3,700 דולרים. סנדלי העקב עם הקשירה של המותג FEMME שבחרה ביבר לנעול אולי היוו שינוי ממתקפת הבוטגה של הלוק הזה, אבל גם הם בדיוק באותו הצבע. לעומת הטירוף הוורוד של פריס הילטון בשבוע שעבר - זה עובד יופי.

מחשוף בלתי אפשרי: מה לובשת קיילי ג'נר?

יממה אחרי שראינו את מחשוף הבטן העצבני של זנדאיה על השטיח האדום של האוסקר, נראתה קיילי ג'נר בלוק דומה - רק פחות שיקי מזה של שחקנית הקולנוע. ג'נר יצאה לארוחת ערב בברלי הילס כשהיא לובשת בגד גוף של מוגלר שבחלקו הקדמי יש מעין חזיית סטרפלס ומחשוף בטן עמוק. באופן מוזר, לבגד הגוף הזה יש שרוולים - כך שאת זרועות הידיים הוא מעט מכסה, אבל את הבטן משאיר לראווה. לבגד הגוף צירפה ג'נר ג'ינס לבן, גם הוא של מוגלר, סנדלי עקב לבנים של בוטגה ונטה ותיק של By Far. לא בטוח שכדאי לנסות את זה בבית.

ערימות של בלינג-בלינג: ליזו חוגגת יום הולדת בשמלה נוצצת

הזמרת המצליחה חגגה השבוע 33 אביבים, מה שגרם לה לדלג בין אירועים וחגיגות. אחד הלוקים שצדו את עינינו במסגרת החלפת האאוטפיטים, היה זה שלבשה בלאס וגאס. מדובר בשמלה חומה של דולצ'ה וגבאנה משובצת אבני סברובסקי נוצצות. לדברי הסטייליסט שבחר את הדגם לליזו, ברט אלן נלסון, זו שמלה שנוצרה בהשראת דגם מקורי מ-1995. בשביל אקסטרה גלאם ודרמה, שיהפכו את הלוק לבלתי נשכח, הוסיפה ליזו עליונית נוצות ונעליים תואמות. תוסיפו לזה עגילי יהלומים וטבעות גדולות וקיבלתם את מנת הבלינג-בלינג השבועית שלכן.

אירינה שייק אולי ויתרה על מכנסיים, אבל לא על המחווה

הטופ מודל אירינה שייק יצאה ליום סידורים בניו יורק יחד עם בתה הקטנה בלוק שלקח לנו רגע לעכל. מכנסיים לא נראו באופק ושייק יצאה בחולצת טי אוברסייז גדולה עם שרוולים ארוכים, בלי שום חלק תחתון. את החולצה היא לבשה יחד עם מגפי ירך צ'אנקיות עשויות דמוי עור. רצינו להגיב ללוק ה"טאף גירל" הזה, אבל אז התעכבנו על החולצה, וגילינו מסר מרגש.

על הטי של שייק נראה דיוקנו של הראפר DMX, שהלך לעולמו בתחילת החודש בגיל 50 לאחר שהתמוטט בשל התקף לב, שעל פי דיווחים נגרם כתוצאה ממנת יתר. החולצה הזו, שנמכרה תמורת 200 דולרים, היא שיתוף פעולה בין ייזי, המותג של קניה ווסט, לבין בלנסיאגה שמטרתו גיוס כסף למשפחתו של הראפר המנוח. לפי מקורות, תוך יממה אחת המלאי הפך סולד אאוט ומיליון דולר הועברו למשפחה. אחת מהרוכשות, כך מתברר, היא שייק עצמה.

עוד בוואלה! אופנה

ממוגנת? אירינה שייק לא שכחה את המסכה - אבל כל השאר חשוף

לכתבה המלאה
אירינה שייק. Backgrid, בקריד
חולצה שכולה מחווה לראפר המנוח. אירינה שייק/בקריד, Backgrid

שמעו אותי שואגת: האאוטפיט המנומר של קיילי מינוג

הזמרת האייקונית החליטה לשחרר את הצד הפראי שבה ושיתפה אל מול 2 מיליון העוקבים באינסטגרם תמונה מצילומים בלונדון כשהיא לובשת שמלה מפוארת עם פרינט חייתי מנומר. מדובר בשמלת מיני של המותג אשי סטודיו בגזרת אוף שולדרס עם שרוולים אקסטרה נפוחים. השוס הוא דווקא בשובל המאוד מאוד ארוך שמתחבר לשמלה ומוסיף לה עוד קצת ווליום. חיה רעה. אהבנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully