וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקסית במקסימום: הג'ינס של עומר נודלמן ישאיר אתכם המומים

הדוגמנית הישראלית טסה לחופשה רומנטית באיטליה ולוק אחד נועז במיוחד צד את עינינו. ברור שבדקנו מאיפה הפריטים, אבל לטריק האמיתי והסקסי בלוק דאגה עומר נודלמן בכבודה ובעצמה

סוף האייטיז תחילת הניינטיז הייתה אפיזודה חולפת של גי'נסים בגזרה גבוהה, משופשפים בדיוק מוחלט עם קרעים מוגזמים ואקסטרה סקסיים בישבן. אתם אולי זוכרים שערים של סמנתה פוקס בלוק המדובר, סינדי קרופורד גם רשמה וי על הטרנד שחושף לא מעט כשהולכים, הכול תלוי במיקום הקרע כמובן.

ההעדפה הגורפת - בחלקו התחתון של הלחי, כזה שיוצר מעין ג'ינס קצר שמתחבר לרגליים. ובכן, אחרי הג'ינס הביזארי של אסוס שהפך לקלאסיקה ל"לקוחות עם מעי רגיז" שמגיע עם ריצ'רץ' בעכוז, עומר נודלמן הולכת על כל הקופה עם ג'ינס קרעים שחושף ישבן לא פחות ממושלם. מפרגנות, מה יש?

לעוד חדשות אופנתיות:
נבהלנו: המגפיים של ג'יי לו זה לא צחוק
נמוך מדי: למה אירינה שייק החזירה את הטרנד הנורא הזה?

נודלמן המריאה עם בן זוגה לאיטליה והשניים ביקרו באתרי תיירות פופולריים, פלוס קפיצה קטנה לוונציה. באחת הכיכרות במילאנו, על רקע מבנה אדריכלי מרשים נעצרה נודלמן להצטלם שם חשפה את כישורי ה-DIY שלה. ג'ינס קרעים של רנואר עם מותן גבוהה וגזרה ישרה בו 'טיפלה' ויצרה שני קרעים גדולים מתחת לכיסים שעל הישבן.

הטופ הלבן גם כן מבית רנואר, המותג לו היא משמשת כפרזנטורית, אך השילוב של נגיש עם גבוה לא איחר לבוא. תיק קווילט שחור וקלאסי של שאנל (אלפי דולרים וצפונה) שהונח בהצלב וסניקרס גבוהות של נייקי מדגם אייר ג'ורדן הפופולרי בצבעוניות של כתום ולבן. לשוהים במקום - שלום.

עומר נודלמן. אינסטגרם עומר נודלמן, צילום מסך
מערבבת גבוה עם נגיש - תיק של שאנל, טופ וג'ינס של רנואר/צילום מסך, אינסטגרם עומר נודלמן

עוד בוואלה!

עומר נודלמן חושפת: "הזרקתי בשפתיים, שכל אחת תעשה מה שטוב לה"

לכתבה המלאה
עומר נודלמן. אינסטגרם עומר נודלמן, צילום מסך
DIY גרסת עומר נודלמן/צילום מסך, אינסטגרם עומר נודלמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully