וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבשה את המגרש: אדל בהופעה נדירה

עודכן לאחרונה: 18.7.2021 / 12:37

הדיווה שלא מרבה להיתפס בעדשת המצלמה הגיעה למשחק NBA כשהיא לבושה במעיל מסקרן, תיק וינטג' יוקרתי וסנדלים סקסיים. אדל נראית בשיא ולגמרי היה שווה לחכות

בווידאו: אדל מנחה את "סטרדיי נייט לייב"/צילום: מתוך ״סטרדיי נייט לייב״, באדיבות yes ו- STINGTV

אנחנו עדיין בציפייה לסינגל חדש מבית היוצר של הזמרת הבריטית, סוגייה שמתעכבת על אף ההדלפות למדורי הרכילות, אך בינתיים מתענגות על כמה הופעות מפתיעות של הדיווה. האאוטפיט האחרון שנראה בפומבי היה באפריל, אז הגיעה אדל בחליפה בשווי 20,000 שקלים של 'לה פוינט' מקולקציית סתיו 2020, לאפטר פארטי של טקס האוסקר.

עדיין לא עוקבים אחרי וואה! אופנה באינסטגרם

אדל. GettyImages
טוטאל לוק שחור ומעיל עם נוכחות/GettyImages

אמש (שבת), זכינו לעוד הופעה מכובדת של הכוכבת הבריטית שהגיעה לצפות במשחק NBA בפיניקס, אריזונה, במעיל מרשים של ויויאן ווסטווד. הפעם מדובר במחיר שפוי יותר, 1,527 פאונד למעיל קטיפה ארוך במין שטיפת טאי-דאי בצבעוניות של שחור, חום ושמנת, שהגיע מעל ג'ינס סקיני שחור וטי-שירט שחורה קלאסית.

אדל. GettyImages
במעיל משגע של ויויאן ווסטווד/GettyImages

סנדלים גבוהים וסקסיים של ג'יאנביטו רוסי חתמו את ההופעה (540 פאונד), ונרשם גם פאוץ' מונוגרמה שחור של לואי ויטון (1,410 פאונד), לצערכן (או שלא) - סולד אאוט. לטוטאל לוק השחור שקיבל פרשנות אחרת לגמרי תודות למעיל, התווספו גם כמה אלמנטיים 'אדלים' שהפכו עם השנים למזוהים איתה במיוחד. ציפורניים ארוכות (עוד הרבה לפני הטרנד שתפס תאוצה בעולם), עומס תכשיטי זהב עם עגילי חישוק, טבעות סטייטמנט וצמידים, והאייליינר האייקוני, הפעם בגרסה המעודנת. בכל זאת - רק משחק כדורסל.

עוד בוואלה!

רזה, בריאה ועם הרבה סטייל: הלוקים של אדל מ"סאטרדיי נייט לייב"

לכתבה המלאה
אדל. GettyImages
פרסומת לשמפו - אדל בגוונים משגעים/GettyImages

באוקטובר 2019, דיווחנו לראשונה על המהפך של אדל, אז הציגה לעולם את גזרתה הדקיקה, כשהמעריצים דווקא הרימו גבה מהשינוי. שנתיים אחרי, נראה כי הזמרת 'אול אין' במייקאובר, שעובר, לטעמנו לפחות, מאוזן. תבואי יותר.

אדל. GettyImages
איך הגלוס מחזיק גם עם המסכה? תסבירי לנו/GettyImages
אדל. GettyImages
תבואי יותר, התגעגענו. אדל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully