וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגרות את תשפ"א: אלו בנות המלוכה שריגשו אותנו בלבן

עודכן לאחרונה: 25.11.2021 / 11:12

הנשים של משפחות המלוכה ידועות בזכות החוש האופנתי המפותח שלהן (והכיסים העמוקים), ואנחנו אספנו את הלוקים הצחורים (והמדויקים) מהשנה שחלפה. מהמלכה לטיסיה ועד לנסיכה סופיה משבדיה - אלו הטוטאל לוקים הלבנים שהסעירו אותנו

קייט מידלטון בביקור בפולין/gettyimages

מי שטען שמסוכן או משעמם ללבוש לבן על לבן לא לגמרי הבין את חשיבותו של טוטאל לוק טוב באמת. בין אם בחרת ללבוש את כל הפריטים הלבנים בארון שלך או לשלב סטייל קרמי וניטרלי, אאוטפיט לבן כולו היא הדרך המושלמת לאמץ את ההתרגשות, החום והשמש של תקופת הקיץ הישראלית שמסתכמת בתקופת החגים, שגם הם תמיד סיבה מספיק טובה ללכת על הלוק הנקי והחגיגי.

על מנת לשאוב קצת השראה ולדעת לעשות שימוש נכון בפריטים הניטרליים בארון, בחרנו להתמקד בבנות המלוכה היקרות, שמלוות אותנו במשך כל ימות השנה בסטייל סוחף ולוקים מעניינים וגם כאלה שפחות... קבלו את הלוקים הלבנים הכי טובים של בנות המלוכה:

לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
אחת המתלבשות הטובות במסלול הרויאל - המלכה לטיסיה/GettyImages

לטיסיה מלכת ספרד

לטיסיה (48) מזמן הפכה לאחת המתלבשות הטובות ביותר על מסלול הרויאל. אין ספק שהבחורה יודעת לבחור לוקים נועזים ולהתאים אותם עד הפרט האחרון, בין אם מדובר באירוע ייצוגי או סתם חופשה עם הילדות. הלוק הלבן המצטיין הוא מחודש מאי האחרון כשהגיעה לתמוך במגזר הכלכלי של יריד התיירות הבינלאומי בחליפת סרבל לבנה (135 יורו) של המותג הספרדי "The IQ Collection". אוברול עשוי ג'ינס ללא שרוולים עם רוכסן וכפתור קדמי, וכיסים מלבניים גדולים כשהאפקט המיוחד הוא המלמלות המרשימות באזור הכתפיים. עליו הוסיפה חגורה שחורה דקה, תיק קלאץ' שחור של נינה ריצ'י ועקבים קלאסיים של מנולו בלניק.

לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
אוברול מעולה של The IQ Collection/GettyImages

קייט מידלטון

כבר יותר מעשור שדמותה של קייט מידלטון (39) מתרוצצת בין ערוצי האופנה השווים, ובהחלט הביאה רוח של סטייל די עדכני שלא נראה מאז הנסיכה דיאנה אל תוך בית המלוכה הבריטי, שבמהותו נחשב לדי כבד ומשעמם. הלוק הבא הוא שמלת בלייזר לבנה מבית אלכסנדר מקווין, בעלת שרוולים ארוכים, שני כפתורים מאותו הבד בגובה המותניים ומשם נשפכת חצאית מתרחבת עד מעל הברכיים. את השמלה צרת המותניים שילבה עם עקבים בצבע בז' של "אקוואזורה" במחיר של 664$, תיק מעטפה לבן עליו חרוזים צבעוניים של "ג'וזף" וזוג עגילי חישוק עטור יהלומים של רובינסון פלהאם.

קייט מידלטון. רויטרס
קייט מידלטון באלכסנדר מקווין/רויטרס

הנסיכה סופיה

הנסיכה סופיה (36) משבדיה, בלוק טרי מחודש שעבר בטקס הטבילה של בנה השני, בחרה בלוק צהריים מדויק וחגיגי. שמלת מידי לבנה בסטייל מאוד שוודי ועליה הדפס פרחוני בצבעי ירוק-אדום-תכלת, צווארון וי עם שרוולים ארוכים של המותג האיטלקי "אטרו" במחיר של כ-2,000$, עקבים של סטינה ג'י וסרט ראש בהתאם למאורע בקשירת פפיון ענק מאחורה, כשבפרונט שני שוונצים משיערה שלגמרי השלים את הלוק לאובר וואו.

הנסיכה סופיה משבדיה. GettyImages
המצטיינת - הנסיכה סופיה משבדיה/GettyImages
הנסיכה סופיה משבדיה. GettyImages
שמלה של אטרו לטקס ההטבלה/GettyImages

שרלין הנסיכה ממונקו

שרלין נסיכת מונקו (43) ולשעבר שחיינית אולימפיות ידועה בנוכחותה העוצמתית ופועלת בשקט בשקט אבל מצליחה להטריף עם סטייל משגע, קארה בלונדיני מדויק שלעיתים כולל גלח ותספורות פאנק למיניהן. הלוקים של נסיכת מונקו אלגנטיים ומסקרנים בדיוק כמו הדמות שנמצאת מאחורי דלתות בית המלוכה השוכן בריביירה הצרפתית. בפורטרט המשפחתי האחרון, הצטלמה הנסיכה בחליפת אוברול עשויה משי לבן של דיור, חליפה נשפכת, כזו שגם מסתירה את הרגליים, מחשוף וי צר אבל עמוק, ארוכת שרוולים וחפתים מעט נפוחים. השילוב שלה עם שרשרת פנינים נוקשה ומטורפת שגונבת את ההצגה, מזכירה לנו שמאחורי הלוק האלגנטי קיימת אישה שיודעת לתת את הקריצה הסקסית עם פריט שעד כה לא נראה למכירה.

עוד בוואלה!

המלכה לטיסיה באחד הלוקים הסקסיים שראינו

לכתבה המלאה

ראניה מלכת ירדן

בחודש יולי האחרון הוזמנו הוד מלכותו עבדאללה השני ומלכתו למפגש פסגה עם הנשיא ביידן והגברת הראשונה, מפגש שכלל החלפת תלבושות בקצב מסחרר אבל לגמרי הספקנו לעקוב. אחד מהלוקים העדינים ביותר בין הפגישות היה כשבחרה ראניה מלכת ירדן (50) בשמלה בעיצוב אישי של "Roksanda", גרסה מותאמת עבורה של שמלת מקסי בצבע לבן חלק, שרוולים רחבים שנסגרת כגולף אבל מעוצבת כצווארון וי מתוחכם באזור החזה ומצטמצמת לה באזור האגן. בליווי תיק צד חום-לבן שתאם למראה השיער והאיפור העדין, עקבים של דיור מקולקציית קרוז 2017 בצבע לבן עם תוספת של חום-זהב וטאץ' טכנולוגי אחרון של אפל ווטש כהה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully