וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות: טרנד הקרניים בשיער תופס תאוצה - וזה מלחיץ באמת

עודכן לאחרונה: 26.9.2021 / 15:24

התסרוקת שהייתה שמורה בסבנטיז ללהקות פאנק ורוק חוזרת בגרסה מחודשת בטיקטוק עם מילניאלז שבטוחים שזה הדבר הבא. הכירו את 'טרנד הקרניים' ההזוי, ולא, אנחנו לא ממליצות לנסות את זה בבית

שנת 2021 הביאה עימה לא מעט בשורות בגזרת השיער, שהפך משמעותי מאי פעם תודות למסכות הקורונה. חלקו התחתון של הפנים עדיין סובל מהזנחה יחסית של ליפסטיקים, גלוסים ושאר מוצרים מטפחים לשפתיים, אבל השיער, המסגרת הכי חשובה של הפנים, דווקא במלוא הדורו.

היה לנו את קארה בוב, שרק נשים שזכו לשיער גולש עם אפס נפח (או שעבוד להחלקה) יכולות ליהנות ממנו, לאחר מכן את השדרוג שלו, תסרוקת המאלט שנראתה על מיילי סיירוס וריהאנה, שיער גולשות, שעבר טיפול במי מלח וכעת יש בשורה חדשה בקרב משתמשי הטיקטוק והיא דווקא תחת אזהרה חמורה מבחינתנו - אל תנסו את זה בבית.

טרנד הקרניים, עליו הכריזו ב-theguardian כ'טרנד החדש לקראת הסתיו', מככב כבר בטיקטוק תחת ההאשטג hairhorns עם מעל 64 מיליון צפיות ושלל הצעות הגשה של מילניאלז שבטוחים שזה הלוק לאמץ.

השיער ברובו נשאר באורך הרגיל כשסמוך לקודקוד בכל צד קוצצו שני חלקים שווים, אותם מעמידים בספריי ומעצבים בצורת 'קרניים'. למה זה טוב לוק השטן החדש לא ברור, אבל יש כאלו שהגדילו לעשות ואף צבעו את אותם קרניים בצבעים שונים מכחול, אדום ועד פלטין.

טרנד קרניים שיער, טיקטוק. טיקטוק, צילום מסך
בנות - לא כל דבר צריך לאמץ/צילום מסך, טיקטוק

עדן פרז פרזנטורית שוורצקופף פרופשיונל בישראל, פחות נחרדה מהמראה ואף טענה כי "טרנד ה-Hairhorns מגניב במיוחד. ראינו את הטרנד הזה עוד בשנות ה-70 בקרב להקות פאנק ורוק ופתאום לראות את הלוק חוזר בגרסה מחודשת ומגניבה השנה זה בהחלט הפתעה טובה לעין".

פרז עוד הוסיפה כי היא חושבת שזה מתאים בעיקר לבנות עם ביטחון שמעזות ורוצות מראה יוצא דופן שאי אפשר לפספס. "הטרנד ממש יכול לתפוס חזק גם בארץ במיוחד בקרב כוכבי הטיק טוק בישראל שידועים מזמן כבעלי שיק מגניב ומובילי דעה". מחדדות שוב - בזהירות עם זה.

טרנד קרניים שיער, טיקטוק. טיקטוק, צילום מסך
טרנד הקרניים שתופס תאוצה בטיקטוק/צילום מסך, טיקטוק

עוד בוואלה!

חדש בישראל: חמש בשורות ביוטי מרעישות

לכתבה המלאה
טרנד קרניים שיער, טיקטוק. טיקטוק, צילום מסך
הגדילה לעשות עם שיער כחול/צילום מסך, טיקטוק
טרנד קרניים שיער, טיקטוק. טיקטוק, צילום מסך
לא בקטגוריה התסרוקת המומלצת לחורף 21-22/צילום מסך, טיקטוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully