וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפיצה לצרפת: הקארה בוב כאן להישאר וזה השדרוג שלו לקיץ 2021

עודכן לאחרונה: 5.3.2021 / 7:41

הקארה היא לא תספורת טרנדית, אלא כזו שכבר שנים מסרבת להיעלם. עכשיו, לקראת הקיץ הקרוב, היא מקבלת שדרוג עם ניחוח פריזאי. תשכחו מהקארה בוב המוחלק ותנו לגלים ולתלתלים להתפרע

תספורת הקארה לא מראה סימנים של דעיכה - אלא להפך. היא ממשיכה להיות דומיננטית ובולטת בקרב פאשניסטות בעולם, כאשר היא רק משנה צורה ועושה התאמות לאטטיוד של 2021, שמבקש להשתחרר מכל עול. כבר כמה שנים שתספורת הקארה נשארת אופנתית. היא קלילה ומשדרת קוליות מעוררת הערצה ובלתי מתאמצת. נראה כאילו כל מי שיש לה קארה לא נאלצת להתמודד עם תלאות השיער שכוללות איסוף, החלקה, סלסול ועוד.

אז מי שעדיין לא אימצה לעצמה תספורת כזו - אולי הגיע הזמן. כי כמו שזה נראה כרגע, תספורת הקארה צפויה להמשיך להיות דומיננטית גם בשנה הקרובה, ובמיוחד בקיץ הקרוב, רק עם שינויים קלים - שאנחנו כאן כדי להצביע עליהם. אז המספרות פתוחות ואין תירוצים, אל תגזרו לעצמכן את השיער, ולכו למומחים. אם זכיתן בשיער גלי או מתולתל - זו בדיוק התספורת שאתן צריכות.

לעוד חדשות אופנתיות:
"אנחנו חברות שמדברות על הכול. אירינה היא כמו אחותי הקטנה"
שלא תסיימו מופתעות: כדאי לכן לשקול היטב אם לעשות בוטוקס בתקופת הקורונה
סבונים לפנים: אל תזלזלו בצעד הבסיסי של שגרת הטיפוח

אם אהבתן את קארה הבוב המוחלק, שבגרסתה של קים קרדשיאן נקרא גם שיער זכוכית, יש סיכוי שתאהבו את האח הפרוע שלו - קארה גלי ומתולתל, פרוע ולא מסודר, עם תוספת מיני-פוני מהצד. הקארה החדש נקרא בקרב חובבי ביוטי וטיפוח "קארה צרפתי", ואם זה אומר שהלוק החדש ישווה לנו סגנון פריזאי - אנחנו לגמרי קונות. אז איך משיגים תספורת שכזו? שאלת האורך מאוד מכריעה. השיער צריך להיות פחות או יותר עד קו הלסת, סוף האוזנים או גג עד הסנטר. נגיעה שלו בכתפיים כבר הופכת אותו לארוך מדי. האורך הזה הופך את התסרוקת למחמיאה ומדויקת לפנים. מצד אחד משדרת אומץ ותעוזה, ומאידך משהו קליל ומגניב.

כמובן שאם יש לך תלתלים או שיער גלי, קחי בחשבון שהאורך הנכון הוא זה שאחרי הגזירה ולא בעת הפעולה עצמה. זו טעות נפוצה וקטלנית, לחתוך את השיער לאורך הרצוי כשהשיער מתוח, בעוד האופי שלו הוא מתולתל או גלי. התוצאה היא שיער קצר בהרבה מהרצוי, וזה כמובן קריטי מאוד. מלבד האורך, כדאי להוסיף לתסרוקת הקארה הצרפתי פוני קליל, לא כזה שמכסה את כל המצח, אלא כזה שמגיע מהצד ואפשר לשחק איתו ולהחליט מתי הוא חלק מהלוק ומתי הוא נטמע ביתר השיער ולא בולט החוצה.

עוד בוואלה! אופנה

זה מה שקורה לבגדים שלכם אחרי שהחזרתם אותם לאסוס

לכתבה המלאה

לאחרונה, יותר ויותר פאשניסטות בעולם מאמצות את הקארה הצרפתי השיקי והופכות את הסגנון המעט פרוע למגה אופנתי. כי באמת שאין לנו כוח להשתעבד למחליקים, ובא לנו פשוט לתת לשיער להיות. אז אם גם השיער שלך בדרך כלל סורר וקשה לך לתפעל אותו, פשוט גזרי אותו קצר ושחררי לחופשי כל התעסקות מעיקה. מתברר שאחרי השנה הזו, שאילצה את כולנו לחיות לפי הנחיות מוקפדות ונוקשות, לכולנו בא קצת לצאת מהמסגרת ולהשתחרר, והקארה הצרפתי שונא ההחלקות מבטא בדיוק את זה. כל מה שחסר זה חולצת פסים, שפתון אדום, בגט, שיפתחו את השמיים ונוכל לטוס לפריז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully