וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלוננה על שמלת הכלה שהזמינה ואז גילתה את הפדיחה

14.10.2021 / 23:34

את הטעות הזו אתם חייבים לראות וללמוד ממנה: אישה הזמינה שמלת כלה לקראת החתונה שלה, אלא שמה שהגיע אליה לא היה דומה בכלל למה שהוזמן. כשהתלוננה בפני החנות - התשובה שלהם גרמה לה למבוכה גדולה

חמש עובדות שלא ידעתם על חתונות/מערכת "אסור לפספס"

אישה שעומדת להינשא נשארה בהלם אחרי שמדדה את שמלת הכלה שהגיעה אליה במשלוח וגילתה שהיא נראית שונה לחלוטין מזאת שהיא הזמינה. אייבורי דואקס חשפה בפוסט בפייסבוק שהיא שלחה הודעה כועסת מאוד לחנות ממנה הזמינה את השמלה בדרישה לקבל את הכסף שלה בחזרה והרגישה מתוסכלת שהיא צריכה לחזור למרדף אחרי השמלה המושלמת.

היא הוסיפה לפוסט תמונות שלה בשמלה לעומת איך שהיא נראתה באתר, ואכן השוני ברור - הצבע שונה והרבה מאוד פריטים חסרים. אלא שאז היא גילתה את הטעות הנוראית שהיא עשתה - נראה אם אתם תגלו אותה.

שמלת כלה שהזמנה ברשת. Facebook, צילום מסך
זו השמלה שהיא הזמינה/צילום מסך, Facebook
שמלת כלה שהגיעה בהזמנה ברשת. Facebook, צילום מסך
וכך השמלה נראתה עליה/צילום מסך, Facebook

הכלה נשארה בהלם כשהחנות, מילי בריידל, כתבה לה בתגובה: "היי, שמת את השמלה הפוך, שימי אותה כמו שצריך". אייבורי הייתה משועשעת מהטעות שלה והלכה לכתוב על כך בפייסבוק: "לפני שבועיים שמלת החתונה שלי הגיעה. הייתי מאוד מאוכזבת מאיך שהיא נראתה ושלחתי מייל זועם לחברה בדרישה להחזיר אותה. צילמתי את עצמי לעומת השמלה שהוזמנה ואמרתי שהן בכלל לא דומות. היום קיבלתי את התגובה שלהם: "לבשת את השמלה הפוך, לבשי אותה כמו שצריך". מי ידע ששולחים את השמלות כשהן הפוכות? השמלה ממש מהממת. לפעמים לא משנה כמה שנים למדת, אנחנו עדיין נטעה בדברים פשוטים, כמו איך לובשים בגדים כמו שצריך".

לכל מי ששאל "איך זה קרה?" אוברי הסבירה שהיא הייתה בחוסר שעות שינה בגלל עבודה במשמרות של 16-24 שעות ביום כפרמדיקית ובנוסף באותו שבוע היא למדה למבחני הגמר שלה. אז כשבן זוגה עזר לה ללבוש את השמלה הספקנות הראשונית שלה מול החברה והאכזבה מהצורך לחזור לחפש שמלה ברשת השתלטו עליה. "אין לי מושג בענייני אופנה או בצורת משלוח של שמלות רשמיות. אני לובשת ביגוד רפואי ומגפיים במהלך היום", היא הסבירה. "אני מקווה שכלות נוספות יקראו את זה ולא יבהלו או יתעצבנו כשהשמלה שלהן מגיעה בדואר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully