וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנתה ביקיני במידה גדולה - וזעמה כשגילתה שהוא בקושי מכסה אותה

1.7.2021 / 23:14

גולשת בטיקטוק הביעה את תסכולה ממידות הבגדים הלא עקביות לאחר שקנתה ביקיני במידה גדולה וגילתה שהוא קטן מדי ובקושי מכסה את שדיה. הסרטון שלה צבר מיליוני צפיות ועורר הזדהות בקרב נשים רבות: "אני בוכה כשאני קונה - בגלל הבדלי הגדלים"

חמש עובדות על בגדי ים/מערכת "אסור לפספס"

חוסר העקביות והיעדר אחידות אוניברסלית במידות הבגדים הן צרות שרודפות את תעשיית האופנה במשך שנים. הבעיה הזו הפכה לקשה אפילו יותר בעידן הקניות ברשת, כאשר לא ניתן למדוד את הבגד וצריך להסתמך על המידה המופיעה באתר.

בחורה צעירה פרסמה סרטון שהפך ויראלי ועורר הזדהות בקרב נשים רבות, לאחר שהתלוננה על כך שרכשה ביקיני במידת "גדול" - רק כדי לגלות שהוא מותיר אותה כמעט חשופה לגמרי בחלק העליון כיוון שהוא לא תומך כראוי בשדיה שנושרים מהצדדים.

בסרטון שנצפה כבר מעל ל-2.5 מיליון פעמים (אך נמחק לאחר מכן) שרה לילי מהוואי מודדת את הביקיני ומתלוננת: "זה גדול?! זה לא גדול. זה קטן מאוד. אני קטנה".

בעוד שנראה כי תחתוני הביקיני יושבים עליה די טוב, היא הביעה תיסכול (די מוצדק) מהעובדה שהחלק העליון לא מתאים לה ושדיה משתפכים מהצדדים: "מה זה?! זאת אומרת כאילו - מה זה?" היא שואלת בכעס כשהיא מראה את הביקיני מכל הצדדים.

סרטון ויראלי על גודל ביקיני. @_sillylilley, צילום מסך
סרטון ויראלי על גודל ביקיני/צילום מסך, @_sillylilley
סרטון ויראלי על גודל ביקיני. @_sillylilley, צילום מסך
סרטון ויראלי על גודל ביקיני/צילום מסך, @_sillylilley
סרטון ויראלי על גודל ביקיני. @_sillylilley, צילום מסך
"זה גדול?!/צילום מסך, @_sillylilley

צופות רבות הזדהו עם הבעיה שהיא חשפה ואמרו כי מותגי האופנה צריכים לקבוע תקני מידות כדי להפוך את קניית הבגדים לפחות לחוצות ובמקרים מסוימים אפילו מרגיזות. אחת מהצופות טענה: "הם כבר לא עשים מידות גדולות כמו פעם, גדול נראים קטן". "אני בוכה כשאני קונה - בגלל הבדלי הגדלים", התוודתה אישה אחרת.

חלק מהצופים התלוננו על כך ששרה אינה רגישה לאנשים שבדרך כלל קונים מידות גדולות ולכן היא הבהירה שהמסר שלה הוא על חוסר העקביות בין המותגים ולא על דימוי גוף. היא ענתה בתגובות: "אין שום דבר רע בלהיות במידה גדולה, זה פשוט לא המידה שלי ולכן זה נהיה מתסכל בזמן הקניות".

בינתיים, צופים אחרים (בעיקר גברים כמובן) חשבו ששרה לגמרי נראית מעולה בביקיני: "אני לא רואה כאן שום בעיה," כתב לה צופה אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully