וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה תאמצו את הסקסיות שבמחוך בלי לחשוף כלום

25.10.2021 / 7:07

המחוך מצא את דרכו לטופ בגזרת הכוכבות הלוהטות ביותר בעולם, אדל לאחרונה הדהימה לאחרונה באחד כזה בצהוב, גם בילי אייליש הפתיעה איתו, אבל לנו יש הצעת הגשה אחרת. כך תאמצו הטופ הנחשק בעולם בלי לחשוף הרבה ועדיין לשמור על סקסיות מרומזת

אם תשאלו אותנו, טרנד המחוכים כטופ לגיטימי שהחל לצבור תאוצה בתחילת הקיץ הקודם לא היה אמור להיות נושא לשיחה בנקודת הזמן הנוכחית. מגיג פייבוריטי של בנות הקרדשיאן שאחר כך תפס כיוון מפתיע בתקופה המטורללת של תחילת מגיפת הקורונה, כולל סיבוב אופנתי על האיט גירלז בפיד, הוא מצא את דרכו לטופ בתור הטופ הנחשק בגזרת הכוכבות הלוהטות ביותר בעולם.

אדל. סטיבן מייזל לווג הבריטי,
המחוך במלוא הדרו - אדל על שער ווג בוויויאן ווסטווד/סטיבן מייזל לווג הבריטי

מה ששבר אותנו היה תמונתה של אדל על השער של גיליון נובמבר בווג הבריטי עליו היא מתנוססת במחוך צהוב בעיצובה של ויויאן ווסטווד (זו בעצם שמלה אבל בשער נחשף רק החלק העליון) בעל אפקט פוש אפ קיצוני ביותר.

הווג הבריטי אמנם עשה זאת כבר מוקדם יותר השנה (גיליון יוני) עם שער ששבר את האינטרנט בו צולמה הקולגה בילי אייליש במחוך ורוד של גוצ'י, אבל במקרה של אייליש היה לנו נוח לייחס את בחירת הסטיילינג כסטייטמנט חדש הקשור להתפתחותה האישית והתדמיתית.

אבל בקצב המסחרר של השטיחים האדומים שהתקיימו בחצי השנה האחרונה התחוור לנו שאין מנוס מלהתייחס למגיפת הפוסט קורונה: מגיפת המחוכים המעניקים לוק חנוק-חנוט, שמזכיר לנו, עם כל הכבוד למדונה את גוטייה בניינטיז, בעיקר את אופנת סלוני הכלות הגנרית בשלושים שנים האחרונות.

על פי ארוע המט גאלה שהתקיים בספטמבר האחרון, הנחשב לחוד החנית מבחינה אופנתית, אפשר להבין שמדובר פה במגמה גורפת בזכות מצעד מחוכים עצום שנראה בין היתר על אימן, בילי אייליש, סטורם רייד, קאיה גרבר, אירינה שייק, פרשס לי, ג'ורדן אלכסנדר, לופיטה ניאנגו, לילי ריינהרט ג'יג'י וקנדל.

מבלי לחפור בסיבות שהביאו אותו לככב באופן כה קיצוני, רק נציין את עניין הקונטרה לטרנינגים של הקורונה, החלטנו להפעיל את מתג הגישה החיובית ולנסות למצוא איך ניתן להוציא ממנו את המיטב כמו גם להנגיש אותנו לחיי היום-יום.

הדרך הפשוטה לניטרול המראה הכלתי, הנועז, החשוף והחגיגי של המחוך היא ללבוש אותו מעל משהו. חולצת כפתורים לבנה קלאסית למשל היא פיתרון זמין ומצוין שיש לכולנו בבית. כמובן שאפשר להתפרע עם כל גוון אחר או להחליף אותה בחולצת טי, סריג גולף ואפילו בסווטשירט וינטג'י. זה גם מתאים יותר למזג האוויר הנוכחי שלא לדבר על כך שזה בהרבה יותר מתוחכם ומאגד תחתיו את מלאכת השכבות שחיכינו ליישם אותה כל הקיץ.

אופציות למחוכים + מכופתרת מהבית

מחוך. אילוסטרציה,
1. ברשקה - 99 שקלים, 2. ריזרבד - 59.90 שקלים, 3. קובי גולן - 639 שקלים, 4. ג'ק קובה - 284 שקלים, 5. זארה - 139.90 שקלים/אילוסטרציה

עוד בוואלה!

מטרנינג ישן של נייקי - למחוך סקסי: המעצבת שנותנת לבגדים חיים חדשים

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • מחוך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully