וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון המפתיע של מי שנתקעה בתוך אוברול של זארה

29.9.2021 / 23:37

להיתקע בתוך בגד עם רוכסן פגום זה מפחיד, אבל דמיינו לעצמכן שאתן ממש לא יכולות לצאת ממנו. מפחיד, לא? אז אולי כדאי שתלמדו מה עשתה אימא אחת שנקלעה למצב דומה

האימא שנתקעה בשמלה של זארה/@isabelrobins

חובבות השופינג יודעות כי אחד הדברים הקשוחים ביותר הם לגלות שבגדים חדשים שקנית בחנות התגלו כפגומים. מה עוד יותר חמור מזה? לגלות את הפגם אחרי שהבגד כבר נלבש.

זה מה שקרה לאימא אחת שלבשה את האוברול החדש שקנתה בזארה וגילתה לפתע שיש בעיה עם הרוכסן - היא לא הצליחה למשוך אותו יותר למעלה וגם לא הייתה יכולה לפתוח אותו ולהוריד לגמרי.

בתה של האישה, איזבל רובינס, שמפרסמת בטיקטוק תחת השם @isabelrobins, העלתה סרטון שחשף מה עשתה האם. במקום להפעיל כוח על הרוכסן ולשבור אותו, נסעו השתיים כל הדרך חזרה לחנות של זארה. בקליפ כתבה איזבל: "אמא שלי נלכדה באוברול החדש שלה בגלל רוכסן פגום ונסעה לזארה כדי שהם יעזרו לה לצאת ממנו".

ככה זה נראה

@isabelrobins Her face when it was finally unzipped ? #fy #fyp #needawee #funny #zara #running #trapped ♬ Nobody - Mitski

הסרטון זכה עד כה ליותר מ-260,000 צפיות ואלפי תגובות, כשחלק מהצופים היו מבולבלים ותהו מדוע האימא ביקשה מהעובדים בזארה לפתוח את הרוכסן במקום לעשות זאת בעצמה - אך אחרים הסבירו להם כי על ידי זה שהיא הוכיחה בחנות באופן אישי שהוא פגום - סביר יותר שהיא תוכל לקבל החזר כספי או להחליף את המוצר.

עוד בוואלה!

כולן לאחרונה לובשות את השמלה הזו של זארה. אבל מה יש בה?

לכתבה המלאה

האימא כ"כ אהבה את האוברול שהיא החליפה אותו לאחד עם רוכסן תקין

@isabelrobins Honestly this woman ? Mum loved the jumpsuit so much she changed it in for new one #fp #fyp #fypシ #funny #zara #laugh #trapped ♬ original sound - Isabel Robins

גולש אחד כתב: "איך זו הבעיה של זארה? הם לא היו צריכים לעזור לה" ואחר הגיב: "זה המוצר שלהם. אם זה בתוך הזמן בו ניתן להחזיר ומדובר בתקלה בייצור - הם חייבים להחליף או להחזיר", היו גם כמה מגיבים שניצלו את ההזדמנות כדי לטעון שמדובר בבעיה ידועה עם הרוכסנים של זארה בזמן שמרבית מהמגיבים פשוט שיבחו את האם על התושיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully