וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתבר שאם תהפכו את הביקיני הוא יחמיא לכן הרבה יותר

6.8.2021 / 1:48

מתברר שאם תלבשו את הביקיני שלכן טיפה אחרת (גם את החלק התחתון) תוכלו ליהנות מיתרונות מאוד מפתיעים. קבלו שני טיפים לביקיני מחברותינו בטיקטוק ותודו לנו אחר כך

חמש עובדות על בגדי ים/מערכת "אסור לפספס"

מה התכניות שלכן לסופ"ש? ים? בריכה? רגע לפני שאתן שמות את הביקיני ויוצאות לתפוס קצת שמש, מצאנו בטיקטוק שני טיפים מפתיעים ללבישת בביקיני, כאלה שאתן ממש חייבות לנסות בעצמכן. שני הטיפים מציעים ללבוש את הביקיני בצורה קצת אחרת, מה שיביא לתוצאה מרעננת.

טריק הביקיני הראשון שהפך לוויראלי בטיקטוק זכה לכינוי "טרנד הביקיני ההפוך" וכשמו כן הוא. כל שאתן צריכות הוא ללבוש את החלק העליון של הביקיני שלכן הפוך כדי לתת לחזה יותר תמיכה והרמה. יש לציין שהטריק יעבוד לכן רק עם ביקיני שלושה שרוכים. ראשית עליכן להפוך את הביקיני, לאחר מכן להעביר את השרוך מעל הראש ולקשור את שני השרוכים האחרים מלפנים. סובבו את השרוכים סביב גופכן וקשרו שוב. התבלבלתן מסדר הפעולות? זה יראה לכן הרבה יותר הגיוני אחרי שתצפו בסרטון ההדרכה כאן למטה.

ככה עושים את זה

הטריק השני שאתן ממש זקוקות לו פותר את בעיית הביקיני החשוף מדי. מכירות את זה שאתן לובשות את החלק התחתון והוא מכסה היטב את פלחי הישבן שלכן אבל פחות את האזור מלפנים? כן, לא כולן מתחברות למראה האקסטרה מינימליסטי, מה שגורם לעיתים קרובות להרגיש חשופות מדי. ובכן, גם כאן כל שעליכן לעשות הוא ללבוש את החלק התחתון שלכן הפוך. אז נכון, החלק האחורי קיבל לוק ברזילאי - אולם החזית תהיה מכוסה היטב. גם כאן תוכלו לצפות בסרטון הדגמה שמוכיח כמה זה נראה טוב:

@pmacias21

Wear your bottoms backwards. It makes your ? look more plump and gives you more coverage in the front. ##midsizegal ##PrimeDayShowPJParty ##size12

♬ Dinero - Trinidad Cardona

ברשת נרשמה התלהבות משני הטיפים. "מתבבר שאני לא צריכה להתחדש בביקיני. כל מה שאני צריכה זה להפוך אותו", כתבה אחת בתגובה לסרטון הראשון ואחרת הגיבה לשני: "טריק תחתוני הביקיני הוא אלוהי. לחשוף מקדימה? ממש לא. לחשוף מאחור? אני יכולה לחיות עם זה". צופה נוספת כתבה: "ללבוש את תחתוני הביקיני הפוך יגרום לישבן להיראות מלא יותר. אני צריכה לנסות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully