וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דפקה כניסה: ליידי גאגא חושפת ביריות על השטיח האדום

עודכן לאחרונה: 10.11.2021 / 11:39

פרימיירת הסרט "בית גוצ'י" התקיימה בלונדון, ועל השטיח האדום צעדו ליידי גאגא בשמלה סגולה שמתחתיה ביצבצו גרביוני רשת וביריות, סלמה הייק בלוק זהוב ואורחת ישראלית מיוחדת שהתמנגלה עם כל המי ומי

לאה שנירר וליידי גאגא בפרימיירת בית גוצ'י/צילום: יח"צ

אחרי חודשים של טיזרים על "בית גוצ'י" בכיכובם של ליידי גאגא המגלמת את פטריזיה רג'יאני ואדם דרייבר בתפקיד מאוריציו גוצ'י הגיע ערב ההשקה בפרימיירה נוצצת בלונדון. התזמון המדויק והמערכת המשומנת של גוצ'י סינכרנה את הכול באופן מופתי, כשרק בשבוע שעבר אלסנדרו מיקלה, המעצב הראשי, השיק קולקציה חדשה בשדרות הכוכבים בהוליווד ומעט לאחר מכן גם נערכה הגאלה השנתית בחסות גוצ'י במוזיאון בלוס אנג'לס.

ליידי גאגא. GettyImages
אין מה לומר - יודעת לדפוק כניסה. ליידי גאגא בפרימיירת "בית גוצ'י" בלונדון/GettyImages

כוכבי הערב כצפוי התהדרו בפריטים מהקולקציה החדשה, כשה'שואו סטופר' העיקרית הייתה ליידי גאגא שהגיעה בשמלת פליסה שקופה בסגול עמוק היישר מהמסלול אותה הניפה לכל עבר וחשפה גרביוני רשת, ביריות (לא מחוברות) ונעלי גאגא מוגזמות עם פלטפורמה קטלנית ועקבים מסוכנים. הצללית המנצנצת והסגלגלה התאימה באופן מדויק בגוון, ועומס התכשיטים גם לא העיב על הלוק. דפקה כניסה.

אורחת מפתיעה במיוחד על השטיח הייתה לאה שנירר, שאפילו עצרה לסמול טוק עם הגברת גאגא בכבודה ובעצמה. שנירר הפציעה בשמלת מחוך שחורה של ברטה, שקופה בחלקה התחתון ומעוטרת נוצות, כשמתחתיה מבצבץ מחטב מחמיא. בגזרת הביוטי - אסוף נמוך עם ליפסטיק אדום ועגילים קלאסיים של תכשיטי מילר.

לאה שנירר, ליידי גאגא. יח"צ,
מפגש של - 'היי, מאיפה השמלה שלך?', ליידי גאגא ולאה שנירר/יח"צ
לאה שנירר. יח"צ,
לאה שנירר על השטיח האדום בשמלת מחוך של ברטה ותכשיטי מילר/יח"צ

נוכחות חובה באירוע שכזה היא של סלמה הייק, השחקנית שנשואה למיליארדר הצרפתי פרנסואה הנרי פינו, מנכ"ל חברת קרינג המחזיקה בשורה של מותגי יוקרה ביניהם, היהלום שבכתר - גוצ'י. הייק לבשה שמלת מקסי זהובה עם שרוולים קצרים וחלק עליון המעוצב כמעין שיריון מעודן. ענק מרשים של יהלומים ואבנים וצמיד תואם שהתכתבו עם גוון השמלה ופן ווייבי משוחרר.

סלמה הייק. GettyImages
מי אם לא סלמה הייק תגיע לאירוע/GettyImages
לאה שנירר, סלמה הייק. יח"צ,
מתמנגלות - לאה וסלמה/יח"צ

השחקן הכובש ג'ארד לטו, שנמנה תחת הקאסט של הסרט החדש ונחשב לאחד המפורסמים החביבים ביותר על מותג האופנה האיטלקי הגיע בחליפת קטיפה בצבע טורקיז מבית גוצ'י בגזרת סיקסטיז, מגפיים לבנים, שרשרת יהלומים ותיק משובץ אבני סברובסקי בצורת לב - ולא זה שאתם מציירים יפה על הדף. היה גם לק לבן בציפורניים וחולצת השיפון מתחת היא בדיוק זו שנלבשה לגאלה בשבוע שעבר. שלא תחשוב שלא ראינו, הא?

ג'ארד לטו. GettyImages
האיש כל יכול - ג'ארד לטו בחליפת קטיפה של ג'וצי בטורקיז/GettyImages
ליידי גאגא, אדם שרייבר. GettyImages
אדם דרייבר לא ממש הבין את קונספט הביריות/GettyImages

עוד בוואלה!

שלטון הלטקס: ליידי גאגא ואריאנה גרנדה בקליפ חדש

לכתבה המלאה
ליידי גאגא. GettyImages
גאגא סגולה בגוצ'י, עם צללית עוצמתית ונעלי מנוף/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully