וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בילי אייליש מפתה והיילי ביבר מסתירה - מה לבשו הכוכבות לגאלה היוקרתית?

עודכן לאחרונה: 7.11.2021 / 11:13

היילי בולדווין ביבר בלוק קלאסי מאין כמותו, בילי אייליש בחזיית תחרה, דיאן קיטון בחליפת פאייטים מרהיבה, וג'ארד לטו - אלוהים, כמה שגבר יכול להיראות טוב בנוצות. הגאלה השנתית בחסות גוצ'י התקיימה במוזיאון LACMA והנה מה שלבשו הכוכבים והכוכבות

כמו בכל שנה, חוץ מימי קורונה טרופים ומשוגעים, אירוע הגאלה השנתי של מוזיאון LACMA בלוס אנג'לס התקיים עם נוכחות שיא של כל המי ומי, השנה בציון עשר שנים לאירוע הנוצץ. נותן החסות הנחשב הוא בית האופנה גוצ'י, וכך מגיעים מיטב הכוכבים לבושים בצעקות האחרונות מבית המותג האיטלקי שהשיק בשבוע שעבר קולקציה זוהרת בשדרת הכוכבים בהוליווד. כמובן שיש את אלו שסרחו, בשל התחייבויות למותגים מתחרים, אבל תודה לאל - כך נשאר לנו על מה לדבר. אז מה לבשה היילי ביבר? ומאיפה החליפה המטריפה של דיאן קיטון? הנה כל הלוקים.

ביילי אייליש

אייליש ממשיכה באמנות הפיתוי, זונחת את החליפות התואמות בגזרת אוברסייז ומגיעה בחזייה תחרה כשעליה חולצת רשת מוטבעת בלוגו המותג, חצאית נוצצת ומעיל נוצות זרוק בנונשלט. סקסית בשחור.

בילי אייליש, אירוע LACMA. GettyImages
בילי איילי מפתה בגוצ'י/GettyImages

היילי בולדווין ביבר

שברה את רצף האירוע ושמרה אמונים למותג הבית, היילי בולדווין ביבר בשמלה מטריפת חושים של סן לורן, עם וי עמוק אך מאופק בחזה, שרוולי בלוזון וצבע לבן שבור נהדר. הליפסטיק בגוון בורגנדי היה יותר ממדויק, וגם הצמידים הזהובים היו בעלי נוכחות מרשימה. וואו, וואו ועוד פעם - וואו!

היילי בולדווין ביבר, אירוע LACMA. GettyImages
החליפה, הצמידים, הליפסטיק - כמה קלאס. היילי בסן לורן/GettyImages

דיאן קיטון

חליפת פאייטים כחולה שכל אישה חולמת עליה, כובע בארט - כי זו דיאן קיטון והמעמד מחייב, ומגפיים שיקים שחורים עם עקב מעץ. מופלאה.

דיאן קיטון, אירוע LACMA. GettyImages
אין ולא תהיה - דיאן קיטון מדהימה כהרגלה/GettyImages

עוד בוואלה!

שח מט: כוכבת "גמביט המלכה" כבשה את השטיח האדום

לכתבה המלאה

מיילי סיירוס

הפתיעה בענק עם חליפת פרחים של בלנסיאגה, עם התאמה מושלמת עד לגזרת הנעליים והתיק. סוף סוף התלבשת, הפגנת נוכחות ועדיין שמרת על סטייל. אפילו השיער הגראנג'י הסתדר לנו הפעם.

מיילי סיירוס, אירוע LACMA. GettyImages
מיילי סיירוס מפתיעה בבלנסיאגה. אהבנו/GettyImages

דקוטה ג'ונסון

אחרי רצף לוקים יותר ממעולים, דקוטה ג'ונסון שוב בגוצ'י אבל הפעם נשבח רק את החלק העליון. טופ מעוטר אבנים עם חגורה מתחת לחזה ומכנסיים בגזרה די מבאסת שלא שירתו את המראה הכללי. אכזבה.

דקוטה ג'ונסון, אירוע LACMA. GettyImages
אכזבה קלה. דקוטה ג'ונסון/GettyImages

ג'ארד לטו

ג'ארד לטו הוא כל יכול וניסיון העבר כבר הראה כי אין גבול לוורסטיליות בגזרת הגבר-גבר הזה. חליפה לבנה עם חולצת שיפון שקופה למטה, נוצות ורודות בשרוולים ומערכת יחסים ארוכה ואיתנה עם גוצ'י שמוכיחה עצמה כל פעם מחדש.

ג'ארד לטו, אירוע LACMA. GettyImages
הרבה זמן לא ראינו גבר שנראה כל כך טוב בנוצות. ג'ארד לטו/GettyImages

ליל נאז

הראפר הצבעוני הגיע בחליפה צהובה של גוצ'י עם אפקט המונוגרמה, חולצה ורדרדה ביצבצה מתחת וסיומת נוצות בשרוולי הבלייזר. שיגעון.

ליל נאז, אירוע LACMA. GettyImages
עוד נוצות מבית גוצ'י. ליל נאז/GettyImages

אוליביה ווילד

שמלת פאייטים יפה יפה מתוך הקולקציה החדשה של גוצ'י שהוצגה על המסלול בשדרת הכוכבים בשבוע שעבר בלוס אנג'לס. חבל מאוד שהפלאס וואן השווה שלך לא הגיע, או שאולי בעצם למזלך - כי הוא תמיד גונב את ההצגה.

אוליביה ווילד, אירוע LACMA. GettyImages
איפה הפלאס וואן שלך? אוליביה ווילד/GettyImages

אל פנינג

השחקנית היפהפייה לא נכנעה למוטיב הפאייטים (אולי רק בפרח העצום) ובחרה בשמלת שיפון שחורה ומגה סקסית, עמוסה בחיתוכים א-סימטריים, שממנה ביצבצו תחתוני מחטב שחורים.

אל פנינג, אירוע LACMA. GettyImages
שמלה א-סימטרית עם המון שקיפויות. אל פנינג בגוצ'י/GettyImages

טרייסי אליס רוס

אחת הנשים השיקיות בהוליווד, גם כן בטוטאל לוק גוצ'י עם חליפת פאייטים בתכלת ומעיל חום שהמגע שלו ככל הנראה מטריד, אך המראה המחרפן שווה את זה.

טרייסי אליס רוס, אירוע LACMA. GettyImages
טוטאל לוק גוצ'י. טרייסי אליס רוס/GettyImages

ג'ייק ג'ילנהול

כמה הרמנו, כמה התלהבנו ופתאום - מעידה. זה קורה לכולם, והאסון פה הוא לא גדול, ורק אם המכנסיים היו בגזרה אחרת והנעליים בצבע אחר - היית יכול לצלוח את זה חבר! ג'ייק ג'ילנהול ביאס קלות - אבל אנחנו עדיין בקראש קשה.

ג'ייק ג'ילנהול, אירוע LACMA. GettyImages
הגזרה של המכנסיים, הצבע של הנעליים - ג'ייק בגוצ'י וזה לא היסטרי הפעם/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully