וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה לבשו הכוכבות לטקס פרסי האופנה הבריטי?

עודכן לאחרונה: 30.11.2021 / 14:33

טקס פרסי האופנה בלונדון התקיים מעט אחרי הבשורה הקשה על וירג'יל אבלו, ולצד פתיחה מרגשת עם נאום של השחקן אידריס אלבה, השטיח האדום והנוצץ התקיים כמתוכנן - מי לבשה מה ואיזו כוכבת מתחילה היא בעצם המנצחת הגדולה?

וירג'יל אבלו, אידריס אלבה, טקס פרסי האופנה הבריטי 2021. GettyImages
אידריס אלבס עם הספד מיוחד לווירג'יל אבלו שהלך בטרם עת/GettyImages

אמש (שני) התקיימה ברויאל אלברט הול בלונדון ה-חגיגה של המעצבים הגדולים בעולם. טקס פרסי האופנה הבריטי נפתח ברגע מרגש לזכרו של וירג'יל אבלו שמת שלשום (ראשון) אחרי שנתיים של מאבק בסרטן אלים, אותו שמר תחת מעטה סודיות והמשיך לשדר אופטימיות וחוזקה לאורך כל הדרך. השחקן הבריטי הידוע אידריס אלבה, חבר טוב וקרוב של אבלו, עלה לשאת דברים והקריא את "כשעצים גדולים נופלים" של מאיה אנג'לו לזכרו.

אבלו המנוח גם זכה להיות חלק מרשימת המעצבים המוערכים שהוכתרו השנה כ"מעצבים של שינוי" לצד אלסנדרו מיקלה מגוצ'י, דמנה גווסליה מבלנסיאגה וקים ג'ונס שזכה, כצפוי, למעצב השנה. עוד ברשימת הזוכים - טומי הילפיגר עם פרס "הישגים יוצאי דופן" ואלסנדרו מיקלה שזכה גם בפרס "מעצב פורץ דרך".

דמי מור, קים ג'ונס, טקס פרסי האופנה הבריטי. GettyImages
באה לחזק - דמי מור וקים ג'ונס, שזכה במעצב השנה/GettyImages

על אף הבשורה הקשה על אבלו, שככל הנראה הובילה להיעדרות של שמות גדולים כמו קנדל ג'נר, היילי ביבר והחדידיות שהיו קרובות אליו במיוחד - השטיח האדום התקיים די כמתוכנן. פריאנקה צ'ופרה וניק ג'ונאס כבשו בהופעה זוגית, רומיאו בקהאם והחברה היו קלאסיים ומוצלחים במקסימום, דואה ליפה הדהימה בשמלת מקסי שחורה וכוכבת בתחילת דרכה נצצה בטוטאל לוק מרהיב מכף רגל ועד ראש. הנה המתלבשים המובילים של האירוע:

דואה ליפה

דואה ליפה הלכה על אלגנטיות ודרמטיות גם יחד עם שמלת מקסי במחשוף סטרפלס של מקסימליאן, כפפות ארוכות וקולר שחור עם נגיעות בלינג של טיפאני אנד קו. אהבנו מאוד.

דואה ליפה, טקס פרסי האופנה הבריטי 2021. GettyImages
אלגנטית וסקסית - דואה ליפה במקסימיליאן/GettyImages

פריאנקה צ'ופרה וניק ג'ונאס

הפאוור קאפל שלא מרבה להיראות בפומבי הגיע במלוא הדרו, היא בטוטאל לוק פרחוני של ריצ'רד קווין, והוא בחליפה שחורה עם בלייזר בכפתור כפול וסניקרס אדומות מגניבות במיוחד.

פריאנקה צ'ופרה, טקס פרסי האופנה הבריטי. GettyImages
היפים והנכונים - פריאנקה צ'ופרה וניק ג'ונאס/GettyImages

לילי אלן

לא חמק מענינו הסטייל חדש של לילי אלן ולטקס היא הגיעה בחליפה כסופה של פנדי עם גב חשוף, שעוררה לא מעט ריכולים מצד התקשורת על עניין המשקל.

לילי אלן, טקס פרסי האופנה הבריטי. GettyImages
היה דיבור קל על הרזון - לילי אלן בפנדי/GettyImages

אייזה גונזלס

המצטיינת, המופלאה, שבאמת הדהימה עם לוק של פאקו רבאן (מותג שקשה לפספס איתו) - אייזה גונזלס זוהרת מכף רגל ועד ראש (ליטרלי) ואנחנו מוקסמות.

אייזה גונזלס, טקס פרסי האופנה הבריטי 2021. GettyImages
מצטיינת האירוע - אייזה גונזלס בפאקו רבאן/GettyImages

גבריאל יוניון

כניסה מרשימה ביותר עם שמלה של ולנטינו בירוק זרחני, נפוחה ועוצמתית עם קשירת קולר ומעין שכמיה שהונחה בנונשלנטיות לצד. לוק טירוף, שיער הטרול היה מאוד לא נחוץ.

גבריאל יוניון, טקס פרסי האופנה הבריטי 2021. GettyImages
שמלה טירוף, אבל למה שיער הטרול? גבריאל יוניון בוולנטינו/GettyImages

רומיאו בקהאם ומיה רייגן

קלאסיים במקסימום - רומיאו בקהאם נושא בכבוד את שם המשפחה עם חליפה נהדרת של איב סן לורן והצמודה בשמלה שחורה עם מפתח עמוק של פרואנזה שולר, תיק נוצות שהקפיץ את כל העסק ותכשיטים של מסיקה. כשמבינים שלא צריך להתחכם - הכול קורה.

רומיאו בקהאם, טקס פרסי האופנה הבריטי 2021. GettyImages
מדויקים ביותר - רומיאו בקהאם ומיה רייגן/GettyImages

קריס ג'נר

הנציגות היחידה מבית קרדשיאן-ג'נר היא מאמא קריס שעשתה כבוד למעצב האמריקני טומי הילפיגר עם מעין עליונית-שכמיה בצבעי דגל ארצות הברית מעל טוטאל לוק שחור.

קריס ג'נר, טקס פרסי האופנה הבריטי. GettyImages
שמה את דגל ארצות הברית ובאה. קריס ג'נר/GettyImages

דמי מור

האישה שלא פספסה אף שטיח אדום מעניין לאחרונה, קורונה או לא - דמי מור שהגיעה לפרגן למעצב האהוב עליה קים ג'ונס בשמלת מידי נוצצת של פנדי עם שובל שיפון וכפפות מעור.

דמי מור, טקס פרסי האופנה הבריטי. GettyImages
לוקינג גוד. דמי מור זוהרת בפנדי/GettyImages

אלזה הוסק

לצד פריאנקה גם אלזה הוסק בחרה במעצב העל הבריטי ריצ'רד קווין והגיעה באווירת גינה מלבלבת עם שמלה פרחונית נפוחה בצבעי אדום-ירוק-ורוד על רקע שחור וכפפות אדומות (מוטיב חוזר באירוע). יצא קצת תחפושת, ואנחנו כבר אחרי האלווין כזכור.

אלזה הוסק, טקס פרסי האופנה הבריטי. GettyImages
קצת תחפושת - אלזה הוסק בריצ'רד קווין/GettyImages

וויני הארלו

לא פסחה על טרנד הקווילט היא וויני הארלו בחליפת שני חלקים המורכבת מטופ וחצאית של מונקלר, פלוס שרוולים תפוחים נשלפים - כי קר שם בחוץ.

וויני הארלו, טקס פרסי האופנה הבריטי 2021. GettyImages
רשמה לעצמה את טרנד הקווילט - וויני הארלו במונקלר/GettyImages

עוד בוואלה!

זנדאיה כובשת בחליפה אדומה לוהטת

לכתבה המלאה

לילה גרייס מוס וסטלה ג'ונס

הבת של קייט מוס לילה גרייס המבטיחה לצד סטלה ג'ונס, שתיהן בשמלות מיני של ברברי, והאמת? אפשר היה להשקיע יותר באירוע נחשב שכזה. תרשמו לכן לשנה הבאה.

לילה גרייס מוס, טקס פרסי האופנה הבריטי 2021. GettyImages
לילה גרייס מוס וסטלה ג'ונס בברברי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully