וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לטיסיה והנסיכות משגעות בגלויה משפחתית - אבל כולם מדברים על פניה של המלכה

עודכן לאחרונה: 19.12.2021 / 10:56

בדיוק כמו הדוכסים מקיימברידג', גם משפחת האצולה הספרדית השיקה את גלוית הכריסמס שלה. חוץ מפריטים נגישים, זכינו (שוב) למחזור לוקים שנראו על לטיסיה והנסיכות ממש לאחרונה וגם לא מעט תגובות זועמות מהעם הספרדי על פניה של המלכה

לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
בלוק ערב יותר מפונפן - המלכה לטיסיה והנסיכות לאונור וסופיה/GettyImages

פוזות הכריסמס של משפחות האצולה הפכו לקטגוריה בפני עצמה בתוך כל מה שנקרא דיוקן משפחתי מלכותי. רק לפני שבוע היו אלה הדוכסים מקיימברידג' שהציגו פורטרט חדש עם שלושת הילדודס מהטיול הסודי שלהם בירדן - ועכשיו תורם של הספרדים להתפקד. דון פליפה מלך ספרד ומלכתו לטיסיה, הרויאל פאשניסטה הנערצת, הם אלה ששיתפו את ברכת חג המולד יחד עם הקאפל הבלונדיני והכמעט זהה שבחסותם.

התמונה שפורסמה שוברת את המסורת של השנים האחרונות, שבה שיתפו תמונות מימי הקיץ שצולמו כבדרך אגב. הפעם, כל העובדות מעידות על כך שהתמונה צולמה ממש לאחרונה במתחם הארמון - כי לראות אותם ביחד, ארבעתם, זה כבר לא מובן מאליו. מאז שיורשת העצר לכתר הספרדי, הנסיכה לאונור החלה את לימודיה בפנימייה הבריטית בוויילס הלו"ז בין כולם פחות מסונכרן.

דיוקן של משפחת האצולה הספרדית

אז בשילוב המסר הבנאלי של "חג שמח ושנה טובה", התלווה גם כיתוב "בכל החיבה והאיחולים" עם חתימותיהם, הפעם כשהם הולכים על הטוטאל לוק החורפי. לטיסיה ממשיכה ברצף הקליעות המדויקות עם המראה הפשוט של חולצת טי-שירט לבנה ועליה בלייזר של מנגו (280 שקלים) בגווני חום-לבן עם דשים רחבים וכפתורים בולטים. פריט וותיק שנמצא במלתחה שלה מזה שנים, כשדווקא הביקורות שהציף העם הספרדי היו בעיקר על אובר המתיחות בפניה של המלכה שנראו בולטות מן הרגיל.


"לטי תעזבי את הבוטוקס בשם האלוהים", "המלכה שלנו כל פעם יותר דומה למייקל ג'קסון, היא לא מצליחה אפילו לחייך", ועוד שצף תגובות בדף האינסטגרם הרשמי של אל ספרד לתמונה של המשפחה, אבל אנחנו לא קטנוניות, לא כשמדובר בלטי. מנגד, המלך בלבוש תואם של בלייזר אפור עם נגיעות פינקיות, תחתיו מכופתרת ורודה תואמת וסריג בורדו, מחויך מתמיד.

עוד בוואלה!

תרימי: הרגע המביך של המלכה לטיסיה

לכתבה המלאה

האחיות שוב החליטו ללכת על תסרוקת דומה, של שיער פזור וחלק, דבר שלא משאיר קמצוץ ספק לכך שהן מאותו הדם. הנסיכה לאונור, הכי קלילה ופשוטה, לובשת סוודר בייסיק סרוג בצווארון עגול בצבע ניוד. את תפקידה בתמונה היא סגרה עם מכנסי קורדרוי חומים, כשהיא נשארת בזון הצבעים שלא מושכים את העין. דווקא סופיה הולכת על תכלת נורדי עם קריצה לאופנה הספרדית בסריג צווארון עגול של החברה הברצלונית "Yerse" ב-390 שקלים.

כיאה לבת של לטיסיה שדוגלת באופנה בת קיימא על ידי מחזור לוקים ופריטי לואו קוסט מקומיים, גם סופיה נכנסת לאותו הקונספט. זאת בזכות עיצוב המעוינים בחלקו העליון של הסריג, שמזוהה ככזה שנחלץ מהארון בקלילות גם עכשיו. זו הפעם השנייה שהיא נראית עם הפריט עליה, בפעם הראשונה זה היה בביקור לפני כחודשיים במהלך פרסי הנסיכה מאסטוריה, רק שם שילבה אותו עם מעיל טרנדי בצבע תכלת.

לפני כחודשיים - הנסיכות עם אותם הסריגים

להבדיל מהנסיך וויליאם וקייט, חייבות לציין שהתמונה הספרדית פשוטה בהרבה. לא בגלל מחירי הפריטים, דווקא בגלל השימוש החוזר של בגדים שכבר נראו על נשות המשפחה בעבר באירועים פומביים. אולי בשביל להמשיך לחזק את המסר של איכות הסביבה, או דווקא בשביל להזדהות עם העם הספרדי שעבר טלטלות קשות בשנת המגפה האחרונה - גם בפן הכלכלי.

הגלויה של הדוכסים מקיימברידג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully