וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר מצהירה: "אני לא אתן לשיער שלי להפוך לאפור!"

עודכן לאחרונה: 6.1.2022 / 8:31

הדיווה האייקונית היא הפרזנטורית החדשה של מותג המגפיים המצליח UGG, מככבת בקמפיין חדש למאק, ועדיין, בגיל 75 לא מוכנה להיכנע להשפעות הזמן. "שיער מאפיר זה בסדר עבור בנות אחרות, אני פשוט לא עושה את זה!" אמרה שר

הזמרת שר. Dimitrius Kamboris, GettyImages
שחררו אותה מלתת לאפור דרור. שר/GettyImages, Dimitrius Kamboris

בודדים הם האנשים שאפשר להכריז עליהם כאייקונים. לרוב זה מגיע אחרי שנות תהילה מאסיביות, בהן ניתן למספר דמויות שהפכו לקלאסיות כמו מייקל ג'קסון, מרלין מונרו, מדונה וכן, גם קים קיי כבר נכנסה לרשימה המכובדת. כנציגת המין הנשי אין ויכוח ששר הפכה לאייקון סטייל נצחי וסמל לנשיות לא מתפשרת. בגיל 75 האישה נראית ומשדרת אנרגיות יותר פראשיות ממתבגרת בגילאי העשרה - ולא בכדי.

היום, כשהיא מככבת יחד עם הראפרית סוויטי (28) בקמפיין החדש של מאק קוסמטיקס ובמקביל נבחרת להיות הפנים החדשות של מותג ההנעלה הצעיר "האג", אפשר לסכם שממש אין צורך לסכם אותה. מה זה אומר? בראיון חדש ל"PEOPLE", היא פותחת דיון על לקיחת סיכונים, חיי גלאם אינסופיים והסוד שלה לנעורים נצחיים.

שר, קמפיין UGG. קמפיין רשמי ל-UGG, אתר רשמי
בגיל 75, והכי רלוונטית. שר בקמפיין חדש ל-UGG/אתר רשמי, קמפיין רשמי ל-UGG

שר הטילה על עצמה כמעט את כל פלטת הצבעים במהלך השנים. משחור לבלונדיני ועד גוונים אדמדמים, אבל יש גוון אחד שהיא בהחלט לא להוטה לנסות: אפור. "זה בסדר עבור בנות אחרות, אני פשוט לא עושה את זה!", משתפת הזמרת בניסיון לעצור את הזמן בהתאם לאג'נדה שלה. בעוד כוכבות אחרות בטווח הגילאים שלה למדו לשחרר ואפילו די מתגאות בשיערות הלבנות המבצבצות בפראות, היא דווקא מתעקשת להקפיא את הזמן.

אושיות גאות כמו שחקנית זוכת פרס האוסקר דיאן קיטון (76), הפאשניסטה גריס גנהאם (57) שהלכה על טוטאל לבן וגם שחקניות סקס אנד דה סיטי. שאם תשאלו אותן, הן לגמרי מחבקות את האפרוריות מבלי להתכחש לשינויי הגיל, כאלה שלפעמים אפילו נוחתים עליהן למציאות מלאת סטייל רענן ויוצאות נגד הביקורתיים. שרה ג'סיקה פרקר זעמה על ההטחות נגדה ונגד הקולגות על הלוק המזדקן - החל מהשיער המאפיר ועד הקמטים.

לעומתן, אלת הדיוות שר מתעלמת מסימני הגיל ומצהירה בטיזר לקמפיין: "אני אוהבת להימשך לנצח". סביר להניח כי רוב המעריצים מעולם לא ראו את שיערה האמיתי - בין אם היא מופיעה בתלתלים בלונדינים, וויבי שחור גולש, כחול עם פוני או אדום עז - פאה היא חלק מהטוטאל לוק. השמועות אומרות שיש לה כל כך הרבה אקססוריז לשיער שהיא מחזיקה בחדר פאות שלם בביתה. זו לא תהיה הפעם הראשונה ששר מתגאה בהקפאת המראה (כן, אנחנו מתכוונות לכללל השיפוצים בוודג'), ועל השיער האמיתי הארוך והברונטי, מתלבשים שינויים על ידי הפאות המשוכללות שמקלות על התדמית שלה.

שר. GettyImages
"אני אוהבת להימשך לנצח"/GettyImages

התסרוקות המופרכות הפכו לחלק מהקריירה של הדיווה ונראה כי אין לה שום כוונות לשנות את סטטוס האלמוות שאימצה לעצמה. גם בשנות ה-70 לחייה, היא לא מראה סימנים של האטה או התמקמות בשגרה ישנה כלשהי, כשהיא ממשיכה לשנות את שיערה כרגיל מבלי להתקבע. במבט לאחור על מורשת הסטייל שלה, שר לא נכנעת לאופנת אימא אדמה ואפילו מוסיפה מוטו ללקסיקון: "אתם יודעים מה? את אף פעם לא מפסיקה להיות ילדה. אם לעולם לא תפסיקי להיות ילדה, לעולם לא תזדקני". אנחנו מוכנות לאמץ את הגישה.

שר. GettyImages
"אם לעולם לא תפסיקי להיות ילדה, לעולם לא תזדקני״/GettyImages

עוד בוואלה!

קרואלה דה ויל מאשרת: שר מטיילת בלונדון בלוק שחור-לבן מטריף

לכתבה המלאה
שר. GettyImages
היא גם ככה בעניין של פאות. שר כחלחלה על הבמה/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • שר
  • זמרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully