וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למדה מאחותה הגדולה: פיפה מידלטון בטוטאל לוק אדום מעולה

עודכן לאחרונה: 16.1.2022 / 10:09

האחות שתמיד ידעה לגנוב את הפוקוס סוף סוף נראתה בציבור אחרי תקופת יובש ארוכה - אבל דאגה לחזור בתשואות. פיפה מידלטון נראתה בטוטאל לוק אדום מקסים, בדיוק כמו שהסיסטר קייטי אוהבת לאחרונה, אך השאלה הגדולה - מי עשתה את זה טוב יותר?

פיפה מידלטון. splash
לונג טיים נו סי. פיפה מידלטון וג'יימס מתיוס/splash

מה הופך לוק אדום לכל כך מפתה? את התשובה לשאלה הזו בטח ידעו לענות האחיות לבית מידלטון. פיפה מידלטון (38), אחותה הצעירה של הדוכסית מקיימברידג' ידעה לגנוב את הפוקוס כבר מהרגע בו הפכה לשושבינה בחתונה המלכותית של סיס קייטי. הפעם הלכה על "ביצ' סטול מי לוק" גרסת הצבע האדום, שמזוהה עם לא מעט לוקים של קייט מידלטון, ואימצה לעצמה אאוטפיט ממוחזר משנת 2019 - אבל מדויק ביותר.

פיפה ובעלה המיליארדר ג'יימס מתיוס (46) השאירו את הילדים בבית ויצאו לדייט לילי קסום והגיעו להשתעשע במופע של סירק דה סולי, שהתקיים ברויאל אלברט הול. מצד אחד שמרה על הלוק המינימליסטי עם מעט תכשיטים ואיפור עדין וטבעי, מצד שני הפציצה בחליפה מחויטת מבית אלכסנדר מקווין. הסט עצמו פשוט ביותר ללא התחכמויות: מכנסיים בגזרת סטרייט וטופ עם צווארון עגול. גם בשוז לא חסה על הצבע ונעלה זוג סטילטו אדומים של קרולינה הררה.

על הסט זרקה מעיל טרנץ' שחור של סנדרו פריז והוסיפה נגיעת צבע מרעננת באקססוריז. זוג עגילי משי מהמותג הספרדי בימבה ולולה, ארוכים עם ציציות צבעוניות. את גזרת התיק היא סגרה בקלאץ' בעיצוב מרובע וקשיח מהקולקציה המשותפת של אליזבת סוטון x עדן רוק, בצבעים כחלחלים מצוירים. כידוע, פיפה ילדה במרץ האחרון בייבי גירל חצי נסיכותית חדשה, אבל קרנה כאילו ישנה מינימום שמונה שעות רצופות.

קייט מידלטון, פורטרט לגיל 40. פאולו רוברסי, אתר רשמי
בפורטרטים לגיל 40, קייטי בשמלה של אלכסנדר מקווין/אתר רשמי, פאולו רוברסי

ללוקים האלגנטיים והשיקים של האחות הבכורה קייט התרגלנו. אמנם פה ושם עדיין מתפספס לה אבל אין ספק שהיא יודעת איך להרכיב תלבושות אדומות בחכמה מלאת סטייל. רק לפני שבוע חגגה את יום הולדתה ה-40 כשהפיצה תמונות פורטרט בהן לובשת שמלות אדומות של אלכסנדר מקווין. לפני כן, בשואו שלה בטלוויזיה לכבוד הכריסמס בקרדיגן מבית מיו מיו עם אלמנטים של החג ורעמת שיער מטמטמת.

קייט למדה לזגזג בין לוק ללוק וגם כשמדובר בצבע חזק שמסמל כוח ונשיות מתפרצת, היא יודעת לנהל אותו בדרכה העדינה. אחד הלוקים המונוכרומטיים הכי היסטריים שלה היה בקמפיין צדקה אליו הגיעה עם חצאית פליסה של כריסטופר קיין, סריג גולף של ראלף לורן ואקססוריז חומים.

עוד בוואלה!

מי ניצחה בטורניר? קייט ופיפה מידלטון ראש בראש

לכתבה המלאה
קייט מידלטון. GettyImages
חובבות הצבע האדום. קייט מידלטון בחצאית פליסה של כריסטופר קיין וגולף של ראלף לורן/GettyImages

הצבע האדום עושה לעצמו יחסי ציבור בלתי נשלטים על גבן של האחיות מידלטון, כשהן מצידן מראות לנשות העם איך ללבוש אותו מבלי לפחד. אך השאלה הגדולה היא - מי לבשה את זה טוב יותר?

איזה טוטאל לוק אדום כבש אתכם?

קייט מידלטון
פיפה מידלטון
2067 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully