וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר-גלקטי: זה הלוק שאתן צריכות לשים לב אליו עכשיו

עודכן לאחרונה: 9.2.2022 / 9:04

פריטים מבריקים באווירה עתידנית הם אחד הטרנדים החמים כרגע, שאנחנו לחלוטין מבינות את הקושי ביישום שלו. מי רוצה להיראות כמו שרשור של תעלת מיזוג? מגניבות ללא ספק יש בזה ואלו הפריטים המומלצים שיעזרו לכן להתחבר לחוצניות שבכן

עם כל הכבוד לרירי ההריונית ואיי סאפ שיצאו מהארון, הפוואר קאפל החדש שכובש את הכותרות בשבועות האחרונים הם קניה ווסט וג'וליה פוקס. הצמד-חמד הפוטוגני מקפיד לדהור בכל מקום בו יש מצלמות תוך הוספת עניין כמו לוקים מתואמים, דיבור על מהפך אופנתי לגברת בחסות אדון, איפור אדג'י והשוואה לסטייל של האקסית.

מה שהצית את העיסוק בסטייל הדומה הוא זוג מגפי ירך כסופים של בלנסיאגה שפוקס נעלה לפני שבועיים בזמן שהזוג ניצל את שבוע האופנה בפריז לצרכי באזז. מדובר בדגם ישן של בלנסיאגה (1,550$) איתו קים נצפתה כבר ב-2016, הרבה לפני האובססיה הנוכחית שלה לבית האופנה והקמפיין החדש שנחשף ממש לאחרונה.

מגפי המראה, שנקראים כך בשל אפקט הגימור של העור, איתם התייצבה פוקס לתצוגה של ריק אוונס שולבו בטוטאל לוק שכלל שמלה א-סימטרית בגוון אדום מבריק ומעיל מקסי שחור - שניהם מעור בעיצוב אוונס. הוייב הגלוסי לא נבחר במקרה והוא מבשר על אחד הטרנדים החזקים של העונה הקרובה - פריטים מבריקים במראה גלקטי עתידני.

רעיונות לבוש בהשראה עתידנית מעסיקים את מעצבי העל עוד משנות השישים, תקופה בה שיגרו לראשונה חלליות אל מחוץ לכדור הארץ. המעצבים פייר קארדן, אנדרה קוראז' ופאקו רבאן מזוהים עם ראשיתה של התנועה הפוטוריסטית, ומאז בכל עשור המגמה מקבלת פרשנויות אחרות. זו הנוכחית נשענת על גל ה-Y2K שמייצג את הקאמבק האופנתי של סגנונות מעידן תחילת המילניום, ממנו הזיכרונות החזקים שנותרו הם בעיקר טראש פלסטי וסינטטי, בדומה לכוכבת הפופולרית של התקופה פריס הילטון.

טום פורד שהיה בזמנו המנהל האומנותי של גוצ'י נחשב אז לאחד מנותני הטון המובילים ולא מפליא שגם בגלגולו הנוכחי של הטרנד הגלקטי ניתן היה לראות התייחסות מכובדת מצידו כשהציג את אוסף אביב-קיץ 2022 בספטמבר האחרון.

גבולות הגזרה הגלקטית כוללים פריטים מבריקים במראה של צינור שרשור כסוף המיועד לבידוד תעלות מזגנים. זה לא חייב להיות כסוף כמובן, וכל טקסטיל בצבע מבריק אחר שמעביר את הלוק הרלוונטי תופס. הנה כמה אופציות שאספנו עבורכן:

זארה. יחצ,
מגפיים של זארה - 699 שקלים/יחצ
אדידס. יחצ,
ז'קט של סטלה מקרטני לאדידס - 629.90 שקלים/יחצ
רזילי. יחצ,
מכנסיים של רזילי - 520 במקום 650 שקלים/יחצ

עוד בוואלה!

הסכנה החדשה: מחשופי המעויינים מתחילים לתפוס תאוצה

לכתבה המלאה
פורלה. יחצ,
תיק של פורלה - 1,150 שקלים/יחצ
פקטורי 54. יחצ,
שמלה של דה אטיקו לפקטורי 54 - 6,490 שקלים/יחצ
באש. יחצ,
תיק של באש - 1,640 שקלים/יחצ
סבינה מוסייב לרזילי. זהר שטרית,
חליפה של סבינה מוסייב לרזילי - כל פריט ב-414 שקלים/זהר שטרית
אנד אדר סטוריז. יחצ,
מגפיים של אנד אדר סטוריז - 855 שקלים/יחצ
פול אנד בר. יחצ,
שמלה של פול אנד בר - 49.90 שקלים/יחצ
פרפואה. יחצ,
שמלה של פרפואה - 214 שקלים/יחצ
טומי הילפיגר. יחצ,
מגפיים של טומי הילפיגר - 799 שקלים/יחצ
פקטורי 54. סיימון אלמלם,
חצאית של סן לורן לפקטורי 54 - 8,490 שקלים/סיימון אלמלם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully