וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבגד גוף ורוד והרבה שרירים: סנסציית הפופ כבש את המסלול

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 12:57

יום התצוגות הרביעי והאחרון לשבוע האופנה קורנית תל אביב מאחורינו והחגיגה היתה בעיצומה - בננהוט בווייב חופי ים אקזוטיים כשהבסטי נטע ברזילי הגיעה לפרגן, והכוכב החם מרגי כבש את המסלול של אלון ליבנה

בננהוט

שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022 רשמית מאחורינו, ויום התצוגות הרביעי והאחרון הגיע לשיאו בחגיגת ריזורט סקסית של נטע אלחמיסטר ונועה בני שהציגו קולקציה בצבעוניות עזה וגזרות חצופות בהשראת חופי הים האקזוטיים. נטע ברזילי אומנם לא צעדה השנה אך הגיעה לפרגן לבננהוט מהשורה הראשונה.

בננהוט, שבוע האופנה קורנית תל אביב. אבי ולדמן,
דיאן שוורץ פותחת את המסלול בביקיני קטנטן/אבי ולדמן

הדוגמנית דיאן שוורץ פתחה את התצוגה בביקיני קטנטן בפרינט צבעוני משגע, אבל את ההצגה גנבה שי זנקו הבינלאומית בביקיני מנומר והילה של הכוכבת שהיא. בכלל מסתמן שבננהוט מחזיר רשמית את הפרינט המנומר לתהילת החוף לצד הצבעוניות העזה של ורודים, ירוקים וצהובים שאלחמיסטר ובני עיצבו לקיץ שבא עלינו לטובה.

את פלטת הצבעים הבוהקת תיבלו השתיים במעט ניוד, חום ושחור לצד פרינטים ייחודיים, כאשר חמשת הדגמים האחרונים הם פרי שיתוף פעולה שלהן עם המאיירת הבינלאומית טליה צורף ביצירת NFT משותפת. כל ההכנסות ממכירת היצירה יועברו ל"קרן אימהות על שם פינצי מור", עמותה המממנת חוגים לילדי אימהות חד הוריות בדרום תל אביב.

בננהוט, שבוע האופנה קורנית תל אביב. אבי ולדמן,
הכוכבת של המסלול - שי זנקו/אבי ולדמן

הגזרות התאפיינו בחזיות ביקיני זעירות, עם שרוכים ארוכים מעוטרים חרוזים או כיווצים מחמיאים. התחתונים בגזרה ברזילאית, כמובן, ונצפו מספר דגמים של בגדי ים שלמים. על המסלול הוצגו גם בגדי חוף בעיצוב צמד בננהוט. לונגים מקרושה בלבן ובגוון חולי, עליוניות שיפון לבנות עם הדפס בגב, לצד אביזרי אופנה נוספים ייחודיים למותג. הפינאלה כמצופה היה מסיבת חוף לוהטת של דוגמניות מגוונות, אליהן הצטרפו אלחמיסטר ובני בשמלות קאט-אאוט לבנות וכובעי קש גדולים.

בננהוט, שבוע האופנה קורנית תל אביב. אבי ולדמן,
אחותה של נטע, ספיר, בבגד -ים חום עם קשירות קולר אלכסוניות/אבי ולדמן
בננהוט, שבוע האופנה קורנית תל אביב. אבי ולדמן,
מתברר שהאיקסים באזור הבטן עדיין איתנו העונה/אבי ולדמן
בננהוט, שבוע האופנה קורנית תל אביב. אבי ולדמן,
נטע ונועה בשיתוף פעולה מיוחד עם המאיירת הבינלאומית טליה צורף ביצירת NFT/אבי ולדמן

אלון ליבנה

את הגראנד פינאלה הכה מצופה של שבוע האופנה חתם אלון ליבנה עם קולקציית "ETHER" לאביב-קיץ 2022 אשר עוצבה בהשראת האומן והמעצב האוקראיני-רוסי ואדים מלר, ונעשתה כולה בהדפסה דיגיטלית של קורנית דיגיטל.

העולם הגותי-עתידני של ליבנה מעולם לא נראה אופטימי יותר. האסתטיקה של עיצוביו נעה לאורך התצוגה על הסקאלה שבין הרך והנשי לבין המחוספס והעוצמתי. המעצב גם לא היסס לגעת בקצוות הסקאלה הפרובוקטיביות והצליח לשמור על זה מרשים.

אלון ליבנה, שבוע האופנה קורנית תל אביב. אבי ולדמן,
עולם גותי-עתידני אופטימי. אלון ליבנה סוגר את שבוע האופנה/אבי ולדמן

הפתעת השואו אצל ליבנה היתה ללא ספק סנסציית הפופ, ואזקק במשפט את מה שרוב הבנות באולם חשו - 'ואז מרגי עלה על המסלול, וזהו ד"ר. אני זוכרת יותר כלום'. הכוכב שמתהדר בזוגיות חדשה נראה לוהט מתמיד בבגד גוף בוורוד פסטלי כשפיסת גב תחתון חשופה, מכנסיים בגוון ניוד וסניקרס לבנות.

קולקצית הקיץ של ליבנה מתאפיינת בפלטת צבעים רכה ופסטלית בבסיסה אך מקבלת זריקת אדג'יות בגזרות החזקות שמשדרות עוצמה, סימן ההיכר של ליבנה, בייחוד בז'קטים המפוסלים. מעברי הצבע המשגעים (gradience) נוצרו בהשראת ציוריו הקוביסטים של האמן ואדים מלר ונתנו את הטון לקולקציה. בז' חולי שמתחבר לתכלת, צהבהב מתערבב לכדי ורוד בייבי, כתום לוהט עם צהוב, ואף וריאציות טריו בשלושה גוונים.

אלון ליבנה, שבוע האופנה קורנית תל אביב. אבי ולדמן,
שריקות נלהבות מהקהל - מרגי על המסלול בבגד גוף ורוד/אבי ולדמן

הרבה מיקרו-מיני נצפה על המסלול של ליבנה, בין אם זה בשמלות או בחצאיות, שגם גברים לבשו לכדי הצהרת טשטוש מגדרי. בנוסף נצפו אופציות לבישות יותר בגזרת הגברים, כדוגמת ברמודות שצוותו לחולצות טי ומעליהן חולצה מכופתרת פתוחה.

גם בקולקציה החדשה ליבנה ממשיך לפתח את כתב ידו המזוהה עם חיתוכי בד, גזרות מורכבות, קריצות עתידניות ואביזרים משלימים שפיסל במו ידיו. הסטיילינג היה מוקפד, והמשקפיים החייזרים חיברו את היצירה של ליבנה בקוהרנטיות עתידנית משובחת.

עוד בוואלה!

כמו נימפה שעולה מין המים: ניבר מדר הדהימה בחזיית קונכיות

לכתבה המלאה
אלון ליבנה, שבוע האופנה קורנית תל אביב. אבי ולדמן,
מעברי הצבע המשגעים נוצרו בהשראת ציוריו של האמן ואדים מלר/אבי ולדמן
אלון ליבנה, שבוע האופנה קורנית תל אביב. אבי ולדמן,
אקססוריז שליבנה פיסל במו ידיו/אבי ולדמן
אלון ליבנה, שבוע האופנה קורנית תל אביב. אבי ולדמן,
לוק לביש וקיצי בגזרת הגברים/אבי ולדמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully