וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השילוש הקדוש: מה לבשו הכוכבות לגמר "רוקדים עם כוכבים"?

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 12:55

בסימן גלאם שנות הארבעים השופטות ומנחת "רוקדים עם כוכבים" שמרו את התותחים הכבדים לגמר הגדול. רונה לי בלוק של אלה עם שמלה כסופה, אנה ארונוב אלגנטית ומרשימה בלבן ולוסי איוב בפינאלה נסיכותי ורדרד

רונה לי שמעון בגמר רוקדים ם כוכבים/צילום: עדן ירושלמי

אמש (שני) בשידור חי ונוצץ שודר גמר "רוקדים עם כוכבים" שסיפק רגעים טלוויזיוניים ממגנטי רייטינג כהלכתם: ארבעת השופטים שהיו אקסטרה נדיבים בציונים ובפידבקים משתפכים שלא כהרגלם, הפיינליסטית מעיין אדם שביצעה למופת את שני הנאמברים שלה על אף הפציעה רגע לפני הגמר וקטפה יחד עם הפרטנר ארטיום ליאסקובסקי רק את המקום השלישי, ריקי דלאל המלבישה הרשמית של התכנית שדאגה כי הפיינליסטים ייראו טיפ טופ על רחבת הריקודים, וכמובן הזכייה המרגשת (אך לא מפתיעה בעליל) של אלכס שטילוב ונינה סולוביוב בתואר "מלך ומלכת רחבת הריקודים". אך כל אלה לא הסיחו את דעתנו מהדבר החשוב באמת - הצהרות האופנה שנתנו הכוכבות האמיתיות של הערב, השופטות הלוהטות רונה לי שמעון ואנה ארונוב והמנחה הקלאסית לוסי איוב.

בערב הגמר המצופה הלוקים של השופטות רונה לי שמעון ואנה ארונוב החמיאו האחד לשני, ולא פלא כי את שתיהן הלבישה מעצבת שמלות הכלה והערב ענבל דרור שיודעת גלאם מהו. זאת ועוד, נראה כי גם הסטייליסטים של השתיים שיתפו פעולה בהידוק האאוטפיטים שהתהדרו במספר סממנים דומים: ניחוח של זוהר שנות הארבעים, הלבן של אנה שהחמיא לכסוף של רונה לי ולהיפך, וכמובן מחשוף הרגל הנדיב שחשף רגליים חטובות ונעלי עקב סליפ און אצל שתי השופטות.

רונה לי שמעון

רונה לי שמעון המשיכה את רצף האסים לאורך התכנית, ואף הגדילה ועשתה כשהפציעה לערב הגמר הגדול בהופעה של אלה כסופה שיצרה עבורה הסטייליסטית מזל חסון. שמלה מנצנצת מהחלומות של ענבל דרור, בעלת מחוך פנימי שאחראי על הפיט המושלם, כתפיות דקיקות מעוטרות אבנים, ושליץ מטריף עם כיווץ עדין שחשף רגל חטובה למשעי שהסתיימה בכפכפים כסופים תואמים על עקבים.

בחסות עיצוב ללא רבב של עדן ירושלמי, השיער הארוך של רונה לי התקשט בגלים רכים רומנטיים ושביל שובב בצד. האיפור הנבחר היה טבעי ורך ותכשיטי קריסטל של ה. שטרן עיטרו את אוזניה ואצבעות ידיה.

רונה לי שמעון. עדן ירושלמי,
אלה כסופה ולוהטת. רונה לי שמעון/עדן ירושלמי

אנה ארונוב

אנה ארונוב מטמטמת באנסמבל מפוסל מסאטן לבן של ענבל דרור כשעל הסטיילינג תומר אלמוזנינו. מחוך מובנה וחצאית מעטפת שנקשרה על צד המותן ויצרה מחשוף רגל נדיב אשר נתן הצצה לכפכף סקסי עם סטריפ ויניל שקוף. השיער נאסף מתוח לאחור בבאן ונתן את הבמה ליתרת האלמנטים המשגעים בהופעה שלה. ארונוב נטפה בלינג של פדני - ענק עלים מרשים לצווארה הברבורי ששילב יהלומים צחורים ויהלומי שמפניה, עגילים תואמים וחיוך של מיליון דולר בגימור אודם אדום, שיחד עם המניקור הזהה הציב רף גלאמי חדש שלא נצפה הרבה במחוזותינו.

אנה ארונוב. יח"צ,
אלגנטית ומרשימה. אנה ארונוב/יח"צ

עוד בוואלה!

אלכס שטילוב ונינה סולוביוב הם הזוכים בגמר "רוקדים עם כוכבים"

לכתבה המלאה

לוסי איוב

מנחת התכנית לוסי איוב לבשה עוד יצירה מופתית של ליהי הוד, אחרי שיתוף פעולה מוצלח מאוד לאחר כל העונה. שמלת מחוך מתוכשטת, מאוד, בגוון ורדרד שהחמיא לצבע עורה המהמם, כשאת המפגש בין המחוך לחצאית עיטרה סיומת חגורה תואמת. דווקא התכשיטים עם הקריצה המודרנית משהו היו בחירה מעניינת של הסטייליסטית סיוון חימי. המנחה היפה התקשטה בפדני, ענדה עגילי דרופ של פס יהלומים והעמיסה על פרק ידה צמידי טניס בגוונים שונים של זהב.

לוסי איוב. יח"צ,
נסיכותית. לוסי איוב/יח"צ
לוסי איוב. יח"צ,
צמידים בגווני זהב שונים/יח"צ

איזה לוק הכי אהבתם בגמר?

לוסי בלוק נסיכותי
אנה אלגנטית בלבן
רונה לי לוהטת בכסוף
6788 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully