וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לי חזה גדול. מדדתי 60 בגדי ים ואלה המחמיאים ביותר"

עודכן לאחרונה: 27.6.2022 / 0:04

הפאשניסטה ליזה בלמונטה החליטה לטפל בבעיה שמעסיקה נשים רבות: מהי חזיית הביקיני המחמיאה ביותר לנשים עם חזה גדול? היא מדדה 60 בגדי ים כדי שאתן לא תצטרכו - והגיעה למסקנות מעניינות

חמש עובדות על בגדי ים/מערכת "אסור לפספס"

המעצבת הלונדונית ליזה בלמונטה שיתפה סרטון בטיקטוק בו הציגה את תוצאות מבחן המדידות שלה לאחר שיצאה לבדוק איזו חזיית ביקיני מתאימה לנשים עם חזה גדול. היא מדדה 60 גזרות שונות ושיתפה את הטיפים היעילים שלה לבחירת בגד ים לקיץ הקרוב - אם מידת החזייה שלך היא D ומעלה. היא כתבה על גבי סרטון: "כך תראי מתוחכמת על החוף כשיש לך ציצים גדולים".

"אם את במידה D ומעלה, כנראה שאת מכירה היטב את הקושי במציאת גזרה שמחמיאה לגוף שלנו", היא אומרת בסרטון, "אולי מה שאת רוצה הקיץ הזה הוא להיראות מתוחכמת יותר, אולי קצת יותר צנועה. את לא רוצה שהחלק הזה בגוף שלך יהיה מה שאנשים מסתכלים עליו ראשון, ואת רוצה להיות מסוגלת לטבול בים מבלי לדאוג להם".

היא הוסיפה: "הנושא שאנחנו מתעסקות איתו כאן הוא שרוב המותגים מדרגים את בגדי הים שלהם בצורה מאוד מאוד מוזרה. במקום לתת להם מידות כמו לתחתונים, הם נותנים להם מידות כמו לבגדים אחרים. הם מניחים משום מה שאם יש לך חזה גדול, כדאי שלבגד הים יהיה גב גדול וזה בעייתי לנשים שיש להן חזה גדול עם גב קטן או היקף צר ולהיפך".

איזו חזיית ביקיני לא מתאימה לחזה גדול?. @lizambelmonte, צילום מסך
חזיות בצורת משולש - ממש לא/צילום מסך, @lizambelmonte

מה לא מומלץ לכן בנות?

לפני שעברה לדבר על מה כן, ליזה הדגישה מאילו חזיות ביקיני עדיף להימנע. "ראשית", אמרה ליזה, "אני מצטערת לבשר שכל חזיות המשולשים אכזבו אותי". היא ציינה שאין להן מספיק תמיכה לחזה, הגזרה נראית מוזרה והן יוצרות בעיה של מרווח סביב בית השחי.

"שנית", ממליצה ליזה, "הימנעי מקשרים סביב הצוואר שלך. אני לא צריכה להגיד לך שהדברים האלה כבדים ואם את צריכה לסחוב אותם ככה, את עלולה לסבול מכאבי צוואר ולקבל את הסימנים האדומים המאוד לא מחמיאים האלה סביבו".

ליזה ממליצה גם להימנע מרצועות דקיקות או רצועות שיורדת אל אמצע החזה כי כך הוא יפול לצדדים. היא ממליצה גם להימנע מבגד ים שלם עם כתף אחד, כי זה "יראה לכן לא מאוזן". לגבי סטרפלס, היא טוענת שזו בחירה לא רעה מאחר ש"זה למעשה יפחית את הנפח מבחינת נראות" אך מבינה אם זו בחירה פחות נוחה עבורכן.

איזו חזיית ביקיני לא מתאימה לחזה גדול?. @lizambelmonte, צילום מסך
בגד ים שלם עם כתף אחת - לא מומלץ/צילום מסך, @lizambelmonte

אז מה כן?

לבסוף עברה ליזה לדבר על בגדי הים שעברו את מבחן המדידות שלה בהצלחה. "אם יש לך מסגרת קטנה וחזה גדול, את זקוקה לרצועות מתכווננות", היא אמרה, "חפשי אחר חזיות ביקיני שתפורות היטב ויכולות לתת לך תמיכה". היא הוסיפה: "רצועות רחבות הן תמיד טובות יותר".

ליזה טוענת שהגזרה שעובדת עבורה הכי טוב היא גזרת קו הצוואר המרובע, אותה היא כינתה: "צורת הקסם".

הנה ההמלצות שלה:

איזו חזיית ביקיני מתאימה לחזה גדול?. @lizambelmonte, צילום מסך
גזרת קו הצוואר המרובע מחמיאה מאוד/צילום מסך, @lizambelmonte
איזו חזיית ביקיני מתאימה לחזה גדול?. @lizambelmonte, צילום מסך
עוד דוגמאות/צילום מסך, @lizambelmonte

צפו בבחירה המלאה שלה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully