וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחררו את הפטמה": מצעד הטופלס של קיארה פראני

עודכן לאחרונה: 26.8.2022 / 10:39

יום הטופלס הבינלאומי שחל בתחילת השבוע מציין את זכותן של נשים להתהלך בעולם חשופות חזה; הזדמנות מצוינת להיזכר בכל "הלוקים" של קיארה פראני, שתכלס חוגגת טופלס כל ימות השנה

לא לוק יומיומי/שירה בר, NOW

ביום ראשון האחרון, ה-21.8, צוין ברחבי העולם יום ה-"Go Topless" הבינלאומי, אשר מתקיים, ולא במקרה, חמישה ימים לפני "יום השוויון לנשים" שתחילתו בתיקון שנערך ב-26 באוגוסט 1920 בחוקת ארצות הברית, אז נשים זכו בזכות להצבעה על בסיס שוויון מגדרי.

לפיכך, זה אך הגיוני - ינמקו פמיניסטיות ונשים משוחררות באשר הן - שמצעדי המחאה של הגו-טופלס יתבססו על הזכות ללכת חשופות חזה כמתבסס על זכויות של שוויון בין המינים. או במילים פשוטות, אם גברים יכולים להסתובב בכיף בלי חולצה ובפטמות חשופות במרחב הציבורי, אז מדוע נשים לא?!

למותר לציין שלאורך כעשור בו נרשמת פעילות מחאה לתנועת גו-טופלס, קמים לה מתנגדים רבים בכל שנה המביעים תרעומת על מקרי התערטלות בפומבי. ומנגד, אלפי גברים דווקא מצטרפים לאירועים שמתקיימים באוגוסט ברחבי העולם כאות תמיכה במאבק. עוד תומכת נלהבת, לפחות ברעיון הבסיסי של התנועה, היא היזמית ואושיית האופנה האיטלקייה קיארה פראני (35), שנראה כי כבר מזמן אימצה את התנועה לשחרור הפטמה.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

בשנה האחרונה, וכאמא לשני ילדים קטנים, אשת העסקים ואושיית הרשת מספקת לנו שלל תמונות טופלס בפיד האינסטה שלה. ברובן מעטרים את גופה רק תחתונים סקסיים או חלק תחתון של בגד-ים, פלוס כיסוי גרפי במיקומים אסטרטגיים, שנועד בעיקר להבטיח שהרשת החברתית לא תחסום או תוריד את הפוסטים שלה.

אף לא לרגע קט שמיס קיארה מתנצלת או מתרצת את הבחירה שלה לחשוף כך את גופה בפני 27.7 מיליון עוקביה. להיפך, במשפטים שמלווים את התמונות הדי נועזות אותן בוחרת לפרסם היא מבהירה את האג'נדה הבלתי-שמרנית שלה בעליל, ובזו הלשון: "הגוף שלי, הבחירה שלי" ו-"שחררו את הפיטמה".

מצד אחד בא לנו לזעוק "גברת תתכסי קצת". מצד שני, מי אנחנו שנעמוד בדרכה של עלמת חן צעירה שסופר בטוחה בנשיות שלה ובגוף שלה?! לא שהיא באמת שואלת אף אחד. בכל פעם שתמונה חשופת חזה עולה בפיד שלה, קיארה מיד זוכה למנה הגונה של הערות, מעליבות או כועסות, מצד עוקביה ומבקריה. אך היא לא נשארת חייבת ולא נראה שמתרגשת יתר על המידה מכל הבאז. כל עוד בעלה, המוזיקאי האיטלקי פדז (32) תומך, מסתמן שהכל טוב בקאזה פראני.

דווקא כשקיארה הולכת על המראה ה"כמעט-טופלס" ניתן לזהות שם כבר פאשן סטייטמנט, ולפרקים אפילו סטייל גבוה. אחד הלוקים הכי מוגזמים/מדוברים שלה בקיץ שעבר, שנראה כי סימנו את תחילת אימוץ טרנד הפטמות החשופות מבחינתה, היה הלוק של סקיאפרלי עם כפתורי הפטמה שלבשה בעיר האורות לכבוד שבוע האופנה פריז. קיארה חד-משמעית גנבה את ההצגה עם לוק שנע בין קוטור לבין פרובוקציה אמנותית, כשהפציעה בחולצת גולף שיפון שקופה מעוטרת זוג כפתורי פטמות בזהב בעיצוב בית האופנה היוקרתי. את הלוק השלימה עם ג'ינס גבוה מרובה כפתורים בזהב.

הקיץ חגיגת השחרור ממשיכה מבחינתה. לאחרונה קיארה נצפתה במספר לוקים חושפי פטמות, יותר או פחות. נתחיל בבגד גוף הירוק הניאוני משבוע שעבר, בעל מפתח וי עמוק של המותג NOT AFTER TEN. הפיס אומנם שקוף אבל היא מחזיקה את הלוק בהצלחה יתירה יש לציין, בייחוד הודות לשילוב עם ג'ינס אוברסייז משופשף, שיער גלי פזור וגלואו פנים להתקנא.

מוקדם יותר הקיץ קיארה הצליחה איכשהו to pull off מראה מחויט למדי, שכלל חולצה שקופה שהיא כמעט עור שני, עם פרינט המדמה גוף נשי שרירי, מבית האופנה ז'אן-פול גוטייה. את הטופ הייחודי ציוותה למכנסיים מחויטים בצבע בז' של המותג LOTT, סניקרס לבנות, תיק יד מנוחש וכמובן העמיסה בתכשיטים שזה סימן ההיכר שלה -

ואחרון חביב, אי אפשר כמובן לשכוח את חליפת הסאטן הורודה של גוצ'י שקיארה ציוותה לזוג מדבקות פטמה בצורת כוכב, כשהתייצבה לקבור לכולן בתצוגה של המותג בשבוע האופנה מילאנו בתחילת השנה.

הצביעו והשפיעו!

אז מה דעתכם על התנועה לשחרור הפטמה?

שכל אחת תעשה מה שבא לה! למה רק לגברים מותר?!
מוגזם! נשים צריכות לשמור על צניעות במרחב הציבורי!
11977 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully