וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סניקרס או עקבים? קבלי את ההמלצות שלנו לערב החג

עודכן לאחרונה: 21.9.2022 / 10:23

מגפונים או פלטפורמות משודרגות? הכי בייסיק או דווקא מפונפן? ריכזנו עבורכן 9 טרנדים לוהטים בתחום ההנעלה לחגי תשרי שבפתח

עונת הקיץ המחניקה כבר אוטוטו מאחורינו. הטמפרטורות שיורדות בערבים, הפדיקור שמבחינתנו כבר יכול לצאת לחופשה והחגים שבפתח - הם בדיוק הזמן לסקור את המגמות הכי חמות בתחום ההנעלה לסתיו, שכבר ממש מעבר לפינה. איזה מזל שאנחנו כאן בדיוק בשביל זה, אה?

התחזית הקרירה תכניס איתה לא רק קאמבקים קלאסיים שחוזרים בכל שנה, אלא גם טרנדים בועטים (תרתי משמע) מהקיץ, שנשארים איתנו ומקבלים אדפטציה חדשה לסתיו בואכה חורף. והמסר המרכזי? יש משהו בשביל כל אחת בעונה הבאה, עם מנעד אפשרויות וסגנונות שבאמת משתרע למרחקים. השאלה אם אתן מוכנות לזה.

אשה קונה נעליים. ShutterStock
הלו? איפה אתה? תה פה?/ShutterStock

אז ככה - אם אתן מחפשות נוחות בלתי מתפשרת ורוצות לשמור את הרגליים על הקרקע, סניקרס בניחוח רטרו הם ה-דבר, כאשר דגם נכון ישתלב בשיק נונשלנטי גם עם לוק חגיגי, כמתבקש בחגי תשרי. חובבות קלאסיקה שמגיעה עם טוויסט בקצות האצבעות? תמצאו את מבוקשכן בסילואט הסטילטו הקונבנציונלי אבל כשהעקב מאחור מאוורר, וכדאי להגדיל לעשות בבחירת צבע נועז. לצד זאת, מגפי בוקרים בגובה קרסול מייצגים תמיד אמירה בטוחה לסתיו.

מוכנות להתאמץ ולהתנשא אופנתית (לגובה) בשביל עוד כמה סנטימטרים אנכיים? - פלטפורמות הן הגו-טו שלכן גם בסתיו הקרוב. מנגד, מי שבריאה על סטייטמנט אבל מעדיפה אותו בסילואטה מתוחכמת, כדאי שתתנסה בסגנונות הגראנג' משנות ה-90. לפניכן 9 טרנדים בולטים בהנעלה שייקחו את סתיו 2022 לנקסט לבל, ושתוכלו להתחיל לקנות (ולנעול) כבר עכשיו.

1. שדרוג לסתיו 22: אוקספורד מוגבהות ובוהקות

נעליים לחג - אלדו. יח"צ חו"ל,
אלדו, 399.90 שקלים/יח"צ חו"ל

נעליים בסגנון אוקספורד מהדהדות את השילוב הייחודי בין הקלאסי להיפסטרי, בין האלגנטיות הגברית לבין נשיות מתוחכמת. תוסיפו לזה עקב צ'אנקי מוגבה וגימור מבריק - ויש לנו אינטרפרטציה פרשית ואדג'ית לסתיו! הצעות הגשה: שלבי עם חצאית בסגנון קולג' וסווטשירט מדליק (לא לשכוח גרביים!), או לכי דווקא על לוק קונטרסטי בדמות שמלת מידי מנוקדת או פרחונית בגזרה רומנטית.

2. תתכונני לעלות על פוינט כי הבלרינות חוזרות

נעליים לחג - פריטי בלרינס. ניר יפה,
פריטי בלרינס, 999 שקלים/ניר יפה

ללא כל ספק, נעלי הבלרינה מסומנות כאיט שוז של סתיו 2022, גם בחסות רוח גבית פרי קולקציות לוהטות ששחררו לאחרונה מותגי-על כמו מיו מיו. כי אין כמו לרחף בקלילות מארוחת חג אחת לשנייה בשיק מתוחכם ונוח. העיצוב ההורס שלפניכן מגיע מעולמות הבלט פר אקסלנס - גפה מעור כסוף פחמי עם סיומת גומי שחור, ואימום חזיתי מרובע טו דיי פור! איך לשלב? ליומיום בדיוק כך, עם זוג מכנסי הג'ינס המשופשפים האהובים עלייך. וללוק ערב, הפריטי בלרינס ישתלבו בהרמוניה עם שמלת מקסי, כמו גם עם חליפה מחויטת.

3. הכירו את: מרי ג'יין פינת הגראנג'

נעליים לחג - וגהבונד. יח"צ חו"ל,
וגהבונד לסטורי, 620 שקלים/יח"צ חו"ל

נעלי מרי ג'יין, נעים להכיר; הנעל עם השיק הפריזאי האולטימטיבי, שהיא לא סתם עוד נעל "בובה", אלא יש בה משהו ילדותי וסקסי כאחד, ותמצאו עליה תמיד רצועה אחת או יותר. הגרסה של וגהבונד לרשת סטורי לוקחת את זה עוד צעד קדימה (או אחורה למעשה), אל עידן הגראנג' - גסות בדיוק במידה הודות לעקב הצ'אנקי והרצועה הרחבה, נושאות ניחוח ניינטיז מובהק ונוטפות סטייל.

4. סניקרס גם לחגים? בהחלט!

נעליים לחג - סאקוני. יח"צ חו"ל,
סאקוני, 479 שקלים/יח"צ חו"ל

הג'אז קורט האייקוניות של סאקוני מציעות אלטרנטיבה סופר נוחה ומסוגננת בוויב רטרו, שתתאים לך פרקטיקלי לכל מקום, מפגש או אירוע. וכן, גם לערב החג. בין אם את מארחת חברים או מתארחת בחיק המשפחה, סניקרס בגווני הלבן או הבז' על נגזרותיו ישתלבו בקלות עם אאוטפיט חגיגי נטול מאמץ, כדוגמת: שמלת מקסי מאווררת, חצאית מיני מדנים בהיר בשילוב מכופתרת אוברסייז, או עם חליפת מכנסיים קלילה ונשפכת.

5. פלטפורמות גבוהות-על-חלל כאן להישאר

נעליים לחג - זארה. יח"צ חו"ל,
זארה, 259 שקלים/יח"צ חו"ל

בתחילת השנה נעלי הפלטפורמה האימתניות חזרו במלוא הדרן, כאשר ורסצ'ה וולנטינו הציעו גרסאות מטריפות, ואושיות האופנה מיד נענו לאתגר שכבש את הפיד ואת השטיחים האדומים. בתחילת הקיץ המגמה זלגה גם אלינו, בעוד מדפי הרשתות וקטגוריות האונליין התמלאו בגרסאות נגישות אך גבוהות לא פחות. כעת, מסתמן כי הטרנד כאן להישאר וממשיך איתנו גם לתוך הסתיו שמגיח מעבר לפינה. אהבנו בפער את הגרסה של זארה בצבע הסגול הלוהט.

6. מגפוני בוקרים - הקיו האולטימטיבי לסתיו

נעליים לחג - ראלף לורן פולו פקטורי 54. יח"צ חו"ל,
פולו ראלף לורן לפקטורי 54, 2,190 שקלים/יח"צ חו"ל

תמיד חוזרים, ותמיד נכונים לסתיו. מגפיים סופר קוליים בגובה הקרסול, מעור זמש חום וסוליית עץ קלאסית לז'אנר, המציגים צללית בוקרים נקייה ונוסטלגית משהו בסגנון הווסטרן. דגם טיימלס אשר יחתום לך מגוון של לוקים במקסימום סטייל. ללוק מושלם לחג, שלבי את מגפוני הבוקרים עם שמלה בסגנון בוהו שיק או חליפת שורטס.

7. א-לה בארוק עם אבזם מתוכשט

נעליים לחג - לאפייט איטלי. גיא לומר,
לאפייט איטלי, 1,599 שקלים/גיא לומר

אחת המגמות המעניינות שחוזרות אלינו הסתיו היא: הבארוק. טרנד היסטורי ואלגנטי שמתגאה בצללית מתקופות בתי מלוכה עברו, ומתהדר בפרטים רקומים או מתוכשטים. הדגם המשגע של לאפייט איטלי מציע סטייטמנט אבל בגבוה - נעליים בגימור זמש עם חרטום שהוא בין מרובע למעוגל, מעוטרות באבזם מתוכשט מעל הלשונית. נהדרות עם גרביים שובבות כדי לעשות את עונת המעבר עם קריצה לסיקסטיז.

8. סלינג בק - בחירה קלאסית להתפנפנות בחג

נעליים לחג - רנואר. אלעד חיזקי,
רנואר X דנית גרינברג, 169.90 שקלים/אלעד חיזקי

סלינג בק, המתכון: חרטום קדמי מחודד, עקבים יחסית דקים ורצועה אחורית תומכת בקרסול שנשאר בעצם מאוורר. בשיתוף פעולה עם רנואר, יוצרת התוכן והמשפיענית דנית גרינברג השיקה קולקציית נעלי עקב, ולא פסחה על טרנד הסלינג בק שהכי מתאים לסתיו. אהבנו במיוחד את הקשירה מאחור, ואת הגוון הטורקיזי המשגע, שיש לו פוטנציאל להקפיץ טוטאל לוק לבן לערב חג.

9. אם כבר כפכפי נוחות, אז שיהיה בסטייל

נעליים לחג - טבע נאות. עמית זנטקרן,
טבע נאות, 400 שקלים/עמית זנטקרן

כי שטוח ונוח זה טרנדי ליידיז! הכפכפים האייקוניים של נאות אף פעם לא מאכזבים, ועם הטמפרטורות שמתקררות מגיח אלינו דגם עם חרטום סגור מלפנים. העור בגוון בורדו הג'וסי, הספק משופשף, מקנה להן לוק מעט חרוש, וזה הכי סטייל. ישתלבו באמת כמעט עם כל דבר, וזה רק טבעי להתמכר להן ולא לשחרר גם בעונת החגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully