וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "ג'יני וג'ורג'יה" לקחה את הסטייל צעד אחד קדימה

עודכן לאחרונה: 7.2.2023 / 9:45

העונה השנייה של דרמת האם-בת של נטפליקס בכיכובה של השחקנית הלוהטת בריאן האווי (ג'ורג'יה), כבר כאן! וכן, אנחנו עדין טוטאלי אובססד כלפי הסטייל האקלקטי ההורס שלה. בשבועות האחרונים, כחלק מקידום העונה השנייה, האווי עולה שלב ומפציעה בלוקים שחובה להתעכב עליהם

למי שזקוקה לריענון מהיר, עונה 1 הסתיימה על צוק, כאשר ג'יני (אותה מגלמת אנטוניה ג'נטרי) מגלה סוד משנה חיים על עברה של אימה היחידנית ג'ורג'יה, הלא היא בריאן האווי בת ה-33. עונה 2 של הסדרה המקורית מבית ענקית הסטרימינג, הושקה בנטפליקס בתחילת חודש ינואר וצללה הישר אל תוך נבכי הדרמה והטוויסטים בעלילה. בעודנו תוהות האם ג'ורג'יה היא הלכה למעשה רוצחת סדרתית? (או "רק" פועלת בשם ההגנה העצמית), יש שאלה בוערת יותר שדחוף לנו לדעת; הייתכן והאווי אף פעם לא טועה בכל הנוגע לבחירות האופנתיות שלה?!

בריאן האווי, ג'יני וג'ורג'יה. GettyImages
מסוגננת, עוצמתית ויפהפייה - בריאן האווי/GettyImages

בדיוק כפי שג'ורג'יה, הדמות המתעתעת אותה האווי מגלמת, היא "זיקית" בעלת אינסטינקט הישרדותי עם סגנון נשי-עוצמתי שלובשת בסדרה מותגים כמו ולנטינו, אליס ואוליביה, צימרמן ונועלת מנולו בלניק - באופן די דומה מיתרגם גם הסטייל האישי של השחקנית ילידת קליפורניה מחוץ למסך הקטן. בסוף השבוע האחרון האווי הצטרפה לחגיגת הרוקנרול שאירחה מעצבת האופנה סטלה מקרטני באל אליי, לרגל השקת הקולקציה האחרונה שלה בשיתוף אדידס, והיא הגיעה כדי לכבוש (!) בלוק שזעק סיקסטיז.

כוכבת נטפליקס החליקה לתוך שמלת מיני מעור של סטלה מקרטני, מעוטרת בעיגולים של קרושה בסיומת. הסטייליסטית הצמודה אליזבת זלצמן (שאחראית גם על ההופעות של גווינת' פאלטרו, ג'וליה גארנר, אייזה גונזלס, ובעבר אף גל גדות) ציוותה לשמלה גרביונים שחורים וחתמה בסנדלים & תיק של המותג הרותח. האיפור/שיער היו חלק מהותי מהסטיילינג, וכללו עיניים חתוליות בחסות אייליינר דרמטי וצללית אפורה, שרפרפו למוזות משנות השישים, שפתיים מחוקות ושיער בסגנון הביץ' וויב שהיה "מבולגן" בדיוק במידה.

אחד הפיצ'רים החזקים בפניה הנאות (פרט לעיניים הדבשיות) הן הגבות הכהות והמוקפדות שלה, שמהוות קונטרסט אדג'י לשערה הבהיר. בראיון למגזין "פיפל" בחודש שעבר האווי מספרת "נולדתי עם גבות עבות", אך בתחילת שנות ה-2000 נכנעה לשעווה ודיקקה אותן כמו שכולן עשו. מאז כמובן אפשרה להן לצמוח חזרה, והיא פוגשת את מעצבת הגבות שלה כל 6-8 שבועות, שצובעת ומעצבת לה אותן עם פינצטה, וזהו. "בשבילי, חוט או שעווה לא עוד".

גם לקידום העונה השנייה בתוכנית "The View", האווי עלתה על הופעה א-לה סיקסטיז. שמלת מיני א-סימטרית בצבע פיסטוק משגע בעיצוב בית האופנה אוסקר דה לה רנטה, שהתהדרה בקאט-אאוט דמוי טיפה בדקולטה ועיטור של טוליפ תלת-ממדי לכל אורכה. מגפי ברך בצבע שמנת, עם סיומת חרטום מרובעת-עגלגלה של ג'ימי צ'ו, הם בדיוק מה שהלוק הזה היה צריך.

בין אם היא לובשת פרינט פסיכדלי בשני חלקים של Pucci, לוהטת בשמלה אדומה בעלת מחשוף וי עמוק של THE ANDAMANE (כולל ליפסטיק תואם), או לובשת טוטאל-לוקים בשחור מאופק, אין עוררין על כך כי האווי יכולה למעשה להחזיק כל הופעה או סגנון.

עוד בוואלה!

נמרה: כוכבת העבר הפתיעה בענק כשצעדה על המסלול

לכתבה המלאה

למסיבת התה של BAFTA שהתקיימה באל איי היא בחרה בשמלת מידי אלגנטית-קוקטית של המותג הניו-יורקי Khaite, אותה אבזרה עם קלאץ' ונעלי פיפ-טואו של רוג'ר ויויאר. בעוד להשקת עונה 2 של דרמת האם-בת בכיכובה, היא תעלה אלה יוונייה, אך עדכנית, בשמלה מטמטמת של A.L.C - עשויה סאטן וינטג' בגוון נחושתי עמוק, סילואט א-סימטרי שכלל כתף אחת, קאט אאוט בצד המותן ופליסה אול אובר. את ההופעה המפעימה האווי תיבלה בבלינג של Cast.

בהופעה זוגית עם "בתה" על המרקע, האווי התיישבה על הספה של ג'ימי פאלון מנחה התוכנית "The Tonight Show" באנסמבל שחור שכלל מחוך בעל מפתח מרובע (שסופר מחמיא לכל חזה), חצאית טול קצרה, גרביונים שחורים דקיקים וסנדלים של Gianvito Rossi עם רצועות דקיקות מעוטרות קריסטלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully