וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה כבר ראינו את שמלת הכלה של נטע ברזני?

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 9:19

יוצאת הריאליטי והדוגמנית נטע ברזני נישאה השבוע לבחיר ליבה בחתונה פומפוזית בדובאי, והשמלה? בהתאם! פרחים אול אובר והשראה ברורה (מדי) מהשמלה שלבשה הטופ מודל אירינה שייק למט גאלה בשנת 2021. הכנות לפורים או סתם אווירה מלבלבת?

נטע ברזני, כוכבת הריאליטי "המירוץ למיליון" והדוגמנית שגם כיכבה אצלנו בהפקה, נישאה בסוף השבוע לבן זוגה הצרפתי גרי באירוע נוצץ ומפוצץ בכל הקטגוריות האפשריות - הלוקיישן, העיצוב, האוכל וגם שמלת הכלה. המוטיב היה ככל הנראה נערת הפרחים וברזני החליטה לזנוח את שמלת הכלה הקונבנציונלית ולהביא יצאה שאף אחד לא ציפה לה.

נטע ברזני. אור גפן,
השמלה ענבל דרור, הנעליים ורסצ'ה/אור גפן

שמלת כלה שמנתית בעיצובה של ענבל דרור עשויה טול ומרכבת משני חלקים - מחוך ברזלים מהודק בחלק העליון וחצאית גבוהה (ממנה נגלה מחטב) עם שסע נדיב בחלק התחתון. עד פה הכול בגדר הנורמה. על כל זה השתלבו פרחים בצבעוניות קיצית של תכלת, לבן, אדום, אפרסק וורוד שבאו להתכתב עם נעלי הפלטפורמה האימתניות של ורסצ'ה.

נטע ברזני. אור גפן,
לא יודעות, אנחנו לא נהנות/אור גפן

עיטורי הפרחים חזרו שוב לאורך השובל ואם השמלה הייתה כולה בעלת נוכחות - הגלאם דווקא בא לאזן. אסוף מרושל יפהפה ואיפור עדין לצד נקודת אור נוספת - שרשרת הטניס משובצת היהלומים שענדה כלת השמחה.

אירינה שייק, מט גאלה 2021. GettyImages
אירינה שייק במט גאלה 2021 לובשת מוסקינו/GettyImages

אמה מה, אם נניח בצד את 'התחברנו או לא' לבחירה האופנתית של ברזני, ההשראה המובהקת והמטרידה היא זו שבאמת הפריעה. לאירוע המט גאלה לשנת 2021 שהיה בקונספט "אמריקה: לקסיקון של אופנה", הגיעה הטופ מודל אירינה שייק בשמלת מחוך פרחונית מבית מוסקינו, וגם אז הייתה בין המתלבשות החלשות של האירוע. על טעם ועל ריח כמו שאומרים, אבל מה עם טיפה מקוריות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully