וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביקיני הקטנטן של קנדל ג'נר עם הקשירה הקדמית יהיה הלהיט של הקיץ

9.4.2023 / 0:09

גם אתן תהיתן כיצד היא עושה את זה? גם אם לא, נשים רבות ניסו לשחזר את הלוק הלוהט של קנדל ג'נר בביקני עם הקשירה הקדמית שלה - והאמת שזה די פשוט ונראה נדיר

ככה תלבשי ביקיני כמו קנדל ג'נר/@minhen_

זה לא מפתיע שקנדל ג'נר מייצרת ומובילה טרנדים אופנתיים, אולם האחרון העסיק המוני נשים שניסו לשחזר את הלוק הלוהט שלה - ועשו עבודה לא רעה בכלל. הכוכבת הציגה באינסטגרם את הלוק היומי שלה בביקיני עם קשירה קדמית. נשים רבות התלהבו מתוספת הלולאה הקדמית וניסו לשחזר את הלוק עם הביקיני שלהן - בתקווה שלא יצטרכו להזמין את זה היוקרתי של ג'נר.

חובבת אופנה בשם מינדי הנדרן הוכיחה שזה הרבה יותר פשוט משחשבתן בסרטון שצבר כמעט 5 מיליון צפיות. בסרטון הנדרן אוחזת בביקיני ומושכת את חלקי הבד לצדדים כך שיווצר מרווח גדול באמצע. לאחר מכן היא הופכת אותו ולובשת אותו כפי שלובשים ג'קט. את שני החוטים שמופיעים כעת במרכז הגוף היא קושרת בסגנון קנדל ג'נר ללולאה.

ככה זה נראה על קנדל ג'נר:

וכך תעשו זאת בבית:

רבות התלהבו מהשיטה: "מקומך בגן עדן מובטח", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "את עושה את עבודת האל". משתמשת נוספת כתבה: "וואו, מגיעה לך המון תודה על זה". אחרת כתבה: "זה הרבה יותר חכם מהשיטה המוכרת. כל כך קשה לקשור את זה מאחור ואני כל הזמן חוששת שזה יפול".

עוד אופציה

דוגמניות בגדי ים חושפות את טרנד הביקיני הכי נועז שראינו

לכתבה המלאה

ועוד נשים ניסו

@besosbiquinis

A kendall jenner bikini hack moment

♬ original sound - Besosbiquinis

נשים רבות רכבו על גל ההצלחה והציפו את טיקטוק בסרטוני הדגמה נוספים על בסיס דומה. גם הסרטונים שלהן צברו מאות אלפי צפיות והרבה תגובות מפרגנות. מסתמן שזה הולך להיותך הלהיט הגדול בחופים בקיץ - ואנחנו לא מתלוננים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully