וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באגט של פנדי הום מייד: המחיר מופרך - אבל לפחות עיצבתן בעצמכן

4.4.2023 / 6:35

התיק שמזמן הפך להצהרה אופנתית מובהקת, מקבל תפנית והופך לשעת יצירה אינטימית. אותם הגימורים, אותה צורת באגט הקלאסית, אותו המחיר (איף), אבל העיצוב? עליכן. רוכשות או מוותרות?

טריילר "פשוט ככה: סקס והעיר הגדולה, פרק חדש מתחיל"/HOT

בחודש ספטמבר האחרון חגגו בפנדי 25 שנה לתיק הבאגט האייקוני. האירוע נחתם בכניסה של דוגמנית העל הוותיקה לינדה אוונג'ליסטה - רגע אחרי שחזרה לאור הזרקורים, לאחר התמודדות עם פרוצדורה קוסמטית כושלת. התיק, שהפך עם השנים לסמל סטטוס הולך ומקבל רפרנסים חדשים, למרות שבינינו, אין צורך לנסות לצאת יותר מדי מהקופסא על מנת להאריך את חיי המדף שלו ולהישאר רלוונטי.

קארי בראדשו נשדדת. יוטיוב Sex and the City HBO, צילום מסך
"זה לא תיק. זה באגט"/צילום מסך, יוטיוב Sex and the City HBO

כולנו זוכרות את הסצנה הכואבת (כמעט) מכל ב"סקס והעיר הגדולה", כשקארי בראדשו נשדדת ברחובות מנהטן ומתקנת את הגנב כשמבקש ממנה את התיק: "זה לא תיק, זה באגט" - רק להיזכר בזה הבטן מתכווצת, ובצדק. בית האופנה האיטלקי שהפך את הפריט לתופעה ולמוצר צריכה בסיסי אצל הפאשניסטות (ואלה שיכולות להרשות לעצמן להתפנק) יצר השנה לכבוד החגיגות, 25 מהדורות חוזרות ומוגבלות של הבאגט.

תיק באגט פנדי הום מייד. צילום מסך אתר רשמי fendi.com, אתר רשמי
ליצירתיות: מארז תפירה DIY לתיק באגט מקש/אתר רשמי, צילום מסך אתר רשמי fendi.com

אבל את זה לא ראינו קורה - אחד מדגמי התיק שעלו על מדפי פנדי, הוא תיק קש בצורתו של הבאגט המוכר: עשוי כותנה מחוררת ומעוטר בסוגר FF בגימור זהוב. אממה, הפעם החליטו החבר'ה מאחורי המותג שאת העיצוב הם משאירים ללקוחה. אם זה נופל לידיים הלא נכונות זו יכולה להיות טעות מרה שלא כדאי שתתועד באינסטה. רק אומרות.

עוד בוואלה!

מאוהבות: התיק הרומנטי שמציף את הרשת

לכתבה המלאה

אז איך זה עובד? המארז שמגיע עם התיק כולל ערכת תפירה עם חוטי כותנה בצבעים שונים, מחטים ואצבעונים שמא חלילה ניפצע בעת התפירה. מדובר בתיק קש סטנדרטי לחלוטין, שניתן לתפור ולקלוע כל מה שעולה לך בראש. זאת כמובן אם כישורי החוט ומחט שלך יעמדו באתגר.

התיק המדובר נמכר במחיר של כ-11,000 שקלים ולאלה היצירתיות המחפשות להשתעשע ולהעביר את חופשת פסח בנעימים, ישנה אפשרות נוספת ודומה. תיק קנבס לבן עם טוויסט למתקשות בתפירה - במקום מארז חוטים, ישנה תוספת של סט עשרה טושים ושבלונות של הלוגו והחשוב מכל, כיסוי גשם, שמא יצירת המופת המקושקשת תיפגע.

תיק באגט פנדי הום מייד. צילום מסך אתר רשמי fendi.com, אתר רשמי
למתקשות: סט טושים לעיצוב הבגאט שלכן/אתר רשמי, צילום מסך אתר רשמי fendi.com

מאז הושק ב-1997, תיק הבאגט הוא הצהרה אופנתית שובבה המציע אינספור אפשרויות לכולן. אולם המהלך האחרון של 'עשי זאת בעצמך' מצטרף לרשימת הפאן המטורלל שמציע המותג, אבל גם התגובות ברשת לא איחרו להגיע. הגולשות המופתעות לא חסכו בביקורת כשראו את התיק, מתהליך העיצוב וכמובן, עצם העובדה שהן צריכות לעצב את הפיס בעצמן - אחרי שהוציאו הון ברכישתו.

"3,500 דולר כדי לעצב לעצמי תיק? הרעיון חמוד אבל המחיר קצת מופרך", "האם יש הוראות או שפשוט דוקרים אותו? אני לא חושבת שהחרדות שלי יכולות להתמודד עם זה" וגם "מותק, אם אני משלמת על זה אפילו דולר, עדיף שיגיע כפריט מוגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully