וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירוקות מקנאה: הלוק החגיגי של יעל שלביה

11.4.2023 / 9:30

נתחיל מהסוף: חצי הרילוקיישן של יעל שלביה בדובאי עושה טוב, אפילו מדי. חול המועד פסח מסתכם אל תוך סט סרוג וקטנטן וירוק. ואיך נטע אלחמיסטר קשורה?

יעל שלביה/מערכת וואלה!

בעיניים שלנו, המעבר של יעל שלביה ועומר אדם לדובאי, זו בעצם חופשה קיצית גדולה ומעוררת קנאה, שכרגע אין לה סוף. מאז שעברה לאמירויות, הדוגמנית עם העיניים הכובשות הולכת ומשתדרגת מיום ליום, בין היתר תחת ידי הקסם של הסטייליסטית הצמודה-רחוקה דניאלה קפלוטו - ולא מפסיקה לייצר לוקים, שוואלה? בא לנו גם (יס, התכוונו גם לחופשה).

חופשת הפסח של משפחתה של יעל הייתה בצמוד לזוג המתוקשר ואת חול המועד אפשר בקלות לסכם עם אאוטפיט ירקרק מבית 'בננהוט'. כזה שהזניק אותנו לבדוק האם הדרכון שלנו בתוקף לקיץ הקרוב. אז מה היה לנו שם ואיך היא שוב קלעה בול?

יעל שלביה בסט של בננהוט - פסח 2023 דובאי. אינסטגרם יעל שלביה, צילום מסך
מסודרת לקיץ בסט של בננהוט/צילום מסך, אינסטגרם יעל שלביה

סט סרוג של המותג הנחשק של נטע אלחמיסטר ונועה בני (שרק לפני שנייה השיקו חנות חדשה) המורכב מחצאית מיני (350 שקלים) עם עיטורי שזירה קלועים במכפלת ובקו המותניים. בחלקה העליון הלכה על הטופ התואם (300 שקלים), קלוע וסריגי גם הוא, בין היתר גם ברצועות הכתפיות. למתעניינות, הסט הסרוג מגיע גם בצבע ניוד-שמנתי ונמכר בשתי מידות XS-S וL-M כשחלקו האחורי כולל שתי רצועות דומות לכתפיות, המקבילות זו לזו.

עוד בוואלה!

החופשה הפוטוגנית של שונית חמד

לכתבה המלאה

להשלמת הלוק זרקה על עצמה מכופתרת פשתן אוברסייז של רנואר וסגרה פינה עם מותג הבית של הבויפרנד - משקפיים לבנים של 'קאטליה' (299 שקלים) ותיק צד לבן של שאנל. לאאוטפיט הירוק הוסיפה זוג עגילי חישוק של 'סולטנה' (690 שקלים), מותג התכשיטים בבעלות השחקנית ניב סולטן ואחיותיה. כמו כן, נרשמה שרשרת גורמט מצופה זהב, עשויה חוליות מלבניות של 'אסף ותומר' (249 שקלים).

יעל שלביה פסח 2023 דובאי. אינסטגרם יעל שלביה, צילום מסך
זרקה על עצמה מכופתרת כדרך אגב/צילום מסך, אינסטגרם יעל שלביה

הנגיעה הירוקה אצל שלביה לא הסתיימה רק בחליפה הקטנה וטוב שכך, כי אם יש גוון שהולם אותה זהו פלטת הירוקים, המשתלבים בתיאום הורס כמובן עם העיניים. ערב לפני כן, הלכה על טוטאל לוק לבן צחור מבית רנואר, להם משמשת כפרזנטורית וזריקת צבע על אוזניה - זוג עגילי מיני קייט (640 שקלים) של 'קוקונאט לאב' של אתי קובו, שמתחילים בפנינה נקיה ואחריה שלושה אבני חן עגולות וירוקות. פרפקט.

יעל שלביה משקפי קאטליה - פסח 2023 דובאי. אינסטגרם יעל שלביה, צילום מסך
פרגון לחבר זה מאסט - משקפי שמש של cattleya/צילום מסך, אינסטגרם יעל שלביה
יעל שלביה ועומר אדם פסח 2023 דובאי. אינסטגרם יעל שלביה, צילום מסך
מאמי ומאמי דובאינג בכיף/צילום מסך, אינסטגרם יעל שלביה
יעל שלביה פסח 2023 דובאי. אינסטגרם יעל שלביה, צילום מסך
צחורה עם נגיעה ירקרקה/צילום מסך, אינסטגרם יעל שלביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully