וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופ לב וחצאית מיני פיצפונת: כוכבת "הישרדות" לבשה סט משוגע

עודכן לאחרונה: 3.5.2023 / 9:26

השורדת המודחת דורין דותן פרקש חגגה את הסופ"ש האחרון בדובאי במסגרת מסיבת רווקות חסרת עכבות, ועלתה על סט רותח אחד שלא יוצא לנו מהראש

אחרי ששרדה מול האתגרים והמשימות, כמו גם איתני הטבע (והאדם) ב"הישרדות", ניכר כי התקופה האחרונה עוברת על דורין דותן פרקש בטוב. בעודה מתאוששת מהצלקות הרגשיות והפיזיות שהיא סוחבת מהתקופה על האי (התקפי חרדה וחוסר תיאבון, כפי שחשפה בראיון ל"ישראל היום"), המודחת העשירית של העונה השישית ממשיכה לקדם את עסקיה ואת השיפוץ הביתי המסוקר.

רק לפני כשבועיים היא חזרה מגיחה פוטוגנית לניו-יורק, והופ, היא כבר בדובאי. את סוף השבוע האחרון דותן בילתה במסיבת רווקות חסרת עכבות (או תקציב מוגבל) של הבסטי רומי עפרון, בעלת מותג אופנת האונליין ROMISS שידועה לא פחות, ואולי יותר, כאקסית של עומר אדם.

משתתפות האיוונט המתגלגל והמושקע דאגו לתעד ב-360 מעלות את המאורעות והחגיגות בעודן מרימות במקסימום, אך דותן גברה על כולן. היזמית ואשת העסקים בת ה-29, שידועה בסטייל הנועז והוורסטילי שלה, בהיותה למעשה זיקית שיכולה להחזיק כל לוק, הגיעה לווילה המפנקת בבירת איחוד האמירויות כשהיא מצוידת בשלל מערכות לבוש מסובבות ראשים. רובן ככולן התאפיינו במעט בד וסילואטות מגה סקסיות, אבל אאוטפיט ספציפי אחד גרם לנו להחסיר פעימה, ובידינו כל הפרטים הלוהטים.

לכבוד דינר מוצ"ש במסעדת "אופה" דובאי היוונית היוקרתית, שככל שהערב התקדם אף הסלים, איך לא, למסכת שבירת צלחות פולקלורית (ובעיקר אינסטגרמית), דותן בחרה ללבוש סט מחרפן שהדהד סגנון סבנטיז משובב וסקסי בו-זמנית: טופ בצורת לב וחצאית מיקרו מיני תואמת בעיצוב הלייבל הרותח Area מבוטיק Roya Brands, אשר מלביש את אושיות הביצה המקומית לאירועים והפקות; מיעל שלביה, אנה זק ועד קורל סימנוביץ' ועדן פינס.

דורין דותן. אינסטגרם, צילום מסך
דורין דותן לוהטת בסט של Area ל-royabrands/צילום מסך, אינסטגרם

החצאית והטופ (שזמין בבוטיק Roya במחיר של 3,900 שקלים) עשויים מאריג בוקלה בגוון שנהבי עם סיומת קטיפה שחורה, כולל כיסים מעוטרים בכפתורים כסופים. השתגענו בעיקר על האקשן שמתרחש על גבי רצועות הכתפיות, בדמות אשכול ענבים מתכתיים בתוספת קריסטלים מנצנצים. לפני שהחבורה הצוהלת וההוללת שמה פעמיה אל המסעדה, סטייליסטית השעה אור לוזון, שגם השתתפה בחגיגת הרווקות בדובאי, טרחה לעדכן את דותן בסטורי ש-"את לא כלה" ברגע שהשנייה הפציעה בלוק המטריף.

הסט המדובר הוא וריאציה נוספת, ומעט לבישה יותר (הכול יחסי), של לוק מס' 21 שהפציע על מסלול אביב 2023 Ready To Wear של AREA בשבוע האופנה בניו-יורק בחודש פברואר האחרון. שם היו אלה מכנסונים קטנטנים וברלט שהועמסו בעיטורי ענבים כסופים למכביר, פלוס הד פיס עם זבובי פירות עשויים מקריסטלים של סברובסקי, בעוד שברמקולים נשמע זמזום של זבובים.

עוד בוואלה!

בלינג בלינג: גל גדות מתעלה על כולןןן באירוע של טיפאני

לכתבה המלאה

"העונה הזו עוסקת רק בפירות", הכריז פיוטרק פנצ'יק, אחד מצמד המעצבים של המותג שהפך לאהוב על אושיות מתקדמות-אופנתית ברחבי העולם. יישר כוח לדותן שהצליחה להחזיק בשיא השיק ובמינימום המאמץ הופעה מאתגרת שכזו, עמוסה באלמנטים ופאן בעיצוב שובב אך בגבוה. את הלוק הייחודי היא סגננה ואבזרה במינימום, ובצדק - שיער אסוף מתוח עם שביל מוקפד באמצע בסיומת באן מעט מרושל, איפור רך אבל זוהר, תכשיטים עדינים, וסנדלי עקב שחורים עם רצועות דקות. דוז פואה.

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully